Hoe laat moet je beginnen?quote:Op maandag 30 april 2007 04:33 schreef Mikkie het volgende:
En nu ben ik me toch blij dat ik morgen lekker mag werken, zeg.
Gewoon veelquote:Op maandag 30 april 2007 04:49 schreef Mikkie het volgende:
Komt goed.
Wens me liever sterkte met werken morgen
En nu heel snel naar bed bengel dat je bentquote:Op maandag 30 april 2007 05:46 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... net wat Gumball-verhalen zitten lezen en de tijd vergeten.
Nu alsnog maar naar bed. Dat wordt lachen morgen
Ik wíst hetquote:Op zondag 29 april 2007 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
120 heb ik half gelezen, en net ff 117, 118 en 119 doorgewerkt.
De foto's van Bertha![]()
Dankuquote:
Ga je ons lastig vallen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik een goede mod kan wordenmaar het moet wel een leuk subforum zijn het liefst MEN natuurlijk
![]()
Dapper hoorquote:Op maandag 30 april 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
hooooi![]()
Dit keer geen spelfouten. Aan het eind een jongen van begin dertig gesproken. Hij had het alleen maar over de makelaar, hypotheken, de economie, ed. Ben je gelijk weer nuchter.![]()
![]()
Ben naar huis gegaan toen hij even naar de wc ging.
Rest van de avond/ nacht was tof![]()
![]()
Mik, welke tent werk jij? Ben benieuwd of ik je gezien kan hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 04:33 schreef Mikkie het volgende:
En nu ben ik me toch blij dat ik morgen lekker mag werken, zeg.
Maar dat is toch zo'n debiele vraagquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er weer!! Italië was supermooi!!!!!!
Daar is een simpele crossfade plugin voor beschikbaar voor Winamp.quote:Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Plasterk het volgende:
Weet iemand een goed muziekprgramma wat bijvoorbeeld gebruikt wordt in danscafe's en kroegen en waar je het ene nummer kan laten overgaan in een nieuw nummer?
Ach, we waren met een groepje. Het is niet zo dat er niemand meer was toen hij terug kwam.quote:Op maandag 30 april 2007 04:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, of zeg dat je nog even bij anderen langs loopt. Klaar..
Het was dan ook voor stuntdag, je hebt nl ook helemaal gelijkquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]Graag gedaan. Ik weet niet waarom, maar ik had je veel behoudender ingeschat dan zulke jurkjes
(beetje kromme zin maar you get the point)
Ik werk in de Molenstraat, net iets verder dan de grote café's. Tegenover de döner Nijmegen, bij die toko met grote gele parasols en gele bankjes binnen
Lekker he, die zon. Alleen jammer van de wind. Gisteren bruin geworden zeg!quote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
eh, ik ga nu even bij een vriend langs
Maar 't leukst was om een beetje te chillen in de zon op het gras. Wijn, eten, gitaar, helemaal goed.![]()
Ik ben helemaal loom van deze dag. Straks lekker slapen.![]()
Ja, precies. Ik ben wel benieuwd of er nog iets in Groningen is. Zo dus nog even heen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga nog ff naar Oranjepop hier in 't centrum, paar bekenden belden net op of ik nog ff kwam. Kan altijd ff gaan kijken of 't iets is
Ach meis, het spijt mequote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Meer geld krijgen uit de pinautomaat dan je hebt aangegeven
ik wist niet echt wat ik moest verwachten en jullie waren er nietdus dan maar een topic openen
ik kom er wel overheenquote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach meis, het spijt me![]()
Heb je nou hulp gehad?
en ik ga nu ook slapenquote:
Hopelijk kleiner dan mijn postersquote:
Ik heb 'm van de week in het Engels gelezen. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Engelse versies voor boeken die origineel in het Engels geschreven zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, Soemp wou ik nog vragenthe incident with the dog in the night (ofzo, iig dat boek waar jij zo weg van bent waar ik geen ruk aan vond
) ik wil 'm nog een keer proberen: engels of nederlands? of maakt het niks uit
quote:
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?quote:
Ik val niet op blondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zag je een lekker ding rondlopen met de volgende kenmerken: lang, blond en goddelijk lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |