Ze kan aardig meekomenquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Alles gewoon goed gezond? Netjes, met die leeftijd
quote:
Volgens mij niet. Ff kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
ik zit baby foto's te kijken. Hebben jullie foto's op de computer van toen je klein was?
Ik heb mezelf toen ik nog een peuter was als achtergrond op mn telefoonquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
ik zit baby foto's te kijken. Hebben jullie foto's op de computer van toen je klein was?
Zienquote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toen ik nog een peter was als achtergrond op mn telefoon
Er is al zo vaak gevraagd of dat mn zoontje is
ja dat kan wel, ff de cardreader van mn broertje stelen, want de mijne maakt memorycards stukquote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
ZienKun je hem naar je computer sturen?
Das niet echt handigquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja dat kan wel, ff de cardreader van mn broertje stelen, want de mijne maakt memorycards stuk
Nee, zeker niet als je daar achterkom als je de digitale camera van je pa aan het uitlezen bent, weg 512 mb kaartjequote:
matchende stoelen, mooi hoorquote:Op maandag 23 april 2007 22:17 schreef Nesle het volgende:
Die laatste foto, zie je dat we teveel gordijn hadden en dat toen maar over de stoel hebben gedaan?
Ahhquote:Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
het grote witte vlak op de foto komt omdat mijnalbum.nl alleen fotos van 400x400 of groter accepteert en mijn camera van mn telefoon op een vrij kleine resolutie ingesteld stond
Altijd al geweest...of toen nog wel... whateverquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
met m'n vriendje![]()
Ik heb al 11 van die hemaringbanden vol met foto's en zooi. Wij bewaren allesquote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
baby/jeugd fotos van vroegah zijn best tof eigenlijk
ik heb er ook nog eentje dat ik op de camping in oostenrijk in een bak met gesmolten snoep zit omdat ik ze toch vooral niet weg wilde gooien
Mijn moeder heeft bij mn broer tot zn 10e alles ingeplakt, bij mij tot mn 7e en bij mn broertje tot z'n 4e zo ongeveer.quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb al 11 van die hemaringbanden vol met foto's en zooi. Wij bewaren allesZo leuk om te zien
quote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft bij mn broer tot zn 10e alles ingeplakt, bij mij tot mn 7e en bij mn broertje tot z'n 4e zo ongeveer.
We schelen telkens 3 jaar, zoek het verband
Dat verschilt nog steeds per jaar. Dan weer blond dan weer donker. Krullen en stijl haar hetzelfde, verschilt ook per jaar.quote:
apartquote:Op maandag 23 april 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat verschilt nog steeds per jaar. Dan weer blond dan weer donker. Krullen en stijl haar hetzelfde, verschilt ook per jaar.![]()
![]()
Trustenquote:
Trustenquote:Op maandag 23 april 2007 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga ook slapen, trusten
Trustenquote:
Je voelt je achtergesteld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |