Ach meis, het spijt mequote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Meer geld krijgen uit de pinautomaat dan je hebt aangegeven
ik wist niet echt wat ik moest verwachten en jullie waren er nietdus dan maar een topic openen
ik kom er wel overheenquote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach meis, het spijt me![]()
Heb je nou hulp gehad?
en ik ga nu ook slapenquote:
Hopelijk kleiner dan mijn postersquote:
Ik heb 'm van de week in het Engels gelezen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Engelse versies voor boeken die origineel in het Engels geschreven zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
quote:
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?quote:
Ik val niet op blondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?
Ik heb hem alleen in het nederlands gelezen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
fiets de volgende keer maar in me ok?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik val niet op blond![]()
Neh, heb je niet gezien. Anders had ik dit keer wel iets gezegd.![]()
pardon?quote:
Precies, het trefpunt voor kakkersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vandaag niet, maar is ook niet echt mijn tent, teveel ballen
mensen, ik ga slapen. Ik zou helemaal niet uitgaan en bier drinken vandaag maar het is uiteindelijk anders geworden.quote:
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies, het trefpunt voor kakkers.
Heb de hele middag en avond rondgelopen in Grunn. Ben kapot nu![]()
Ja, ik woon in Grunnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:57 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nog leuke tenten binnen geweest? Kom je uit Grunn trouwens?
Dat zei je gister ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trouwens. Had er uren geleden al in willen liggen na die korte nacht....
Mogguhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:30 schreef Soempie het volgende:
Wat vond je van het boek?
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:34 schreef Soempie het volgende:
Kon je ook niet meer slapen? Of heb je iets te doen, dat je zo vroeg op bent?![]()
Hard aan het werk vandaag, dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet wachten op het verhuurbedrijf tot ze die ploeg komen brengen. En dat gebeurt voor 12en maar ik weet niet hoe laat ze beginnen
Dat is wel knudde inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hard aan het werk vandaag, dus.
Mên, ik ben vandaag vrij, maar kon gewoon niet meer slapen.![]()
Ik ga in bed je boek lezen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |