Ja. Dacht dat je dat wel wist.quote:
welk werk? Geen postbode meer?quote:Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef Plasterk het volgende:
ik moet zometeen een blouse aan met een strik voor mn werk![]()
Nog wel sollicitaties lopen?quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
werk ook nog via randstad uitzendbureau, zometeen biertjes tappen voor bobo's.
de aanhouder wint hequote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
Hmm, klote is dat. Je bent al heel lang op zoek, toch?
Afwachten..
je hebt maar 4 topics gemist.quote:Op zondag 29 april 2007 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Pielekes, dat teruglezen gaat best langzaam
speciaal voor jou hè.quote:Op zondag 29 april 2007 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
120 heb ik half gelezen, en net ff 117, 118 en 119 doorgewerkt.
De foto's van Bertha![]()
Ik heb ook huurverhoging. 1.75 euroquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
Dat is matig
Ik heb vandaag huurverhoging gekregen.
Moet maar liefst 3 euro per maand meer betalen
M'n kamer is toch al strontduur, dus dan kan dat er ook nog wel bovenop
quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze was gelijk al pissig, omdat ik de vuilniszakken niet in het kastje had teruggelegd, maar op de wasmachine.![]()
Zo'n leuke huisgenote heb ik![]()
jij was voor feyenoord toch?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
misschien teveel vrije tijd?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Omdat ik vind dat ik een goede mod kan wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houdenquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef iamredleader het volgende:
Whehehe, krijgen we een blauwe slowchatter
ja, dat zou eens tijd wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houden![]()
'tuurlijk wel. Dat gaan we met z'n allen gewoon doen. Let maar op: Yuri zal ze ook nog wel makenquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Ik heb nog geen officieel verzoek ingedient hoor en zoals cynix zei er is ook geen vacature open.quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Gaat je vrouw ook mee of blijft die thuisquote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef iamredleader het volgende:
Zo, vanavond lekker met m'n schoonouders, "tante" Ruthi, m'n vader en jongste broer naar "Sizzling Wok" in Amsterdam uit eten. Lekker!
![]()
![]()
![]()
Ja, daar hebben we het nu maar niet overquote:
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussiequote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
Achja dat zijn voetbal suporters he, ze houden van je zolang je maar wint, en als ze verliezen is het altijd de schuld van de coachquote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussie![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |