Het dansje van TS nadat hij ¤30 teveel kreeg is bewijs genoeg.quote:Op maandag 30 april 2007 17:44 schreef werkeend het volgende:
camera in het apparaat
Misschien houdt het apparaat bij van welke stapels er briefjes verdwijnen en hoe laat precies en houdt het apparaat los daarvan bij hoeveel een rekeningnummer (de klant) op wilde nemen en hoe laat dat was. Als er vervolgens een fout zit zoals TS beschrijft dan is te zien dat dat rekeningnummer op een bepaald tijdstip 20,- wilde maar dat het apparaat 50,- gaf. Dat extra bedrag zal vervolgens wel van je rekening afgehouden worden ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe kunnen ze bewijzen dat je 50 hebt gekregen dan?
ik heb het aan niemand verteldquote:Op maandag 30 april 2007 17:40 schreef frederik het volgende:
Reken er maar op dat je er wel iets van hoort.
Er zullen opeens heel veel 20 jes gepind worden (dat verhaaltje gaat namelijk heel snel de ronde doen, waardoor er een lange rij zal ontstaan).
Bovendien is het niet onwaarschijnlijk dat de stapel waar eigenlijk 50jes hadden horen te liggen nu nog steeds vol ligt met 20jes, en de geldloper er zo zelf achter komt.
Het betreft een onverschuldigde betaling (jij hoorde maar 20 te krijgen en kreeg 50), op basis daarvan kunnen ze 30 euro terugvorderen (van je rekening afboeken)
nopequote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb je het bonnetje nog ?
zijquote:Op maandag 30 april 2007 17:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het dansje van TS nadat hij ¤30 teveel kreeg is bewijs genoeg.
Je zegt het zelf; een fout van de bank.quote:Op maandag 30 april 2007 17:50 schreef Etcetera het volgende:
maar waarom zou ik iets moeten terugbetalen terwijl het de fout van de bank is geweest? ik drukte braaf op 20, niet op 50. het zal wel niet zo makkelijk zijn, dat snap ik wel hoormaar vind het wel een beetje stom als ik terug kan dokken
goed puntquote:Op maandag 30 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zegt het zelf; een fout van de bank.
Onrechtvaardige verrijking. Zo lang mogelijk zelf houden maar als ze er om vragen gewoon teruggeven. Je hebt juridisch gezien geen poot om op te staan.
Stel bv. eens dat je zelf 200,- overmaakt naar 35.655.034.36 ipv 35.655.034.37 en dan wordt er gewoon gezegd "ja het is je eigen fout, dat geld ben je kwijt'. Dat zou je ook niet leuk vinden toch?
Stel bv. eens dat je zelf 200,- overmaakt naar 35.655.034.36 ipv 35.655.034.37 en dan wordt er gewoon gezegd "ja het is je eigen fout, dat geld ben je kwijt. Dat is niet de verantwoording van diegene die het geld nu onterecht ontvangt'.quote:Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef Etcetera het volgende:
ik vind nog steeds dat het niet mijn verantwoording is maar daar zal de bank het wel niet mee eens zijn
quote:Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Stel bv. eens dat je zelf 200,- overmaakt naar 35.655.034.36 ipv 35.655.034.37 en dan wordt er gewoon gezegd "ja het is je eigen fout, dat geld ben je kwijt. Dat is niet de verantwoording van diegene die het geld nu onterecht ontvangt'.
Dat zou je ook niet leuk vinden toch?
quote:Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed puntmaar een bank kan wel wat missen toch
![]()
ff serieus: ik ga het uiteraard terug betalen als daar om gevraagd wordt
Ach, je wou 20 euro; dan maak je toch ook alleen 20 euro op?quote:Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef Etcetera het volgende:
jammer
kan ik een belletje verwachten of wordt het gewoon afgeboekt? en maakt het nog uit dat ik bij een ander bank pinde dan bij de bank waar ik 'lid' ben?
ik vind nog steeds dat het niet mijn verantwoording is maar daar zal de bank het wel niet mee eens zijn
Dat zag ik niet meerquote:Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2007 18:22 schreef HenkFrietTent het volgende:
Ik had het zelfde, 100 euro voor mijn ma kreeg 200 euro eruit, ben ik naar binnen gegaan en zei dat dat ding niet deugde. Hoefde niks in te leveren
quote:Op maandag 30 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Je zegt het zelf; een fout van de bank.
Onrechtvaardige verrijking. Zo lang mogelijk zelf houden maar als ze er om vragen gewoon teruggeven. Je hebt juridisch gezien geen poot om op te staan.
Stel bv. eens dat je zelf 200,- overmaakt naar 35.655.034.36 ipv 35.655.034.37 en dan wordt er gewoon gezegd "ja het is je eigen fout, dat geld ben je kwijt'. Dat zou je ook niet leuk vinden toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |