Op welke plaats sta je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik sta erin! Wat leuk. ik kijk pas een paar maanden naar DGK
.
Er zijn users hier met geheime krachten, die alles wat je zegt opslaan en uitvoerig analyserenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Mijn posts zijn verborgen, ik snap dit niet![]()
Oehhhhquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er zijn users hier met geheime krachten, die alles wat je zegt opslaan en uitvoerig analyseren
Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik denk dat je dit kunt instellen onder Opties. Helemaal onderaan staat een optie voor je postcount.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
... 'kheb die dingen ook verborgen, maar sta toch op de lijst...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Dat helpt allemaal niet. Het enige wat je kunt doen om te voorkomen dat je op de lijst terecht komt is niet meer postenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik denk dat je dit kunt instellen onder Opties. Helemaal onderaan staat een optie voor je postcount.
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een van de weinigen die ze wel kan lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...
Dat zou ik in een aantal gevallen zeer op prijs stellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Armani XL het volgende:
Dat helpt allemaal niet. Het enige wat je kunt doen om te voorkomen dat je op de lijst terecht komt is niet meer posten![]()
Gokje, staat één ervan soms toevallig in je sigquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik in een aantal gevallen zeer op prijs stellen.![]()
Da's de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Klopt niets van die stats, ik post heel matig 's nachts![]()
zal inderdaad de ontkenningsfase wel zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Klopt niets van die stats, ik post heel matig 's nachts![]()
Helemaal onderaan de optielijst aan-/uitvinken:quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe verberg je je posts? Kan dat niet vinden in de opties...
Dat is nu zo'n beetje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
volgende maand weer
Nee, want toen Bruce het zei was het nog vorige maand, Peter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, dat pas over 28 dagen, 4 uur en 25 minuten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | | |/ /___ _ __ ___ ___ _ __ | ' // _ \| '_ ` _ \ / _ \| '_ \ | . \ (_) | | | | | | | (_) | |_) | |_|\_\___/|_| |_| |_| \___/| .__/ |_| _ _ _ _ __ ___ ___| |_ __| (_) ___ | '_ ` _ \ / _ \ __| / _` | |/ _ \ | | | | | | __/ |_ | (_| | | __/ |_| |_| |_|\___|\__| \__,_|_|\___| _ _ _ ___| |_ __ _| |_ ___| | / __| __/ _` | __/ __| | \__ \ || (_| | |_\__ \_| |___/\__\__,_|\__|___(_) |
O, sorry.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want toen Bruce het zei was het nog vorige maand, Peter.
Hij zei niet: "over een maand".
Dat eerste wist ik niet, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wist je trouwens dat ik je qua postaantal ingehaald heb, en dat je bijna uit de FOK500 verdwenen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |