Ik heb hem alleen in het nederlands gelezen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
fiets de volgende keer maar in me ok?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik val niet op blond![]()
Neh, heb je niet gezien. Anders had ik dit keer wel iets gezegd.![]()
pardon?quote:
Precies, het trefpunt voor kakkersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vandaag niet, maar is ook niet echt mijn tent, teveel ballen
mensen, ik ga slapen. Ik zou helemaal niet uitgaan en bier drinken vandaag maar het is uiteindelijk anders geworden.quote:
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies, het trefpunt voor kakkers.
Heb de hele middag en avond rondgelopen in Grunn. Ben kapot nu![]()
Ja, ik woon in Grunnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?
Dat zei je gister ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trouwens. Had er uren geleden al in willen liggen na die korte nacht....
Mogguhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:30 schreef Soempie het volgende:
Wat vond je van het boek?
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:34 schreef Soempie het volgende:
Kon je ook niet meer slapen? Of heb je iets te doen, dat je zo vroeg op bent?![]()
Hard aan het werk vandaag, dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnen
Dat is wel knudde inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hard aan het werk vandaag, dus.
Mźn, ik ben vandaag vrij, maar kon gewoon niet meer slapen.![]()
Ik ga in bed je boek lezen.![]()
![]()
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem, goeie Koninginnedag gehad?
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut!
Lekker bandjes gekeken in Rotterdam. Biertje erbij, satétje erbij
En lekker zon natuurlijk
Spierpijn is eigenlijk zo'n beetje het enigequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn () en een mountainbike waar veel werk in moet voordat 'ie fietsbaar is.
Maar Amsterdam (en Amstelveen) waren![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog wat leuke rommel gekocht? M'n nieuwe aanwinsten: Tetris voor de NES (jawel, een echte 8-bits), de soundtrack van Kill Bill 2, 3 aanstekers (m'n vrouw verzamelt die dingen), L4yer cak3 + 20.000 Leagues under the sea + Frida DVD's, spierpijn () en een mountainbike waar veel werk in moet voordat 'ie fietsbaar is.
Maar Amsterdam (en Amstelveen) waren![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?
Weinig zaad om te doden hier hčquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Interessant ondergoed, of van die zaaddodende hema-slips?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooie foto trouwens in het andere topic
![]()
ik ook, maar heb nu al 3 engelstalige boeken achter elkaar gelezenquote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de week in het Engels gelezen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Engelse versies voor boeken die origineel in het Engels geschreven zijn.
zie bovenstaandequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen in het nederlands gelezen.Geleend van iemand. Geen idee hoe hij in het engels is. Volgens mij vond Nem hem leuk, dus dan zou ik hem in het engels lezen als ik jou was.
![]()
Link?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooie foto trouwens in het andere topic
![]()
2 blz. toen ben ik in slaap gedonderd.quote:
wow, wat gaaf.quote:
Bij sommige boeken wel, maar vooral omdat ik dan liever verder wil lezen over de personages. Dat ik niet wil dat het verhaal stopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Zijn jullie ook altijd een beetje verdrietig als je boek op het eind loopt? Ik wel, vooral omdat ik dan weer op zoek moet naar een nieuw boek.
Daar heb je series voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij sommige boeken wel, maar vooral omdat ik dan liever verder wil lezen over de personages. Dat ik niet wil dat het verhaal stopt.![]()
welk tentamen heb je? En wanneer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik was van plan om vandaag om negen uur op te staan, maar toen de wekker ging was ik er al snel achter dat dat geen potentieel succesvol idee wasLekker blijven liggen dus, straks maar eens richting UB...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Wel hendig dat je nog in slaap gevallen bent dan
Ja, bij een boek was ik echt best wel 'verdrietig' dat het boek afgelopen was. Een half jaar later bleek dat er nog een deel achteraan kwam.quote:
Wat had je de vorige keer? Ik neem aan dat het een her is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Statistiek, vrijdagochtend. En ik móet het halen, anders heb ik een jaar studievertraging te pakken..
Je hebt nog een paar dagen. Komt vast goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]Klopt
Weeknie, een 3,5 ofzo geloof ik, maar toen had ik ook maar twee uur geleerd
Meer dan 2quote:
Inderdaad. Op Marktplaats zijn gewoon goede en complete fietsen te koop voor nog geen 100 euro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Mork calling Orson. Come in, Orson. Gewoon op Marktplaats kijken dus.
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!quote:
au..quote:
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
au..![]()
Heb je ook al een afspraak voor over een (half) jaar?![]()
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!
Hoe lang was je niet geweest? En wat vond de tandarts daar van?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvan
Fanatiekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een student met een bijbaantje haalt nu oud papier bij ons op. Oud papier dat we niet eens buiten hebben gezet, loopt gewoon in en uit om het papier weg te sjouwen
Kapper zou ik ook weer es heen kunnen, wordt al weer wat langerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.Morgen om half 10.
Oke, ik ga nu de tandarts bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |