Ja bedrijfsleijerquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jovink het volgende:
ja idd iedere keeer het zelfde pilsje op
en bedrijfsleijer![]()
vind hem flinkquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jovink het volgende:
ja idd iedere keeer het zelfde pilsje op
en bedrijfsleijer![]()
volgens de OP in week 19 weer, en dat is volgende weekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef jovink het volgende:
dus als ik het goed zie in de OP krijg ik mn loon pas over 5 week?
Maar Jovink misschien een periode later, dat was bij mij wel het geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens de OP in week 19 weer, en dat is volgende week![]()
eeauw okeuj nja dan staat dr iig een geod tegoed opquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar Jovink misschien een periode later, dat was bij mij wel het geval.
ik vat hem nog steeds nietquote:
ik heb het wel ingevuld toen, dacht ik... maar toen zochten ze ook echt iemand, dus invullen was eigenlijk aan 'for the record" ik kon sowieso wel beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef jovink het volgende:
[..]
eeauw okeuj nja dan staat dr iig een geod tegoed opheb een mooie horloge ingedachten
ohja en weet iemand nog of je je bankrekening nr ook op je solicitatie formulier gezet hebt>?
nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Salaris![]()
Personeelskorting![]()
![]()
Vakantiegeld![]()
![]()
![]()
jai k vroeg me af of ze mn bankrekening nr wel hebben want ik ga niet voor kratis an die arbeid weet tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vat hem nog steeds niet![]()
[..]
ik heb het wel ingevuld toen, dacht ik... maar toen zochten ze ook echt iemand, dus invullen was eigenlijk aan 'for the record" ik kon sowieso wel beginnen
mooi dingquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef jovink het volgende:
[..]
jai k vroeg me af of ze mn bankrekening nr wel hebben want ik ga niet voor kratis an die arbeid weet toch
[afbeelding]
hier doen we het voor :p
Och...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef jovink het volgende:
research gedaan?
maar iets van 100 eurie is dr in een maand toch wel binnen te slepen als je zaterdag en donderdag vooral aan t werk bent?
Vorige maand (woensdag betaald dus) 58,75 uurquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...![]()
12.5 per week heb ik
50 uur * 4.86 = heul wat
En weer een pilsje op...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Webgangster het volgende:
OMG: http://www.youtube.com/watch?v=-CmQj7Njur8
Yah blingquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vorige maand (woensdag betaald dus) 58,75 uur
Deze maand minimaal: 73 zoals het er nu naar uitziet, nog 2 weken de kans om extra te werken met me normale uren er nog bij..![]()
Zelfde uurloon als jouwCHA-CHING !!
![]()
haha erg ludiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NFtCc07BrDA&mode=user&search=
Jokeractie van vorig jaar, whahahaha
Staat op mn hyvesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:18 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HuL4thdSuyc&mode=related&search=
Oooeh, stand-up comedian over de AH
OMG, even een vraagje dan maar, stel je werkt om het moment dat dit gebeurd, wat ga jij doen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gAUwJXcerGg&mode=related&search=!!!
ff "Mevr V. kassa *huppeldepup* " of wie op dat moment de 'leidinggevende' ff vragen what to doquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
OMG, even een vraagje dan maar, stel je werkt om het moment dat dit gebeurd, wat ga jij doen ?
die is al best wel oudquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:18 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HuL4thdSuyc&mode=related&search=
Oooeh, stand-up comedian over de AH
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gAUwJXcerGg&mode=related&search=!!!
WTFquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef MrManiak het volgende:
Over kort gesproken: Ik ben ooit voor een half uurtje ingeroosterd...
Je had me eens tekeer moeten zien gaan daarquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WTFals ik dat zou moeten, zat ik haast langer op de fiets dan dat ik moest werken
hoezo maar 30 min. dan?? en wist je dat van tevoren of kwam je er achter toen je op het rooster keek?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je had me eens tekeer moeten zien gaan daar
Dat is het leuke element, ik stond er eerst voor 2 uur op, keek ik, anderhalf uur weggeknipt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo maar 30 min. dan?? en wist je dat van tevoren of kwam je er achter toen je op het rooster keek?
omdatquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat is het leuke element, ik stond er eerst voor 2 uur op, keek ik, anderhalf uur weggeknipt...
Beats me, daarom ging ik tekeerquote:
wie heb je in elkaar getimmerd dan??quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Beats me, daarom ging ik tekeer.
Ik ga nog even douchen en daarna op naar het werk, tot vanavond collega's!
Ze hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
!
Druk in het weekend?
Op maandag en
dinsdag is het
minder druk
en even voordelig!
Wij hadden maar 2/3 van een normale maandag omzetquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
gekkeeweerk vandaag van 7 tot 5 morgen van 6 tot 5 dan ben je dr ook wel zat van na zon dag.
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! Jezus, hebben jullie dan zo freakin weinig mensen?
Je slaat meteen wel een goed slaatje![]()
100 man is heul nie veulquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
100 man loopt er in totaal. ja inderdaad tikt lekker aan dr kwam een vet grote vrahct zuivelrommel binnen
sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vanmiddag zal ik écht voor joker staan. Gisterochtend een kaakoperatie gehad dus mijn wang is opgezwollen (lijkt alsof ik een chromosoompje te veel heb) en vervolgens kom ik erachter dat ik voor vanmiddag van 15-17 sta ingeroosterd.
Dikke pret meestalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef TheeUndCandy het volgende:
Ja, lach maar, ik voel me zwaar lelijk! Vinden mijn collega's vast heel leuk.
Er zijn geen echt grote AH's in Groningen toch? Tenminste, ik heb ze daar nog niet gezien. (Jumbo wel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
Tja, in Helpman werken er meer dan in Vinkhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |