Eens. AZ is nog geen kampioen maar heeft wel de beste papieren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef xFriendx het volgende:
Moeten echter nog wel winnen bij Excelsior. Op papier moet dit goed te doen zijn, maar jezelf te vroeg rijk rekenen kan je de kop kosten dus gewoon gecontroleerd die boel uitspelen met 1-0 of 2-0. Zeker met 2-0 zit je met je doelsaldo ook wel goed.
Als AZ met 3-0 wint moet Ajax met 9-0 winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Plastic_Power het volgende:
Zou cool zijn als AZ het redt, maar de klus is nog niet gedaan. En Willem II verliest doorgaans met grote cijfers van Ajax, dus winst op zich is niet noodzakelijk voldoende.
Dat zou nog niet genoeg zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef xFriendx het volgende:
In 2006 overigens nog wel 6-0 tegen Willem 2, maar toen speelde Ajax thuis. Uit was het in 2006 (vorige seizoen dan) 0-2 uit bij Willem 2 voor Ajax.
Precies, waag het verdomme niet om volgende week punten te verliezen. Behalve als Ajax ook punten verliest dan mag AZ ook wel een puntje laten liggenquote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan AZ maar.
en dan wordt PSV kampioen als ze winnen....quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, waag het verdomme niet om volgende week punten te verliezen. Behalve als Ajax ook punten verliest dan mag AZ ook wel een puntje laten liggen.
En naar Waalwijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef DeTolk het volgende:
Bloemetje naar Utreg lijkt me wel op z'n plaats
Omdat je moest werkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom ben ik nou potver3 op het werk en niet in alkmaar
retteketet!
quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Az Kampioen![]()
Morgen zullen Sneijder, Huntelaar, Perez, Affelay en Aissati zich wel bij Dirk melden.
En naar Sparta, maarja dat hebben we graag gedaan (3-0 thuis Ajax en 1-1 PSV) met Mendes da Silva, Koevermans, Boukhari, Jaliens en Van Gaalquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Feli AZ
Als Ajax het maar niet word..
Win die dubbel
quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan AZ maar.
quote:
Ik denk dat AZ de dubbel wintquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Feli, geloof er niet meer in.
De beker is wel voor ons
Mwah, op doelsaldo zal het voor jullie wel lastig worden (behalve als er onderling wat geld heen en weer geschoven wordt) maar AZ zal toch nog steeds gewoon moeten winnen aangezien ik verwacht dat Ajax en PSV hun wedstrijd gewoon winnen. Een 0-0 of 1-1 is echt dodelijk. Enige voordeel nu is dat ook Excelsior nergens meer om speelt en misschien de spelers rustig aan wil laten spelen met het oog op de nacompetitie. Maar dat geldt uiteraard ook voor Willem 2.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Feli, geloof er niet meer in.
De beker is wel voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |