jij was voor feyenoord toch?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
misschien teveel vrije tijd?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Omdat ik vind dat ik een goede mod kan wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
zeg, waarom wil je mod worden eigenlijk
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houdenquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef iamredleader het volgende:
Whehehe, krijgen we een blauwe slowchatter
ja, dat zou eens tijd wordenquote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt er eindelijk eens een mod hier om het gespuis in de tang te houden![]()
'tuurlijk wel. Dat gaan we met z'n allen gewoon doen. Let maar op: Yuri zal ze ook nog wel makenquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Ik heb nog geen officieel verzoek ingedient hoor en zoals cynix zei er is ook geen vacature open.quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
dan durf ik geen soempies meer te maken hoor
Gaat je vrouw ook mee of blijft die thuisquote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef iamredleader het volgende:
Zo, vanavond lekker met m'n schoonouders, "tante" Ruthi, m'n vader en jongste broer naar "Sizzling Wok" in Amsterdam uit eten. Lekker!
![]()
![]()
![]()
Ja, daar hebben we het nu maar niet overquote:
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussiequote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
jammer dat AZ het niet is geworden
verder: boeiend
Achja dat zijn voetbal suporters he, ze houden van je zolang je maar wint, en als ze verliezen is het altijd de schuld van de coachquote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja..ik had het hen ook het meeste gegund. Maar ik vind het ook wel mooi voor Koeman dat ie gewoon kampioen wordt. Je wint het kampioenschap en bereikt de kwartfinale van de CL en nog sta je ter discussie![]()
quote:
ik ben nog niet levensmoequote:
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Beanquote:Op zondag 29 april 2007 20:40 schreef Soempie het volgende:'t is al de hele middag gezellig in Groningen! Dus ik blijf mooi plakken. Zo weer de stad in.
Dus, morgenvroeg naar Amsterdam rijden. Wordt nog een grap.![]()
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Kan niet missen.quote:
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te wordenquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders had ik jou (1.85 m ongeveer) wel gevonden.![]()
Dan ken ik je niet hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik roep knikkerhard boeruh in de kroeg om vervolgens in mekaar geslagen te worden
dan hou ik m'n mond maar, je bent niet de eerste die dat zegt namelijkquote:
het bovenste van de plankquote:
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak planquote:
heb jij al je kleren op 1 stapel?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
ondergoed, ja, dat leek me ook een strak plan![]()
nou, op het moment ligt bijna alles op m'n bank.quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij al je kleren op 1 stapel?
kies anders een andere plank cq het eerste wat je tegenkomt in je hangkast
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer hetzelfde aangedaan als waar ik vanmorgen mee de deur uit liep.![]()
![]()
![]()
uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nadat je eerst 5 andere outfits had geprobeerd zeker?
Maar nu wil ik wel weten wat het is gewordenquote:
Niks bijzonders. gympen, nieuwe zwarte spijkerbroek, groen/ lichtgroen gestreept shirtje met daarover een zwart fliebershirt, oorbellen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar nu wil ik wel weten wat het is geworden
Ik denk dat ik in een roze shirt ga vanavond![]()
Te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
en ik had om kwart over afgesproken.
ToedeloeVeel plezier vanavond en morgen!
Dat vergeet Soempie ook niet meerquote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen te gaan zoeken naar de vriendin vanm Mr. Bean![]()
Soempiequote:Op maandag 30 april 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
Ben naar huis gegaan toen hij even naar de wc ging.
Laf, ik weet het.quote:
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doenquote:Op maandag 30 april 2007 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laf, ik weet het.Hij was echt heel saai.
![]()
Ik was ook niet helemaal nuchter meer. Dit leek me de weg van de minste weerstand.quote:Op maandag 30 april 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je naar huis moet omdat je morgen nog 'iets' moet doen![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef Soempie het volgende:
En ik ben gewoon een ontzettende trut.
Heeft ie straks helemaal een traumaquote:Op maandag 30 april 2007 04:08 schreef Soempie het volgende:
't Is wel echt heel fout bedenk ik me nu![]()
arme jongen.![]()
![]()
beschadigd voor het leven..quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heeft ie straks helemaal een trauma![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik nu eigenlijk zometeen een topic op fok met "Trut gaat stiekem weg als ik naar de wc ben"![]()
En nu heel snel naar bed bengel dat je bentquote:Op maandag 30 april 2007 04:18 schreef Soempie het volgende:
ik zit nog steeds.ik ben bijna te moe om op te staan en naar bed te vertrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |