quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Nooit geen veelposterslijstjes meer ole oleeeee.
Tot uw dienst!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[[url= smileyvaneenontevredengezichtjemetstampendvoetje ]afbeelding[/url]]
zal Ik de eerste zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef Armani XL het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu weer geheel overbodig gaan lopen herhalen op welke plaats zij staan, terwijl wij dat natuurlijk overduidelijk in de lijst kunnen terugvinden
We have a winnerquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef itsme het volgende:
[..]
zal Ik de eerste zijn?Van 8 naar 14. Toch goed. In maart had ik maar 7 postjes
![]()
-- Bong-vierduizendennogwat sinds-ie een PSP of een Wii of whatever heeft, niet meer in de nieuwste maandlijst is terug te vinden, en voor het eerst sinds mensenheugenis uit de top 10 van het totaaloverzicht is verdwenenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wist je dat
-- als de trend van april wordt doorgezet, er begin september een nieuwe nummer 1 is
-- een niet bij naam te noemen persoon precies 450 posten meer zou hebben gehad, als hij geen 12 dagen onterechte vakantie zou hebben gehad
-- Tamaartje zowel bij BB5, als bij BB6 als bij DGK enthousiast begint en na 2 maanden afhaakt.
-- de data tussen haakjes, de data tm 27 maart zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
Aan de stats van april te zien ben ik een stuk minder gaan posten. Blijkbaar is het toch minder boeiend de laatste tijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wist je dat
-- als de trend van april wordt doorgezet, er begin september een nieuwe nummer 1 is
Nee, dat klopt niet.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
-- Bong-vierduizendennogwat sinds-ie een PSP of een Wii of whatever heeft, niet meer in de nieuwste maandlijst is terug te vinden, en voor het eerst sinds mensenheugenis uit de top 10 van het totaaloverzicht is verdwenen
Oopsquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Armani XL het volgende:
[..]
We have a winner
Maareh, van 8 naar 14 is toch niet zo goed, het is toch de bedoeling om steeds hoger te komen op de lijst? Anders is er toch geen kunst aan, want dan hoef je toch helemaal geen posts te doen? [afbeelding]
Enne... je had geen 7 postjes in maart, je *stond* op nummer 7, met dik meer dan 1000 posts in maart
Wat ! heeft Bong een PSP 3 (is hij zo rijk) of een Wiiquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
-- Bong-vierduizendennogwat sinds-ie een PSP of een Wii of whatever heeft, niet meer in de nieuwste maandlijst is terug te vinden, en voor het eerst sinds mensenheugenis uit de top 10 van het totaaloverzicht is verdwenen
Haha zie je RE: nu pasquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ! heeft Bong een PSP 3 (is hij zo rijk) of een Wii![]()
Bevalt het? itsme gaat even naar het games forum want ze is jaloers.![]()
eta: nvm een wii. Is er al iets stuk Bong?(ben toch een beetje jaloers hoor)
![]()
vroeger?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha zie je RE: nu pas
Idd een Wii
Er is niet echt iets stuk als in "stuk"Hooguit een storend geluidje uit de AC adapter en aangezien ik nogal precies en zuinig ben....
Voor de rest bevalt ie prima en kan ik me voorstellen (als je van spelconsoles houdt) dat je ook erg benieuwd ben, zeker als je vroeger ooit een Nintendo hebt gehad
Op welke plaats sta je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik sta erin! Wat leuk. ik kijk pas een paar maanden naar DGK
.
Er zijn users hier met geheime krachten, die alles wat je zegt opslaan en uitvoerig analyserenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Mijn posts zijn verborgen, ik snap dit niet![]()
Oehhhhquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er zijn users hier met geheime krachten, die alles wat je zegt opslaan en uitvoerig analyseren
Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik denk dat je dit kunt instellen onder Opties. Helemaal onderaan staat een optie voor je postcount.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
... 'kheb die dingen ook verborgen, maar sta toch op de lijst...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Dat helpt allemaal niet. Het enige wat je kunt doen om te voorkomen dat je op de lijst terecht komt is niet meer postenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik denk dat je dit kunt instellen onder Opties. Helemaal onderaan staat een optie voor je postcount.
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een van de weinigen die ze wel kan lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...
Dat zou ik in een aantal gevallen zeer op prijs stellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Armani XL het volgende:
Dat helpt allemaal niet. Het enige wat je kunt doen om te voorkomen dat je op de lijst terecht komt is niet meer posten![]()
Gokje, staat één ervan soms toevallig in je sigquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik in een aantal gevallen zeer op prijs stellen.![]()
Da's de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Klopt niets van die stats, ik post heel matig 's nachts![]()
zal inderdaad de ontkenningsfase wel zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Klopt niets van die stats, ik post heel matig 's nachts![]()
Helemaal onderaan de optielijst aan-/uitvinken:quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...
Dat is nu zo'n beetje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
volgende maand weer
Nee, want toen Bruce het zei was het nog vorige maand, Peter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, dat pas over 28 dagen, 4 uur en 25 minuten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | | |/ /___ _ __ ___ ___ _ __ | ' // _ \| '_ ` _ \ / _ \| '_ \ | . \ (_) | | | | | | | (_) | |_) | |_|\_\___/|_| |_| |_| \___/| .__/ |_| _ _ _ _ __ ___ ___| |_ __| (_) ___ | '_ ` _ \ / _ \ __| / _` | |/ _ \ | | | | | | __/ |_ | (_| | | __/ |_| |_| |_|\___|\__| \__,_|_|\___| _ _ _ ___| |_ __ _| |_ ___| | / __| __/ _` | __/ __| | \__ \ || (_| | |_\__ \_| |___/\__\__,_|\__|___(_) |
O, sorry.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want toen Bruce het zei was het nog vorige maand, Peter.
Hij zei niet: "over een maand".
Dat eerste wist ik niet, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wist je trouwens dat ik je qua postaantal ingehaald heb, en dat je bijna uit de FOK500 verdwenen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |