Idem, voor http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
De streams van de site zelf zijn hier gewoon blijven lopen. Maar als ik hier wil kijken http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 dan krijg ik voortdurend een pop-up voor het ophalen van een licentie (betalen).
Het wordt steeds slechter, ik heb er nu nog maar 1. In de wallet zit geen geld, wat ik wel had verwacht (om de licentie pop-up weg te krijgen).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Idem, voor http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Hoewel alleen de eerste 2 streams.
bij mij niet, hoor. Ik kreeg te zien dat er 0 euro in zat en dat ik 3,95 moet afrekenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef Katewalker het volgende:
Om via dat walletgebeuren te kunnen betalen moet je een code hebben om te zien wat het saldo is. Dus we moeten nog een code krijgen waarna je kan zien dat erin de wallet 3,95 zit en daarmee betaal je dan de streams voor een maand.
Maar...wat is de code? Waar krijg je die?
Idem dito hier......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij niet, hoor. Ik kreeg te zien dat er 0 euro in zat en dat ik 3,95 moet afrekenen
Na verloop van tijd gaat hij wel weg; hij lijkt aan stream 4 vast te zitten die op een gegeven moment op 'Gereed' komt te staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
En nog iets irritants... ik krijg die pop-up niet weg, en kan dus niet eens de pagina sluiten of alleen stream1 kijken
serieus ! ik moet crtl-alt-delete doen
Same here. Maar Day heeft nog niks vernomen van Tien...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Black_king het volgende:
Mijn wallet is niet gevuld......heb wel mijn account doorgegeven aan Day.....
Shoot.
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Black_king het volgende:
Mijn wallet is niet gevuld......heb wel mijn account doorgegeven aan Day.....
Shoot.
Precies hetzelfde hier, kan wel mijn account invullen bij Wallet betaal methode alleen dan staat er dat mijn account nog niet gevuld is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Same here. Maar Day heeft nog niks vernomen van Tien...
Eerst de maand-optie kiezen, dan onderaan voor wallet, en dan zie je hoeveel er in je wallet zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.
Wel vergeven, Talpa doet er alleen verder niets mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al honderd codes vergeven?
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef avonne het volgende:
Laten we er maar van uit gaan dat ze er mee bezig zijn bij Tien, en dat we het later nog eens kunnen proberen
Go Day !!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.
Zelf kan ik niet controleren, want ik krijg een beveiligingsmelding op de streampagina van Tien.
Ik wacht tot 13:00 uur, daarna word ik boos!
Formeel namens Fok! dan, he. Niet zelf over de rooie raken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
ik las nu pas dat je je op kon geven, en nu ben ik zeker te laatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.
Zelf kan ik niet controleren, want ik krijg een beveiligingsmelding op de streampagina van Tien.
Als je hier http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html even iets naar beneden scrollt, zie je de betalingsmogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.
OK !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Day het volgende:
OK, hold your horses allemaal!!!!!
Ik heb net met DGK_redactie gesproken. Binnen nu en een kwartier moeten de streams allemaal weer werken. Dus nog even geduld a.u.b.!!
Moeten we zelf ook nog iets ondernemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Day het volgende:
OK, hold your horses allemaal!!!!!
Ik heb net met DGK_redactie gesproken. Binnen nu en een kwartier moeten de streams allemaal weer werken. Dus nog even geduld a.u.b.!!
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef lillkiss het volgende:
maar hoe en wat moet je dan doen om ze te laten werken DAY>?
Misschien een stomme vraag maar kan je ook naar de streams van Hidiho gaan en van dat popup venster inloggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartier, maar de users die zich op hebben gegeven: ga a.u.b. niet zelf die 3,95 betalen!
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken.
Ik krijg helemaal geen pop-up venster.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartier, maar de users die zich op hebben gegeven: ga a.u.b. niet zelf die 3,95 betalen!
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
Onder 'Snel en makkelijk inloggen?' kun je aanvinken dat je logingegevens worden bewaard. Maar dit blijft niet geldig, hetgeen dus zou betekenen dat je elke keer langs de Tien site moet om je in te loggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Brici het volgende:
Ik krijg nergens een inlogscherm :S ook geen pop-up
Idd op de Tiensite kan ik de streams zien, maar ik kan echt niet naar een andere site zoals die van Hidiho want dan krijg ik weer dat ik moet betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
jAls je bent ingelogd op tien, dan moet je de streams kunnen zien, alleen 1 voor 1 en met reklame, naar een andere site gaan lukt nog niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.
Bij mij komt er een dikke vette pop-upquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef Black_king het volgende:
Bij de Tien site krijg ik helemaal geen popup scherm; alleen maar die stomme reclame....
Video's kan ik wel gewoon zien, dus mijn account werkt wel.....
Op die site staat wel zon butten inloggen maar als ik erop klik ben ik wle ingelogd hoort dat er te blijven staan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.
Ik krijg nog steeds alleen reclamequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
jAls je bent ingelogd op tien, dan moet je de streams kunnen zien, alleen 1 voor 1 en met reklame, naar een andere site gaan lukt nog niet.
Ja ik nu ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds alleen reclameen daarna de betaal pop-up
Ik krijg wel reclame maar geen popup :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds alleen reclameen daarna de betaal pop-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |