Eens. AZ is nog geen kampioen maar heeft wel de beste papieren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Moeten echter nog wel winnen bij Excelsior. Op papier moet dit goed te doen zijn, maar jezelf te vroeg rijk rekenen kan je de kop kosten dus gewoon gecontroleerd die boel uitspelen met 1-0 of 2-0. Zeker met 2-0 zit je met je doelsaldo ook wel goed.
Als AZ met 3-0 wint moet Ajax met 9-0 winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Plastic_Power het volgende:
Zou cool zijn als AZ het redt, maar de klus is nog niet gedaan. En Willem II verliest doorgaans met grote cijfers van Ajax, dus winst op zich is niet noodzakelijk voldoende.
Dat zou nog niet genoeg zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef xFriendx het volgende:
In 2006 overigens nog wel 6-0 tegen Willem 2, maar toen speelde Ajax thuis. Uit was het in 2006 (vorige seizoen dan) 0-2 uit bij Willem 2 voor Ajax.
Precies, waag het verdomme niet om volgende week punten te verliezen. Behalve als Ajax ook punten verliest dan mag AZ ook wel een puntje laten liggenquote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan AZ maar.
en dan wordt PSV kampioen als ze winnen....quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, waag het verdomme niet om volgende week punten te verliezen. Behalve als Ajax ook punten verliest dan mag AZ ook wel een puntje laten liggen.
En naar Waalwijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef DeTolk het volgende:
Bloemetje naar Utreg lijkt me wel op z'n plaats
Omdat je moest werkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom ben ik nou potver3 op het werk en niet in alkmaar
retteketet!
quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Az Kampioen![]()
Morgen zullen Sneijder, Huntelaar, Perez, Affelay en Aissati zich wel bij Dirk melden.
En naar Sparta, maarja dat hebben we graag gedaan (3-0 thuis Ajax en 1-1 PSV) met Mendes da Silva, Koevermans, Boukhari, Jaliens en Van Gaalquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Feli AZ
Als Ajax het maar niet word..
Win die dubbel
quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan AZ maar.
quote:
Ik denk dat AZ de dubbel wintquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Feli, geloof er niet meer in.
De beker is wel voor ons
Mwah, op doelsaldo zal het voor jullie wel lastig worden (behalve als er onderling wat geld heen en weer geschoven wordt) maar AZ zal toch nog steeds gewoon moeten winnen aangezien ik verwacht dat Ajax en PSV hun wedstrijd gewoon winnen. Een 0-0 of 1-1 is echt dodelijk. Enige voordeel nu is dat ook Excelsior nergens meer om speelt en misschien de spelers rustig aan wil laten spelen met het oog op de nacompetitie. Maar dat geldt uiteraard ook voor Willem 2.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Feli, geloof er niet meer in.
De beker is wel voor ons
Mwoah die zijn gewoon klaar voor het seizoen, kortom ik verwacht dat ze nog wat jonge honden erin gaan gooien.quote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, op doelsaldo zal het voor jullie wel lastig worden (behalve als er onderling wat geld heen en weer geschoven wordt) maar AZ zal toch nog steeds gewoon moeten winnen aangezien ik verwacht dat Ajax en PSV hun wedstrijd gewoon winnen. Een 0-0 of 1-1 is echt dodelijk. Enige voordeel nu is dat ook Excelsior nergens meer om speelt en misschien de spelers rustig aan wil laten spelen met het oog op de nacompetitie. Maar dat geldt uiteraard ook voor Willem 2.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
AZ kampioen van Nederland....mooi
Gefeliciteerd kaaskoppies!
Waar begint de victorie....hehe bij Alkmaar.
Geniet ervan jongens, maak er een werelds feest van.
Have fun![]()
Zo te zien kan er alweer een extra ring op dat DSB-stadion.quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
Have fun![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo te zien kan er alweer een extra ring op dat DSB-stadion.
quote]Op zondag 22 april 2007 17:58 schreef Jasza het volgende:quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
Have fun![]()
Ex Ajax supporters moet je er wel bij zeggen huilie!quote:
[..]
[..]
Ik zie AZ lekker ballen en er 2 a 3 inschieten, en zo de titel pakken....quote:Op zondag 22 april 2007 18:08 schreef BonJovi het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week
quote:Op zondag 22 april 2007 18:13 schreef PJORourke het volgende:
Feli jongens. Mooiste voetbal van de eredivisie, en alles liever dan PSV.
En hoe ontzettend goed ie terug is.quote:Op zondag 22 april 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:
Toch wel opvallend dat Cziommer zolang niet gespeeld heeft.
ging over 3 mogelijk kampioenen, er is ten alle tijden maar één kampioen. Bij gelijke stand telt het doelsaldo!quote:Op zondag 22 april 2007 18:15 schreef pberends het volgende:
Pas was het nieuwsbericht dat de KNVB op 3 kampioenen rekent. Maar gaat doelsaldo dan niet meetellen?
Met het huidige doelsaldo is dat toch bijna onmogelijk? Dan moet AZ met 1-0 winnen en Ajax met 7-0 ofzoquote:Op zondag 22 april 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging over 3 mogelijk kampioenen, er is ten alle tijden maar één kampioen. Bij gelijke stand telt het doelsaldo!
inderdaad! AZ is nu huizenhoog favoriet voor de titelquote:Op zondag 22 april 2007 18:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Met het huidige doelsaldo is dat toch bijna onmogelijk? Dan moet AZ met 1-0 winnen en Ajax met 7-0 ofzo.
3 ploegen die kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:15 schreef pberends het volgende:
Pas was het nieuwsbericht dat de KNVB op 3 kampioenen rekent. Maar gaat doelsaldo dan niet meetellen?
KNVB heeft laatst een extra schaal laten makenquote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
3 ploegen die kampioen kunnen worden.
Zou vervelend zijn als er maar 1 schaal was en die was toevallig in Eindhoven en die moest ineens binnen 15 minuten naar A'dam gereden worden.
Een 2e schaal is altijd achter de hand. Allen met de huidige doelsaldo moeten alle drie de teams winnen, en Ajax en PSV beide met 7-0 of iets in die richting. Ben benieuwdquote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
3 ploegen die kampioen kunnen worden.
Zou vervelend zijn als er maar 1 schaal was en die was toevallig in Eindhoven en die moest ineens binnen 15 minuten naar A'dam gereden worden.
Ze hebben er nu drie heb ik begrepen ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef Messidona het volgende:
KNVB heeft laatst een extra schaal laten maken![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef Messidona het volgende:
[..]
KNVB heeft laatst een extra schaal laten maken![]()
kloptquote:Op zondag 22 april 2007 18:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben er nu drie heb ik begrepen ?
bron : AZfanpage.nlquote:Excelsior - AZ mogelijk in Kuip
AZ wil het kampioensduel met Excelsior mogelijk afwerken in de Kuip meldt RTV Rijnmond. Feyenoord speelt op dat moment uit bij Heerenveen. Als AZ in de Kuip kan spelen zouden er meer supporters uit Alkmaar mee kunnen naar Rotterdam dan bij Excelsior's Woudestein het geval zou zijn.
AZ laat wel weten dat ze afwachten of de KNVB toestemming geeft voor het verplaatsen van de locatie. Daarnaast vindt de Alkmaarse koploper dat de definitieve beslissing aan Excelsior is.
Algemeen directeur Simon Kelder laat weten dat hij in principe niet wil meewerken maar als de 'omstandigheden hem daartoe dwingen, hij zijn standpunt wil herzien'.
Stadion ontplofte zo'n beetje. Denk dat ik volgende week maar naar Alkmaar ga, daar de wedstrijd bekijken in een cafe ofzowquote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Gatalin het volgende:
Nooit gedacht dat PSV het zou laten liggen tegen Utrecht, heerlijk moment toen het bekend werd in het stadion
Vorig jaar voor 14 miljoen verkocht en voor 11 of 13 miljoen ingekocht. Tel uit je winst.quote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef Red_85 het volgende:
hey, wat kost zo'n schaal nou? 100 mln? zoiets? jullie az'ettertjes zullen het wel moeten weten inmiddels!
jaren lange opbouw van de selectie, stadion, procedures, trainingscomplex, parkeerterein, renteloze leningen...quote:Op zondag 22 april 2007 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vorig jaar voor 14 miljoen verkocht en voor 11 of 13 miljoen ingekocht. Tel uit je winst.
Tja, dat geldt voor elke voetbalclub natuurlijk. Het is nou eenmaal niet geoorloofd om Champions League te spelen in de achtertuin van Barry van Galen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jaren lange opbouw van de selectie, stadion, procedures, trainingscomplex, parkeerterein, renteloze leningen...
En wat weerstaat je dan zo aan Dirk S.? Ben jij dit keer wél degene die verder kijkt dan zijn Frisia-bedrijfje?quote:Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef Luco het volgende:
AZ retteketet... Kansloze slogan, klappertjespubliek...
Ik gun het PSV meer dan AZ, en dat komt voornamelijk door ene Dirk S.
Jarenlange opbouwquote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jaren lange opbouw van de selectie, stadion, procedures, trainingscomplex, parkeerterein, renteloze leningen...
quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Luco het volgende:
Het feit dat AZ zonder Scheringa nog steeds zou spelen in de onderste regionen van de eredivisie. Die kerel heeft er achterlijk veel geld in gepompt, begint de Abramovich van Nederland te worden. En maar schreeuwen dat ze Ajax voorbij willen... Als AZ zich gewoon met zichzelf bezig houdt, zonder naar Ajax te kijken... Of vergelijk dan ook met andere ploegen, en niet alleen het Ajax, waar driekwart van het AZ publiek in de jaren '90 nog voor was...
AZ draait een paar mooie seizoenen, maar qua reputatie of naam zullen ze Ajax (of Feyenoord) nooit voorbij gaan...
Hee Calimero, moet dat danquote:AZ draait een paar mooie seizoenen, maar qua reputatie of naam zullen ze Ajax (of Feyenoord) nooit voorbij gaan...
Geld komt ergens vandaan. Bij de 1 een suikeroom, de ander leningen (van 12%) en weer de ander komt uit een grote stad die veel subsidie geeft of heeft een sponsor die er een hoop geld inpompt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Luco het volgende:
Het feit dat AZ zonder Scheringa nog steeds zou spelen in de onderste regionen van de eredivisie. Die kerel heeft er achterlijk veel geld in gepompt, begint de Abramovich van Nederland te worden. En maar schreeuwen dat ze Ajax voorbij willen... Als AZ zich gewoon met zichzelf bezig houdt, zonder naar Ajax te kijken... Of vergelijk dan ook met andere ploegen, en niet alleen het Ajax, waar driekwart van het AZ publiek nog voor was...
AZ draait een paar mooie seizoenen, maar qua reputatie of naam zullen ze Ajax (of Feyenoord) nooit voorbij gaan...
Calimero? AJAX? We zijn de grootste en de bestequote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Calimero, moet dat dan
De afgunst druipt van je postings af. Heeft je moeder je nooit geleerd dat afgunst geen deugd is?
Het is gewoon dat AZ Net 2-3 seizoenen leuk meedraait, en meteen tegen de traditionele clubs aan gaat trappen. Ambitie is tof, maar het moet niet doorslaan...quote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Calimero, moet dat dan
De afgunst druipt van je postings af. Heeft je moeder je nooit geleerd dat afgunst geen deugd is?
Als jullie dat vinden, waarom winden jullie je dan zo verschrikkelijk op over AZ?quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Calimero? AJAX? We zijn de grootste en de beste![]()
Ajax heeft het geld grotendeels zelf verdiend... AZ krijgt het gewoon, AZ is het speeltje van Dirkjequote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geld komt ergens vandaan. Bij de 1 een suikeroom, de ander leningen (van 12%) en weer de ander komt uit een grote stad die veel subsidie geeft of heeft een sponsor die er een hoop geld inpompt.
Brr, ambitie, vies woord he?quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gewoon dat AZ Net 2-3 seizoenen leuk meedraait, en meteen tegen de traditionele clubs aan gaat trappen. Ambitie is tof, maar het moet niet doorslaan...
AZ pakt als enige maatstaf Ajax. Als de scheids tegen Ajax is (Wegereef) moet Henk niet zeuren van Louis, maar zodra de scheids tegen AZ is, is Louis de eerste die je hoort... Dat soort hypocrisie (Ook met Perez - Ajax, en jaar daarvoor hetzelfde flikken bij Willem II) stoor ik mij ook aan. Tuurlijk, bij Ajax zal je dat ook hebben, maar Louis schreeuwt altijd het hardst, samen met Dirk. Dirk wilt maar 1 ding, en dat is Ajax voorbij gaan...
Ik snap werkelijk niet waar die notie vandaan komt. Echt niet. Scheringa was vandaag in Langs de Lijn nog gewoon bescheiden en terughoudend. Ik hoor er ook niemand over BEHALVE Ajax-aanhangers. Blijkbaar is de afgunst in die hoek toch het grootst.quote:Dirk wilt maar 1 ding, en dat is Ajax voorbij gaan...
TDK, ABN AMROquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ajax heeft het geld grotendeels zelf verdiend... AZ krijgt het gewoon, AZ is het speeltje van Dirkje
Het enige wat JIJ hoort is dat. Cognitieve dissonantie. Scheringa gooit jullie een snoepje toe en jullie happen als bezetenen.quote:Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Dat is slechts 28948308x genoemd in dit topic door Ajax-supporters, zet het in je sig en bewaar je postings voor iets nuttigers.quote:Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
Elke club heeft sponsors, tuurlijk. maar Ajax heeft ook een dusdanige reputatie dat ze grotere sponsors aan kunnen trekken...quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TDK, ABN AMRO
Chelski draait enorm verliest en koopt voor 100x het budget van AZ alles bij elkaar. AZ bouwt stapje voor stapje alles op. De Alkmaarderhout was niet winstgevend, het nieuwe DSB stadion wel. Financieel staat er gewoon een strak strategisch plan, en hetzelfde geldt voor het sportieve gebied. Vorig jaar heeft AZ gewoon *winst* gemaakt op de transfers, door talenten te kopen, en gegroeide spelers te verkopen.
Argumenten
Heeft niet elke club een hoofdsponsor? Bullshit om nu 2 sponsoren van Ajax erbij te halen..quote:
Dat je als club zijnde Ajax voorbij wil lijkt mij alleen maar gezond. Je kan het zelfs als een compliment zien. Ajax, de club met een rijke historie, naam, vaak toch wel leuk voetbal (zeker laatste tijd) en vind ik Ajax als maatstaf nemen juist prima.quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Ambitie is tof, zoals eerder gezegd. Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jullie dat vinden, waarom winden jullie je dan zo verschrikkelijk op over AZ?
Ga je opwinden over Cambuur Leeuwarden ofzo
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.![]()
Dat heb ik ook, geweldig ingekocht, wie er bij is gekomen om Arveladze terug te halen is feitelijk een held, en zo heb je meerdere dingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hoe AZ zo ver is gekomen, ik heb geen respect voor het AZpubliek en Scheringa...
supporters als speed zijn zeker de bestequote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijk
Okee johquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.![]()
Goddank nog enige nuancering, bedankt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijk
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jouquote:[
Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
supporters als speed zijn zeker de beste![]()
Mij boeit het totaal niet wat de andere van me vinden hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goddank nog enige nuancering, bedankt.
gefrustreerd?quote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jou
Ik vind het wel grappig dat jij je druk maakt om mij, ik ben al heel me leven voor AJAX. En dat zal ik ook blijven voor heel me leven, dus ik geef er geen F*CK om wat jij of andere supporters van me vinden. Als AJAX maar gaat winnen, daar leef ik voor. Niet voor mensen die op het forum me een neppe supporter noemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jou
Dat zegt dan toch ook wat over het ajax-publiek? als ze zoveel on-trouwe supporters hebben gehad/hebben?quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Ambitie is tof, zoals eerder gezegd. Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
@BonJoviquote:Als AJAX maar gaat winnen, daar leef ik voor.
Ik rel niet in dit topic, ik vond het alleen raar dat je Calimero zei.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
@BonJovi
Waarom kom je dan in hemelsnaam in het AZ-topic rellen
Ik probeer op dit forum juist de andere supporters in hun waarde te laten, blijf netjes lurken in het Ajax-topic, maar mensen zoals jij moeten constant in dit topic weer even laten weten dat ze zich niet lekker voelen nu AZ ook meestrijd voor de prijzen.
Ga toch eens van je EIGEN kracht uit in plaats van te zeiken bij en over anderen.
Was niet voor algemeen Ajax-publiek of jou in het bijzonder bedoeld. Ik *heb* niks tegen supporters van andere clubs, ook Ajax-supporters niet. Ik heb iets tegen supporters die vuurwerk op het veld gaan gooien en denken dat ze hun club ermee een dienst bewijzen. Supporters die gaan fluiten omdat hun club "maar" 2-0 voor staan. Supporters die gaan fluiten omdat hun club met 0-2 achter staat. Supporters die niet tegen hun verlies kunnen. Supporters die denken dat ze Übermenschen zijn omdat ze een seizoenskaart hebben, en dat de rest van de nepsupporters maar in kampen opgesloten moeten worden omdat ze niet in hetzelfde geloven. Dáár heb ik iets tegen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik rel niet in dit topic, ik vond het alleen raar dat je Calimero zei.
aah ok sorryquote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was niet voor algemeen Ajax-publiek of jou in het bijzonder bedoeld. Ik *heb* niks tegen supporters van andere clubs, ook Ajax-supporters niet. Ik heb iets tegen supporters die vuurwerk op het veld gaan gooien en denken dat ze hun club ermee een dienst bewijzen. Supporters die gaan fluiten omdat hun club "maar" 2-0 voor staan. Supporters die gaan fluiten omdat hun club met 0-2 achter staat. Supporters die niet tegen hun verlies kunnen. Daar heb ik iets tegen.
Ik had het tegen user Luco, die een flink steentje bijdraagt aan de negatieve image van Ajax-supporters in sommige ogen.
Ja dat is waar, maar ik denk persoonlijk dat AJAX wel van Willem 2 gaat winnen, en PSV het moeilijker krijgt om van Vitesse met ruime cijfers te winnenquote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens vind ik de strijdlust van Ten Cate wel erg goed. Daarvan is niks terug te merken van R. Koeman, hoewel het doelsaldo maar 1 punt verschilt tussen Ajax en PSV!
Desalniettemin behoort AZ deze klus gewoon te klaren in Rotterdam.
Voordoelpunten volgens mij. Dus als het saldo gelijkt komt dan heeft Ajax er meer voor (vanwege die 7-0 of meer bij Willem 2).quote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Willem II ook wel revanche zal willen tegen Ajax vanwege de verloren bekerwedstrijd.
Maargoed. 7x meer scoren dan AZ zonder doelpunten tegen, het is wat!
Maareh... als het doelsaldo gelijk is, dan wordt er verder nergens meer naar gekeken, toch? Niet wie de meeste overwinningen heeft en dergelijke. Daarom waren er ook 3 schalen gemaakt, was het niet?
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef Bayswater het volgende:
Je denkt toch niet dat Feijenoord 2 Ajax kampioen laat worden. Az krijgt een walk over op Woudenstein.
Gefeliciteerd alvast.
Zeker met die amsterdamse trainer van zequote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.
Scheringa kennen ze daar ook nog, we zullen wel winnen maar of we 0-10 winnen nah.quote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Willem II ook wel revanche zal willen tegen Ajax vanwege de verloren bekerwedstrijd.
Maargoed. 7x meer scoren dan AZ zonder doelpunten tegen, het is wat!
Maareh... als het doelsaldo gelijk is, dan wordt er verder nergens meer naar gekeken, toch? Niet wie de meeste overwinningen heeft en dergelijke. Daarom waren er ook 3 schalen gemaakt, was het niet?
Ach er lopen er 4 bij AZ die bij Sparta begonnen, Willem II moet niet zo janken.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.
Zegt meer iets over het publiek van Ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Ik denk dat een belangrijk deel van dat deel dat 10 jaar terug nog voor Ajax was, in die tijd nog op de basisschool zat. Dan is de goedkeuring van je vriendjes en het succes van de club op dat moment veel belangrijker. Kinderen willen erbij horen en niet worden uitgelachen door vriendjes omdat ze voor een club zijn die in 1e divisie speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.quote:Op maandag 23 april 2007 00:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik denk dat een belangrijk deel van dat deel dat 10 jaar terug nog voor Ajax was, in die tijd nog op de basisschool zat. Dan is de goedkeuring van je vriendjes en het succes van de club op dat moment veel belangrijker. Kinderen willen erbij horen en niet worden uitgelachen door vriendjes omdat ze voor een club zijn die in 1e divisie speelt.
Ik vond het ook stom dat iedereen maar voor Ajax was, ik werd toen maar voor Feyenoordquote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.
en jij bent een Amsterdammer schaam jequote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef savelkoul het volgende:
Als niet-supporter gun ik het AZ van harte. Aantrekkelijk voetbal, sympathieke voetballers (geen jongens als Sneijder, Heitinga of Huntelaar)
quote:Op maandag 23 april 2007 07:13 schreef navigator het volgende:
Luister nou pikkies, AZ wint helemaal niks dit jaar, mark my words
Hij is net zo Amsterdams als jij Amerikaans bent.. Niet dus.quote:Op maandag 23 april 2007 00:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
en jij bent een Amsterdammer schaam je
Met een beetje hulp van Wegereefquote:Op maandag 23 april 2007 08:23 schreef cohen het volgende:
Elke club speelt 34 wedstrijden. De beste wint uiteindelijk.
Als Ajax thuis wint van Excelsior en kampioen wordt, hoor je nooit meer iemand over Wegereef. PSV zal ongetwijfeld ook naar de scheids van gisteren wijzen over de penalty in de laatste minuut die ze hadden moeten krijgenquote:
P.A.Baboon is wel een echte Amsterdammer, en die heeft een tyfushekel aan Ajax, dus ik weet niet of dat echt ter zake doet.quote:Op maandag 23 april 2007 08:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij is net zo Amsterdams als jij Amerikaans bent.. Niet dus.
Ik moet je alleen niet op straat tegenkomen, E.
Dat hangt natuurlijk ook wel af van wie ze loten in de voorronde Champions League.quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
weinig spelers die weg willen hoor. ze spelen gewoon CL
dalijk Barcelona - AZ
Das wel een mooie pot. Vervolgens jezelf opladen puur en alleen voor die wedstrijd, heel goed spel vertonen en Barcelona verslaan. Ook al verlies je de rest van je wedstrijden, als je als AZ zijnde dan Barca een keer pakt sta je in elke krantenkop met betrekking tot sport.quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
dalijk Barcelona - AZ
Eerst Excelsior uit pakken.quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das wel een mooie pot. Vervolgens jezelf oplading puur en alleen voor die wedstrijd, heel goed spel vertonen en Barcelona verslaan. Ook al verlies je de rest van je wedstrijden, als je als AZ zijnde dan Barca een keer pakt sta je in elke krantenkop met betrekking tot sport.
Jij ziet nu het liefst AZ kampioen worden, begrijp ik?quote:Op maandag 23 april 2007 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Als die Slory en Bruins maar niet in vorm zijn
Dan komt er hoe dan ook een kaartje voor DeTolk. al mot ik er mensen voor oplichtenquote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
dalijk Barcelona - AZ
Lekker met die verdedigers tegen Etoó, Messi en Ronaldinhoquote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
dalijk Barcelona - AZ
Dat is bij de meeste AZ supporters het geval.quote:
Dat nou ook weer nietquote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Baklap het volgende:
AZ is een rage, zoals Flippo's.
Over 2 jaar is het weer opdraven tegen Haarlem en Top oss.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Baklap het volgende:
Spelen Haarlem en Top Oss over twee jaar eredivisie dan?quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Baklap het volgende:
Lekker, dus zondag naar de tering en de volgende dag gewoon weer zuipen op hetzelfde plein met K'dag!quote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:
gelijk die dag he
Te Klein mwa?quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Als we wel kampioen worden zondag, wanneer zou dan de huldiging zijn?
Waaghplein is veels te klein kan ik je zeggen
az blijft MILFEN publiek, niets mis meequote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Te Klein mwa?![]()
Wil je een plein ter grote van het Leidse ofzo? dan zie je het voor 1/100e gevult![]()
gewoon op de Knaalkadequote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Te Klein mwa?![]()
Wil je een plein ter grote van het Leidse ofzo? dan zie je het voor 1/100e gevult![]()
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat AZ gaat kopen dit jaar, als ze 1e worden dan is dat natuurlijk altijd top.
Grote namen willen 10x liever bij een nr 1 en CL spelende club spelen dan bij een nr3.
Los van de Engelse competitie
Het gaat niet om het kampioenschap, maar om een gegarandeerde plek in de CL natuurlijk. Als AZ straks definitief CL speelt, zal dat voor betere spelers ineens wel een stimulans zijn om naar AZ te komen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.
Het is wel makkelijker om betere spelers aan te trekken. CL is een mooi lokkertje..zal wel door de bonussen komen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.
als ze verstandig zijn proberen ze te houden wat ze hebben....quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het kampioenschap, maar om een gegarandeerde plek in de CL natuurlijk. Als AZ straks definitief CL speelt, zal dat voor betere spelers ineens wel een stimulans zijn om naar AZ te komen.
Dembele, Shota en Koevermans zijn beter dan hemquote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Wopper1 het volgende:
Jan Koller, allemaal leuk en aardig maar is hij beter dan hetgeen ze nu in huis hebben?
Daarbij is die ook aardig op leeftijd en meer een soort van ''breekijzer''.
Ik zie liever Koller staan dan Shota.quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Wopper1 het volgende:
Jan Koller, allemaal leuk en aardig maar is hij beter dan hetgeen ze nu in huis hebben?
Daarbij is die ook aardig op leeftijd en meer een soort van ''breekijzer''.
Ja het is/was een geweldige spits. Makkelijk scorend en gewoon een degelijke speler. 35 Jaar is wel erg oud en voor zijn salaris kan je 2 jonge talentvolle spelers halen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zie liever Koller staan dan Shota.
die vent is 2meter 2 en scoort evengoed vrij veel..
Probleem is de leeftijd, hij is 35 en vrij blessuregevoelig
Ajax vertrekt 1e trein vaak om 11 uur ofzo en bussen om 1 uur vorig jaar dus.quote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Vraagje of 6 mei, ik zit in bus 112 maar waarom staat er nergen hoelaat je vertrekt naar R'dam?
Ik ga er vanuit dat de 1e bus wel vroeg moet vertrekken.
Zal wel een latertje worden neem ik aan, 18:00 beginnen...
Nee dat denk ik niet, dan moeten ze regelmatig in de Champions League hebben gespeeld een landskampioen zijn geworden net als Psv.Ik denk dat de buitenlandse spelers liever naar AJAX gaan of Psv, Az moet het nog bewijzenquote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat AZ gaat kopen dit jaar, als ze 1e worden dan is dat natuurlijk altijd top.
Grote namen willen 10x liever bij een nr 1 en CL spelende club spelen dan bij een nr3.
Los van de Engelse competitie
Zigic gaat al naar Barcelonaquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Koop dan Zigic....liever geen Koller.
Zonneveld mag van mij ook wel komen.
Mwa is best lachen, lekker biertjes en in het zonnetjequote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Thanks Jasza, maar ik snap niet waarom het nergens staat. Lekker kut als je om 13:00 staat te wachten en jouw bus pas om 16:00 vertrekt. Ik vraag me sowieso al af hoe ze dat logistiek allemaal gaan managen, leuk om vroeg in het statdion te zitten maar kut als je daar om 15:00 bent...en de match om 18:00 begint
Aangezien mijn vrienden geen zin hebben om af te reizen naar Amsterdam met Koninginnedag en liever hier zichzelf vol gieten op het platteland ga ik zondag maar naar Alkmaar toe. Kans is aanwezig dat het een mooi feestje zal worden ook al is het geen huldiging (mits AZ gewoon wint).quote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vind het wel stoer van Ten Cate dat hij op de persconferentie met een grote grijns zegt dat ajaks gewoon kampioen wordt in Tilburg zondag.
Maar wat een feest gisteren in het Victorie-stadion!![]()
Ik ben alleen zooooo bang dat we het op de laatste dag nog gaan verspelen![]()
De komende week gaat natuurlijk voorbij kruipen. Ik weet nog niet wat ik ga doen op zondag. Ik heb geen kaartje voor Excelsior dus ik twijfel tussen alkmaar en de radio thuis.
Weet je wie we missen in een tijd als deze: Frikandelspecialist. Als geen ander kan deze poster de essentie van AZ beschrijven.![]()
Heb altijd wel sympathie voor AZ gehad. Als zaandammer zit dat er wel in. Maar Ajax blijft altijd m'n cluppiequote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste AZ supporters het geval.
ik zit dan in Portugal, en we komen ongeveer aan op bestemming als de wedstrijden zo'n beetje aflopen. Het eerste dat ik ga doen is TT 818 opslaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vind het wel stoer van Ten Cate dat hij op de persconferentie met een grote grijns zegt dat ajaks gewoon kampioen wordt in Tilburg zondag.
Maar wat een feest gisteren in het Victorie-stadion!![]()
Ik ben alleen zooooo bang dat we het op de laatste dag nog gaan verspelen![]()
De komende week gaat natuurlijk voorbij kruipen. Ik weet nog niet wat ik ga doen op zondag. Ik heb geen kaartje voor Excelsior dus ik twijfel tussen alkmaar en de radio thuis.
Weet je wie we missen in een tijd als deze: Frikandelspecialist. Als geen ander kan deze poster de essentie van AZ beschrijven.![]()
ik zou het niet doenquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit dan in Portugal, en we komen ongeveer aan op bestemming als de wedstrijden zo'n beetje aflopen. Het eerste dat ik ga doen is TT 818 opslaan
Het staat gewoon op de AZ-site hoorquote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Thanks Jasza, maar ik snap niet waarom het nergens staat. Lekker kut als je om 13:00 staat te wachten en jouw bus pas om 16:00 vertrekt. Ik vraag me sowieso al af hoe ze dat logistiek allemaal gaan managen, leuk om vroeg in het statdion te zitten maar kut als je daar om 15:00 bent...en de match om 18:00 begint
Nou, vorig jaar kon feyenoord ook niet bij ons komen. In een ruime cirkel rond de kuip is het een grote vesting.quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
142 bussen, tof man, ga overdag wel ff al die bussen bekijken als ze aankomen
jorienvdherik is overgelopen naar AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, vorig jaar kon feyenoord ook niet bij ons komen. In een ruime cirkel rond de kuip is het een grote vesting.
omdat die bussen niet allemaal tegelijk kunnen en mogen vertrekkenquote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef Gelderland het volgende:
waarom al zo vroeg? 3 uur voor de wedstrijd
Zullen wel 30bussen ofzo zijn die gaan pendelen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
142 bussen, tof man, ga overdag wel ff al die bussen bekijken als ze aankomen
Jij bent alvast de eerste....welkomquote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd welke nieuwe successupporters we hier kunnen gaan verwelkomen op VBL.
De AZ-reeks zal wel iets sneller gaan lopen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd welke nieuwe successupporters we hier kunnen gaan verwelkomen op VBL.
De AZ-reeks zal wel iets sneller gaan lopen.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
15 euro, absurd duur voor zo'n vod.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anbieding.html?p=6,1
T-Shirts te koop
quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
T-Shirts te koop
quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
T-Shirts te koop
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld isquote:
Dat boeit me niet, dan zitten er tenminste alleen fanatiekequote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld is
Je bent er nog trots op ookquote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld is
Da's waar, maar het gevoel is toch anders in een half leeg stadion hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
Dat boeit me niet, dan zitten er tenminste alleen fanatieke![]()
Ja want dan hebben we een stadion net zo groot als Barcelonaquote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt wel in de ArenA te vinden bent.quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja want dan hebben we een stadion net zo groot als Barcelona
Wel goed zoeken he, zitten veel man.quote:Op maandag 23 april 2007 14:13 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt wel in de ArenA te vinden bent.![]()
Trots ben ik nooit op iets wat ik zelf niet gepresteerd heb....maar om nou te zeggen dat ik totaal niet blij ben met die zgn. successupporters....nee, absoluut nietquote:
ja maar jij nietquote:Op maandag 23 april 2007 14:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel goed zoeken he, zitten veel man.
whaha die was wel goedquote:
Ja zometeen, ik moet ff wachten nog.quote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat een kinderachtig geneuzel van sommige ajacieden hier zeg. Ga buiten spelen.![]()
Triestquote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Lariekoek het volgende:
Hey BonJovi, ik heb een foto van je gevonden.
[afbeelding]
wat moet die gast daar?quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Lariekoek het volgende:
Hey BonJovi, ik heb een foto van je gevonden.
[afbeelding]
Stiekem ben je wel AZ-fan.![]()
ellemieke vermolen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef xFriendx het volgende:
Successupporters welkom![]()
Als we komende jaren alleen maar successupporters hebben, boeiend, geeft in ieder geval dan aan dat we succes hebben en dat is een positief iets.
De klappertjes zijn tof, ik hoop dat Dirk het toestaat om de gehele klapper te vullen met een foto van Ellemieke![]()
Voor de rest denk ik dat AZ voorlopig nog wel een blijvertje is en gewoon steevast meedraait in de top van de DSB Eredivisie![]()
Dat zijn ze niet allemaal hoor. ik zat nog op de sparta-tribune!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Sparta- AZ vorig seizoen
[afbeelding]
En nu klagen dat er te weinig kaarten zijn.![]()
Mijn gedachte, niet alleen vorig seizoen overigens maar het viel me dit seizoen ook regelmatig op.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Sparta- AZ vorig seizoen
[afbeelding]
En nu klagen dat er te weinig kaarten zijn.![]()
Bron: vi.nlquote:AZ treft zondag de grootste 'reuzendoder'
AZ heeft alle troeven in handen om zondag voor het eerst sinds 1981 landskampioen te worden. Toch treffen de Alkmaarders van drie overgebleven titelkandidaten de club die de concurrenten tot nog toe het meeste dwarszat.
Excelsior is zondag de gastheer van AZ. De Rotterdammers zijn al zeker van de play-offs tegen degradatie maar waren dit seizoen behoorlijk succesvol tegen Ajax, AZ en PSV. Excelsior hield zowel Ajax (2-2) als PSV (0-0) op een gelijkspel, waardoor beide twee punten verloren in de race naar de landstitel.
PSV treedt thuis aan tegen Vitesse. De Arnhemmers waren dit seizoen één keer succesvol tegen een club uit de Top Drie. De ploeg van de dansende Aad de Mos won in extremis van Ajax door twee laten goals in Gelredome.
Ajax heeft op papier de makkelijkste opponent. Willem II verloor alle vijf de voorgaande duels met de clubs die nog azen op de hoofdprijs. De Tilburgers kwamen nooit dichterbij dan een marge van twee treffers en kregen al negentien treffers om de oren.
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn gedachte, niet alleen vorig seizoen overigens maar het viel me dit seizoen ook regelmatig op.
Is er bij AZ iets van een voorrangs uitkaart oid?
dit seizoen waren ze niet succesvol tegen AZ 5-0 pakkie gekregen die basterdsquote:
PSV won ook met 7-0 van Sparta thuis....quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bangmakerij...
AZ won met 5-0 van excelsior eerder dit seizoen..
Moeten ze zich nu niet ineens druk gaan maken omdat psv en ajax gelijk tegen ze speelden, toen ging het niet echt goed met beide clubs geloof ik
Tja, tegen Heerenveen begon AZ vrij nerveus, pas nadat de 1-0 viel kwamen ze in hun ritme en trokken ze de wedstrijd naar zich toe. Hopelijk kunnen ze tegen Excelsior vrij snel scoren, want aan de vorm zal het inderdaad niet liggen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bangmakerij...
AZ won met 5-0 van excelsior eerder dit seizoen..
Moeten ze zich nu niet ineens druk gaan maken omdat psv en ajax gelijk tegen ze speelden, toen ging het niet echt goed met beide clubs geloof ik
Ten Cate's vriendquote:Lokhoff niet op de bank tegen AZ
Ton Lokhoff moet komende zondag tegen AZ op de tribune van Woudestein plaatsnemen. De trainer van Excelsior is door de tuchtcommissie van de KNVB voor één wedstrijd geschorst.
De Brabander werd tegen Heracles Almelo voor de tweede keer dit seizoen weggestuurd wegens commentaar op de arbitrage. Ook tegen NEC moest Lokhoff vroegtijdig de dug-out verlaten.
Slechte herinneringenquote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef BobRooney het volgende:
Koller wil ik niet meer kennen, en die andere ken ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |