Dat zijn wel precies twee goede types op de posities die moeten worden aangevuld. Afellay is nog te licht, Aissati is geen leider. En voorin heeft PSV eigenlijk geen goalgetter staan, Farfán kan weggekocht. Europees heeft PSV op dit moment aanvallend sowieso al niks in te brengen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nu wachten op het jaar dat Van Bommel en Van Nistelrooij terug komen
Het is sowieso al schrijnend dat een club als PSV niet zonder de CL kan, de inkomsten zijn gebaseerd op de bonussen die we daar krijgen. Helaas, maar we staan te ver van de echte top om het te kunnen redden zonder. Er zal zeker een moment zijn dat we (jammer genoeg) de CL een keer gaan missen, wat dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef mcyodogg het volgende:
We moeten het ook nog niet hebben over de periode over 2, 3 jaar. Er valt nog van alles te winnen en vooral te verliezen deze competitie. Je moet er toch niet aan denken dat we de CL, laat staan UEFA Cup mislopen.
De CL is zo belangrijk voor de club, dat kan echt niet gemist worden.
Wees blij dat je de 2e helft hebt gezien, die was nog aardig. De eerste was dra-ma-tischquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef ASSpirine het volgende:
Had vandaag 2e helft kunnen kijken, ongelooflijk hoe PSV tegenwoordig speelt
Na de 2-1 hoopte ik nog op een punt of meer...
Dit loopt slecht af... Nog tegen Twente, is niet makkelijk.
De UEFA Cup kost haast geld, dat moet je niet willen. PSV heeft dankzij dit seizoen de inhaalslag kunnen maken om weer gezond te zijn. Een volgende CL-deelname is vereist om de selectie in stand te houden. Om Europees nog competitief te zijn, zul je geheel afhankelijk zijn van de contacten via Chelsea en Hiddink. Dat is Europese voetbalrealiteit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV zit altijd bij de eerste 5 dus die UEFA cup plaats hebben ze al.
En wat heeft PSV dan ze de play offs verknallen en AZ of Ajax in de halve finale beker verliest?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV zit altijd bij de eerste 5 dus die UEFA cup plaats hebben ze al.
Die komen toch niet terug..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nu wachten op het jaar dat Van Bommel en Van Nistelrooij terug komen
Maar jullie waren gewaarschuwd voor het Koeman effect.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef okee6 het volgende:
beetje goedkoop om dat dan op de trainer af te schuiven, dat doet Ajax vrijwel ieder jaar.
die mogelijkheid was ik ff vergeten, maar dat gebeurt toch niet. Ajax wint ook de beker nog wel ffquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En wat heeft PSV dan ze de play offs verknallen en AZ of Ajax in de halve finale beker verliest?
Geen enkele club kan zonder CL. En als een club daar niet meer op begroot, zie je wat er van wordt. Feyenoord bijvoorbeeld. Je wordt jaren terug geworpen. Na dit seizoen gaat PSV in elk geval niet meer failliet. Zowel de begroting is op orde en er zitten mensen in het bestuur die de hand aan de kraan houden. Misschien dat dat niet handig is voor de kwaliteit en omvang van de selectie, maar beter voetballend dan financieel compenseren denk ik maar zo. Ik vind het des te mooier dat PSV voor een habbekrats kwartfinale en halve finale CL bereiken kan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het is sowieso al schrijnend dat een club als PSV niet zonder de CL kan, de inkomsten zijn gebaseerd op de bonussen die we daar krijgen. Helaas, maar we staan te ver van de echte top om het te kunnen redden zonder. Er zal zeker een moment zijn dat we (jammer genoeg) de CL een keer gaan missen, wat dan?
Kunnen we dan geen aankopen meer doen? Zou dramatisch zijn...
dat is waar, al bij de eerste Nederlaag van PSV werd er over "de hand van Koeman" gesproken. gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar jullie waren gewaarschuwd voor het Koeman effect.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV krijgt het heel lastig met NEC en Utrecht uit. En FC Twente hoort ook een probleem te zijn, maja vriendjespolitiek zal me niet verbazen
Ajax daarentegen speelt op NAC na alleen tegen teams uit het rechter rijtje.
Nou, Nec uit altijd lastig en 1x verlies is al uitgekomen.. nu de rest nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
AZ wordt kampioen![]()
AZ wint alle wedstrijden
PSV speelt 1x gelijk en verliest 1x
Ajax verliest 1x
Kampioen op doelsaldo![]()
Wát een mongool is die Koeman toch ook. Kan hij ook een keer wat normaals zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Adidah het volgende:
Koeman: "En nu kijken of Ajax met de druk om kan gaan". Het is maar goed dat hij geen poker speelt wat bluffen kan hij in ieder geval niet.
jullie kotsen hem wel snel weer uit hequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wát een mongool is die Koeman toch ook. Kan hij ook een keer wat normaals zeggen? Tering zeg
.
Ik hoop dat aisatti scoort tegen PSVquote:Op zondag 8 april 2007 00:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vind je het gek als je zo'n prestatie neerzet.
En dan nog om over het transferbeleid te zwijgen.
Dat zou echt TE erg zijn...quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik hoop dat aisatti de winnende scoort tegen PSV![]()
Neem je nu ook een RKC avatar?quote:Op zondag 8 april 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog koploper na dit weekend. Hoe is het toch mogelijk
Nee, ik ben wel gek, maar niet op die manierquote:
En PSV moet elke wedstrijd als een finale bespelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wees blij dat je de 2e helft hebt gezien, die was nog aardig. De eerste was dra-ma-tisch
Onder Hiddink waren we ook niet afhankelijk van 1 speler.quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook lastig. Ik vind dat het ook moeilijk is om alleen bij Koeman de schuld neer te leggen. Maar het rare is wel dat onder Hiddink heel anders met tegenslagen werd omgegaan dan nu.
Of lijkt dat alleen maar zo en zijn de tegenslagen nu zwaarder dan onder Guus?
Dit zou een kampioenschap kunnen worden dat je het liefst zo snel mogelijk wilt gaan vergeten.quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
We staan gewoon nog eerste![]()
Echt, als we nu niet echt alles geven, flikker die schaal dan maar in een hele diepe put.
quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
zorg maar dat jullie kampioen worden, niet dat kut AZ
Ik had al een goed gevoel bij RKC, maar de opluchting was groot toen ik ook die 2-2 zag staan.quote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Wat een kutzooi gisteren, dat ajax het vandaag weer laat liggen in Waalwijk is natuurlijk hilarisch.
Als PSV het nu nog laat liggen is het AZ dat kampioen wordt, en niet ajax.
Morgen om 10.00 uur op de Herdgang, zal me wat worden.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |