ik ben nog niet levensmoequote:
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Beanquote:Op zondag 29 april 2007 20:40 schreef Soempie het volgende:'t is al de hele middag gezellig in Groningen! Dus ik blijf mooi plakken. Zo weer de stad in.
Dus, morgenvroeg naar Amsterdam rijden. Wordt nog een grap.![]()
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Kan niet missen.quote:
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te wordenquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.![]()
Dan ken ik je niet hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te worden
dan hou ik m'n mond maar, je bent niet de eerste die dat zegt namelijkquote:
het bovenste van de plankquote:
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak planquote:
heb jij al je kleren op 1 stapel?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak plan![]()
nou, op het moment ligt bijna alles op m'n bank.quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij al je kleren op 1 stapel?
kies anders een andere plank cq het eerste wat je tegenkomt in je hangkast
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer hetzelfde aangedaan als waar ik vanmorgen mee de deur uit liep.![]()
![]()
![]()
uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?
Maar nu wil ik wel weten wat het is gewordenquote:
Niks bijzonders. gympen, nieuwe zwarte spijkerbroek, groen/ lichtgroen gestreept shirtje met daarover een zwart fliebershirt, oorbellen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar nu wil ik wel weten wat het is geworden
Ik denk dat ik in een roze shirt ga vanavond![]()
Te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
en ik had om kwart over afgesproken.
ToedeloeVeel plezier vanavond en morgen!
Dat vergeet Soempie ook niet meerquote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Soempiequote:Op maandag 30 april 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
Ben naar huis gegaan toen hij even naar de wc ging.
Laf, ik weet het.quote:
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doenquote:Op maandag 30 april 2007 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laf, ik weet het.Hij was echt heel saai.
![]()
Ik was ook niet helemaal nuchter meer. Dit leek me de weg van de minste weerstand.quote:Op maandag 30 april 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doen![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef Soempie het volgende:
En ik ben gewoon een ontzettende trut.
Heeft ie straks helemaal een traumaquote:Op maandag 30 april 2007 04:08 schreef Soempie het volgende:
't Is wel echt heel fout bedenk ik me nu![]()
arme jongen.![]()
![]()
beschadigd voor het leven..quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heeft ie straks helemaal een trauma![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik nu eigenlijk zometeen een topic op fok met "Trut gaat stiekem weg als ik naar de wc ben"![]()
En nu heel snel naar bed bengel dat je bentquote:Op maandag 30 april 2007 04:18 schreef Soempie het volgende:
ik zit nog steeds.ik ben bijna te moe om op te staan en naar bed te vertrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |