Altijd leuk vind ikquote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
Net thuis en kijk ook nog ff 'nacht van de popmuziek'
Iggy Pop nu. Hij heeft echt een blote bast obsessie ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Altijd leuk vind ikik zit al een paar uur te kijken
ja, en soms gaat ie nog verder, zoals vorige pinkpop meen ik, waar z'n broek ook helemaal afzaktquote:Op zondag 29 april 2007 02:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Iggy Pop nu. Hij heeft echt een blote bast obsessie ofzo![]()
Erg smakelijk jaquote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, en soms gaat ie nog verder, zoals vorige pinkpop meen ik, waar z'n broek ook helemaal afzakt![]()
ja ik denk ook een jaar of 60quote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Erg smakelijk ja![]()
Hoe oud is die kerel tegenwoordig...60 ofzo? Wordt toch eens tijd dat ie een shirt aan gaat trekken![]()
slaapse Markquote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja ik denk ook een jaar of 60
maar ik ga m'n bed in
Ik word al moe als ik het lees. Je bent veel te wakker voor een zondagochtend...quote:Op zondag 29 april 2007 07:22 schreef iamredleader het volgende:en goeiemorgen, ik ben in een veelste productieve bui voor zo vroeg. Heb nu al een waslading uit de wasmachine gehaald, een nieuwe erin gedaan, water voor koffie klaargezet en de afwas van gisteravond opgeruimd. En ik heb ook nog eens zin om rond 9 uur naar de bakker te gaan voor vers brood!
![]()
dat hele stuk over melk... misschien dat ik dus minder melk moet drinken met m'n spastische darm
![]()
Tja, nou, euhhh. Daar is de SC toch voor.quote:
Nou, hij had bij het verdelen de gebaksschoteltjes en vorkjes juist wel gekregen. Maar mijn verjaardag is in maart, dus toen heb ik ze geleend.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt![]()
, vooral doorgaan. Ik ben nooit zo lang van stof maar ik vind het wel grappig om dat van anderen te lezen.
Maar samengevat, je gaat naar de verjaardag van je ex die bij het verdelen van de inboedel niet de gebaksschoteltjes en de vorkjes heeft gekregen?
quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eej, ga je nog koninginnedag vieren dan?
Ik ga straks naar Den Haag en morgen een beetje rondzuilen door Amsterdamquote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
vanavond uit en morgen lekker in een bootje op het water![]()
Wat ga jij doen?
Andersom net zo.quote:
Heb je al in de spiegel gekeken?quote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben net een half uurtje wakker, héérlijk geslapen
quote:Op zondag 29 april 2007 13:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe ik mezelf niet aan
Daarvoor moet ik eerst ff naar de kapper, want op dit moment zit m'n haar alsof er een tornado doorheen is gegaan
Gaat alles wel goed met je?quote:Op zondag 29 april 2007 13:09 schreef Plasterk het volgende:
Briaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
waarom?quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
net even mn gouden kooi achterstand ingehaald![]()
Waarom ik er naar kijk? Geen idee![]()
Ja. Dacht dat je dat wel wist.quote:
welk werk? Geen postbode meer?quote:Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef Plasterk het volgende:
ik moet zometeen een blouse aan met een strik voor mn werk![]()
Nog wel sollicitaties lopen?quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
werk ook nog via randstad uitzendbureau, zometeen biertjes tappen voor bobo's.
de aanhouder wint hequote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
Hmm, klote is dat. Je bent al heel lang op zoek, toch?
Afwachten..
je hebt maar 4 topics gemist.quote:Op zondag 29 april 2007 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Pielekes, dat teruglezen gaat best langzaam
speciaal voor jou hč.quote:Op zondag 29 april 2007 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
120 heb ik half gelezen, en net ff 117, 118 en 119 doorgewerkt.
De foto's van Bertha![]()
Ik heb ook huurverhoging. 1.75 euroquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Dat is matig
Ik heb vandaag huurverhoging gekregen.
Moet maar liefst 3 euro per maand meer betalen
M'n kamer is toch al strontduur, dus dan kan dat er ook nog wel bovenop
quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze was gelijk al pissig, omdat ik de vuilniszakken niet in het kastje had teruggelegd, maar op de wasmachine.![]()
Zo'n leuke huisgenote heb ik![]()
jij was voor feyenoord toch?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
misschien teveel vrije tijd?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Omdat ik vind dat ik een goede mod kan wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houdenquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef iamredleader het volgende:
Whehehe, krijgen we een blauwe slowchatter
ja, dat zou eens tijd wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houden![]()
'tuurlijk wel. Dat gaan we met z'n allen gewoon doen. Let maar op: Yuri zal ze ook nog wel makenquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Ik heb nog geen officieel verzoek ingedient hoor en zoals cynix zei er is ook geen vacature open.quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Gaat je vrouw ook mee of blijft die thuisquote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef iamredleader het volgende:
Zo, vanavond lekker met m'n schoonouders, "tante" Ruthi, m'n vader en jongste broer naar "Sizzling Wok" in Amsterdam uit eten. Lekker!
![]()
![]()
![]()
Ja, daar hebben we het nu maar niet overquote:
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussiequote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
Achja dat zijn voetbal suporters he, ze houden van je zolang je maar wint, en als ze verliezen is het altijd de schuld van de coachquote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussie![]()
quote:
ik ben nog niet levensmoequote:
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Beanquote:Op zondag 29 april 2007 20:40 schreef Soempie het volgende:'t is al de hele middag gezellig in Groningen! Dus ik blijf mooi plakken. Zo weer de stad in.
Dus, morgenvroeg naar Amsterdam rijden. Wordt nog een grap.![]()
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Kan niet missen.quote:
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te wordenquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.![]()
Dan ken ik je niet hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te worden
dan hou ik m'n mond maar, je bent niet de eerste die dat zegt namelijkquote:
het bovenste van de plankquote:
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak planquote:
heb jij al je kleren op 1 stapel?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak plan![]()
nou, op het moment ligt bijna alles op m'n bank.quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij al je kleren op 1 stapel?
kies anders een andere plank cq het eerste wat je tegenkomt in je hangkast
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer hetzelfde aangedaan als waar ik vanmorgen mee de deur uit liep.![]()
![]()
![]()
uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?
Maar nu wil ik wel weten wat het is gewordenquote:
Niks bijzonders. gympen, nieuwe zwarte spijkerbroek, groen/ lichtgroen gestreept shirtje met daarover een zwart fliebershirt, oorbellen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar nu wil ik wel weten wat het is geworden
Ik denk dat ik in een roze shirt ga vanavond![]()
Te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
en ik had om kwart over afgesproken.
ToedeloeVeel plezier vanavond en morgen!
Dat vergeet Soempie ook niet meerquote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Soempiequote:Op maandag 30 april 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
Ben naar huis gegaan toen hij even naar de wc ging.
Laf, ik weet het.quote:
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doenquote:Op maandag 30 april 2007 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laf, ik weet het.Hij was echt heel saai.
![]()
Ik was ook niet helemaal nuchter meer. Dit leek me de weg van de minste weerstand.quote:Op maandag 30 april 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doen![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef Soempie het volgende:
En ik ben gewoon een ontzettende trut.
Heeft ie straks helemaal een traumaquote:Op maandag 30 april 2007 04:08 schreef Soempie het volgende:
't Is wel echt heel fout bedenk ik me nu![]()
arme jongen.![]()
![]()
beschadigd voor het leven..quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heeft ie straks helemaal een trauma![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik nu eigenlijk zometeen een topic op fok met "Trut gaat stiekem weg als ik naar de wc ben"![]()
En nu heel snel naar bed bengel dat je bentquote:Op maandag 30 april 2007 04:18 schreef Soempie het volgende:
ik zit nog steeds.ik ben bijna te moe om op te staan en naar bed te vertrekken...
Hoe laat moet je beginnen?quote:Op maandag 30 april 2007 04:33 schreef Mikkie het volgende:
En nu ben ik me toch blij dat ik morgen lekker mag werken, zeg.
Gewoon veelquote:Op maandag 30 april 2007 04:49 schreef Mikkie het volgende:
Komt goed.
Wens me liever sterkte met werken morgen
En nu heel snel naar bed bengel dat je bentquote:Op maandag 30 april 2007 05:46 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... net wat Gumball-verhalen zitten lezen en de tijd vergeten.
Nu alsnog maar naar bed. Dat wordt lachen morgen
Ik wķst hetquote:Op zondag 29 april 2007 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
120 heb ik half gelezen, en net ff 117, 118 en 119 doorgewerkt.
De foto's van Bertha![]()
Dankuquote:
Ga je ons lastig vallen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik een goede mod kan wordenmaar het moet wel een leuk subforum zijn het liefst MEN natuurlijk
![]()
Dapper hoorquote:Op maandag 30 april 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
hooooi![]()
Dit keer geen spelfouten. Aan het eind een jongen van begin dertig gesproken. Hij had het alleen maar over de makelaar, hypotheken, de economie, ed. Ben je gelijk weer nuchter.![]()
![]()
Ben naar huis gegaan toen hij even naar de wc ging.
Rest van de avond/ nacht was tof![]()
![]()
Mik, welke tent werk jij? Ben benieuwd of ik je gezien kan hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 04:33 schreef Mikkie het volgende:
En nu ben ik me toch blij dat ik morgen lekker mag werken, zeg.
Maar dat is toch zo'n debiele vraagquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er weer!! Italiė was supermooi!!!!!!
Daar is een simpele crossfade plugin voor beschikbaar voor Winamp.quote:Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Weet iemand een goed muziekprgramma wat bijvoorbeeld gebruikt wordt in danscafe's en kroegen en waar je het ene nummer kan laten overgaan in een nieuw nummer?
Ach, we waren met een groepje. Het is niet zo dat er niemand meer was toen hij terug kwam.quote:Op maandag 30 april 2007 04:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, of zeg dat je nog even bij anderen langs loopt. Klaar..
Het was dan ook voor stuntdag, je hebt nl ook helemaal gelijkquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]Graag gedaan. Ik weet niet waarom, maar ik had je veel behoudender ingeschat dan zulke jurkjes
(beetje kromme zin maar you get the point)
Ik werk in de Molenstraat, net iets verder dan de grote café's. Tegenover de döner Nijmegen, bij die toko met grote gele parasols en gele bankjes binnen
Lekker he, die zon. Alleen jammer van de wind. Gisteren bruin geworden zeg!quote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
eh, ik ga nu even bij een vriend langs
Maar 't leukst was om een beetje te chillen in de zon op het gras. Wijn, eten, gitaar, helemaal goed.![]()
Ik ben helemaal loom van deze dag. Straks lekker slapen.![]()
Ja, precies. Ik ben wel benieuwd of er nog iets in Groningen is. Zo dus nog even heen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga nog ff naar Oranjepop hier in 't centrum, paar bekenden belden net op of ik nog ff kwam. Kan altijd ff gaan kijken of 't iets is
Ach meis, het spijt mequote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Meer geld krijgen uit de pinautomaat dan je hebt aangegeven
ik wist niet echt wat ik moest verwachten en jullie waren er nietdus dan maar een topic openen
ik kom er wel overheenquote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach meis, het spijt me![]()
Heb je nou hulp gehad?
en ik ga nu ook slapenquote:
Hopelijk kleiner dan mijn postersquote:
Ik heb 'm van de week in het Engels gelezen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Engelse versies voor boeken die origineel in het Engels geschreven zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
quote:
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?quote:
Ik val niet op blondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?
Ik heb hem alleen in het nederlands gelezen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
fiets de volgende keer maar in me ok?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik val niet op blond![]()
Neh, heb je niet gezien. Anders had ik dit keer wel iets gezegd.![]()
pardon?quote:
Precies, het trefpunt voor kakkersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vandaag niet, maar is ook niet echt mijn tent, teveel ballen
mensen, ik ga slapen. Ik zou helemaal niet uitgaan en bier drinken vandaag maar het is uiteindelijk anders geworden.quote:
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies, het trefpunt voor kakkers.
Heb de hele middag en avond rondgelopen in Grunn. Ben kapot nu![]()
Ja, ik woon in Grunnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?
Dat zei je gister ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trouwens. Had er uren geleden al in willen liggen na die korte nacht....
Mogguhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:30 schreef Soempie het volgende:
Wat vond je van het boek?
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:34 schreef Soempie het volgende:
Kon je ook niet meer slapen? Of heb je iets te doen, dat je zo vroeg op bent?![]()
Hard aan het werk vandaag, dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnen
Dat is wel knudde inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hard aan het werk vandaag, dus.
Mźn, ik ben vandaag vrij, maar kon gewoon niet meer slapen.![]()
Ik ga in bed je boek lezen.![]()
![]()
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem, goeie Koninginnedag gehad?
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut!
Lekker bandjes gekeken in Rotterdam. Biertje erbij, satétje erbij
En lekker zon natuurlijk
Spierpijn is eigenlijk zo'n beetje het enigequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn () en een mountainbike waar veel werk in moet voordat 'ie fietsbaar is.
Maar Amsterdam (en Amstelveen) waren![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn () en een mountainbike waar veel werk in moet voordat 'ie fietsbaar is.
Maar Amsterdam (en Amstelveen) waren![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?
Weinig zaad om te doden hier hčquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Interessant ondergoed, of van die zaaddodende hema-slips?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooie foto trouwens in het andere topic
![]()
ik ook, maar heb nu al 3 engelstalige boeken achter elkaar gelezenquote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de week in het Engels gelezen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Engelse versies voor boeken die origineel in het Engels geschreven zijn.
zie bovenstaandequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen in het nederlands gelezen.Geleend van iemand. Geen idee hoe hij in het engels is. Volgens mij vond Nem hem leuk, dus dan zou ik hem in het engels lezen als ik jou was.
![]()
Link?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooie foto trouwens in het andere topic
![]()
2 blz. toen ben ik in slaap gedonderd.quote:
wow, wat gaaf.quote:
Bij sommige boeken wel, maar vooral omdat ik dan liever verder wil lezen over de personages. Dat ik niet wil dat het verhaal stopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Zijn jullie ook altijd een beetje verdrietig als je boek op het eind loopt? Ik wel, vooral omdat ik dan weer op zoek moet naar een nieuw boek.
Daar heb je series voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij sommige boeken wel, maar vooral omdat ik dan liever verder wil lezen over de personages. Dat ik niet wil dat het verhaal stopt.![]()
welk tentamen heb je? En wanneer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik was van plan om vandaag om negen uur op te staan, maar toen de wekker ging was ik er al snel achter dat dat geen potentieel succesvol idee wasLekker blijven liggen dus, straks maar eens richting UB...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Wel hendig dat je nog in slaap gevallen bent dan
Ja, bij een boek was ik echt best wel 'verdrietig' dat het boek afgelopen was. Een half jaar later bleek dat er nog een deel achteraan kwam.quote:
Wat had je de vorige keer? Ik neem aan dat het een her is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Statistiek, vrijdagochtend. En ik móet het halen, anders heb ik een jaar studievertraging te pakken..
Je hebt nog een paar dagen. Komt vast goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]Klopt
Weeknie, een 3,5 ofzo geloof ik, maar toen had ik ook maar twee uur geleerd
Meer dan 2quote:
Inderdaad. Op Marktplaats zijn gewoon goede en complete fietsen te koop voor nog geen 100 euro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Mork calling Orson. Come in, Orson. Gewoon op Marktplaats kijken dus.
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!quote:
au..quote:
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
au..![]()
Heb je ook al een afspraak voor over een (half) jaar?![]()
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!
Hoe lang was je niet geweest? En wat vond de tandarts daar van?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvan
Fanatiekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een student met een bijbaantje haalt nu oud papier bij ons op. Oud papier dat we niet eens buiten hebben gezet, loopt gewoon in en uit om het papier weg te sjouwen
Kapper zou ik ook weer es heen kunnen, wordt al weer wat langerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.Morgen om half 10.
Oke, ik ga nu de tandarts bellen.![]()
Iets meer dan een jaar niet, hij vond wel dat ik eerder had moeten gaan maar zei er verder niets over... Als ik eerder was gegaan had ik waarschijnlijk minder gaatjes gehad, maar dat is niet met zekerheid te zeggen nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang was je niet geweest? En wat vond de tandarts daar van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |