En AZ danquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Voor de Ajacieden; geen getroll en geflame in het PSV topic.
Daar is nu de stemming niet voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Messenga het volgende:
De laatst gespeelde wedstrijd en de volgende moeten nog worden Geupdate
De AZ-supporters zijn de goedheid zelfequote:
Apart zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar is nu de stemming niet voor
Ik zie morgen al een lach van die nare man in je avaterquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gecondoleerd Eindhoven.
Druk ff een stempel op heel de club, vanwege een paar grapjassen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
En nu nooit meer zeggen dat ze in Amsterdam arrogant zijn![]()
Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef okee6 het volgende:
Die moeten juist nu gaan opstaan, Cocu staat hen in de weg. Simons staat er ook al.
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat PSV nu nog kan hopen is dat dat Ajax niet met de druk om kan gaan
Ik denk niet dat de PSV'ers gaan lachen,quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachen
Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze hadden Aissati dan ook niet moeten verhuren.
Het wegvallen van Alex wordt nu pijnelijk duidelijk
Ik denk ook dat ie nog wel belangrijk kan zijn , of eigenlijk nog wel is , maar ja jij ziet PSV meer.
Je moet Cocu er zeker bijhouden ( maar ja of die dat nog wil ???? )
Als. Aissati komt nog niet terug, dus richt je je eens op dit seizoen. Of is de titel nu al verloren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ... Als Van Egmond Olsson geel geeft, schopt Da Costa Beerens niet doormidden. Als PSV niet zo gehavend was, loopt het niet zo te stuntelen als vanavond na de treffer van Holman. Maar het mooie is dat Aissati al die ellende niet meemaakt en voetbalgevoel wint. Dat zal PSV nodig hebben als komende zomer clubs komen shoppen bij CL-ploeg PSV. Aissati is straks geen beginner.
Dat kan idd nog de definitieve nekslag worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:30 schreef AminBen het volgende:
Heb er een hard hoofd in.
Kan Liverpool niet gewoon geskipt worden?![]()
Aissati gaat over volgend seizoen. Vanavond heb je gezien dat PSV in staat is de draad weer op te pakken. NEC is in de tweede helft wél weerstand geboden. Alleen moest PSV weer in een tactisch noodplan, met Kluivert en Zeefuik, opereren. PSV moet tegen Twente hopen op de openingstreffer, pas dan zal het weer vertrouwen hebben en winnen. Dat is moeilijk, want bijvoorbeeld Vayrynen, Salcido, Kluivert, Da Costa zijn niet in goede vorm. Maar aan de andere kant zijn het drie wedstrijden. En het maakt nu niet meer uit of het tegen Twente of Utrecht is, je weet dat alleen winst telt. Ik vind stevige ploegen als Twente en Vitesse op zich niet minder als een fel NEC, het ligt geheel aan wat PSV laat zien. Je zag vanavond dat het dat kan, het moet alleen constant, zonder fratsen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als. Aissati komt nog niet terug, dus richt je je eens op dit seizoen. Of is de titel nu al verloren?
hoezo understatementquote:
Ik vraag me af hoe je zo ongelooflijk positief kan zijn als je hebt gezien dat jullie helemaal zoek zijn gespeeld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Aissati gaat over volgend seizoen. Vanavond heb je gezien dat PSV in staat is de draad weer op te pakken. NEC is in de tweede helft wél weerstand geboden. Alleen moest PSV weer in een tactisch noodplan, met Kluivert en Zeefuik, opereren. PSV moet tegen Twente hopen op de openingstreffer, pas dan zal het weer vertrouwen hebben en winnen. Dat is moeilijk, want bijvoorbeeld Vayrynen, Salcido, Kluivert, Da Costa zijn niet in goede vorm. Maar aan de andere kant zijn het drie wedstrijden. En het maakt nu niet meer uit of het tegen Twente of Utrecht is, je weet dat alleen winst telt. Ik vind stevige ploegen als Twente en Vitesse op zich niet minder als een fel NEC, het ligt geheel aan wat PSV laat zien. Je zag vanavond dat het dat kan, het moet alleen constant, zonder fratsen.
Waarschijnlijk wel want dan doet het er niet meer toe dan is Ajax al binnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:43 schreef Panick het volgende:
Ik vraag me serieus af of PSV in staat is die andere 3 wedstrijden wel te winnen.
Niet helemaal waar, in de eerste helft heeft NEC idd kans op meer gehad dan 2-0 In de tweede helft zette PSV best aardig druk, het werd alleen niet echt gevaarlijk. NEC staat verdedigend best wel goed. De verdediging van PSV was vandaag echt onstellend zwak en werden idd zoekgespeeld door de snelle mensen van NEC.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zo ongelooflijk positief kan zijn als je hebt gezien dat jullie helemaal zoek zijn gespeeld.
Dat ze de 2de helft nog een beetje mee mochten doen lag niet aan PSV zelf, maar aan NEC dat verzuimde de definitieve klap toe te dienen,
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef AminBen het volgende:
De uitbus is dus de weg verspert door de supporters?
Ben je nou al klaargekomen of niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
LEG DIE WINTERBANDEN MAAR IN DE KAST. OF LAGEN ZE DAAR AL?
Als Utrecht op de voorlaatste speeldag nog vol voor de 9de plek kan gaan wens ik jullie succes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want dan doet het er niet meer toe dan is Ajax al binnen(ja ok in theorie mag Ajax ook geen puntjes meer laten liggen enzo maar dat doen ze ook echt niet ben maar gerust)
Maar dat PSV druk mocht zetten lag dus helemaal aan NEC dat het niet afmaakte.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, in de eerste helft heeft NEC idd kans op meer gehad dan 2-0 In de tweede helft zette PSV best aardig druk, het werd alleen niet echt gevaarlijk. NEC staat verdedigend best wel goed. De verdediging van PSV was vandaag echt onstellend zwak en werden idd zoekgespeeld door de snelle mensen van NEC.
Hij mag wel positief zijn hoor, maar zeggen dat PSV heeft laten zien dat ze zich terug kunnen knokken n.a.v. vanavond is inderdaad vrij kansloos. Zelfs na de 2-1 is PSV nul keer gevaarlijk geweest en heeft NEC nog een aantal 100% kansen gehad...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zo ongelooflijk positief kan zijn als je hebt gezien dat jullie helemaal zoek zijn gespeeld.
Dat ze de 2de helft nog een beetje mee mochten doen lag niet aan PSV zelf, maar aan NEC dat verzuimde de definitieve klap toe te dienen,
Je kan wel herrie blijven schoppen, maar Utrecht heeft echt geen ploeg voor de beste negen. Minder dan NEC nog. Utrecht heeft niets laten liggen dit seizoen, NEC wel. Als PSV erbij is wint het van zo'n tegenstander.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Als Utrecht op de voorlaatste speeldag nog vol voor de 9de plek kan gaan wens ik jullie succes.
Maar hetzelfde geldt voor Ajax dat morgen tegen RKC moet dat tegen degradatie vecht.
Ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Hij mag wel positief zijn hoor, maar zeggen dat PSV heeft laten zien dat ze zich terug kunnen knokken n.a.v. vanavond is inderdaad vrij kansloos. Zelfs na de 2-1 is PSV nul keer gevaarlijk geweest en heeft NEC nog een aantal 100% kansen gehad...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Hij mag wel positief zijn hoor, maar zeggen dat PSV heeft laten zien dat ze zich terug kunnen knokken n.a.v. vanavond is inderdaad vrij kansloos. Zelfs na de 2-1 is PSV nul keer gevaarlijk geweest en heeft NEC nog een aantal 100% kansen gehad...
We hopen op maanden op een wederopstanding.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef okee6 het volgende:
Eerst rubbereend die er niet erg in gelooft met zijn ziekenboeg, nu TLK. Waarom zou PSV kampioen moeten worden met al die opgevers? Terecht als PSV het dan opgeeft. Ik houd het bij mijn OP: Het Officiële PSV topic #226: drie keer winnen dus
Wie weet dat PSV nog iets van eer te winnen heeft. Zo slecht als Ajax was -zonder reden- de eerste helft, is PSV nou ook weer niet.
?quote:
Een maar en een als.quote:maar Utrecht heeft echt geen ploeg voor de beste negen. Minder dan NEC nog. Utrecht heeft niets laten liggen dit seizoen, NEC wel. Als PSV erbij is wint het van zo'n tegenstander.
Dus was het geen kans...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
maar mocht desondanks niet afdrukken van Van Egmond.
in de 2e helft heb ik NEC niet veel meer gezien (had ook niet zo goed zicht op die kant van het veld), maar je hebt wel gelijk dat PSV zelf nauwelijks iets creeerde. Veel druk maar weinig gevaar. Ze probeerden ook alles met lange ballen waardor Kluivert als een soort Vennegoor stond te spelen (moest de ballen doorkoppen). Kone vond ik nog best sterk, die deed gewoon waar die goed in is, de bal bij zich houden en een goed afspeelmoment afwachten, maar Farfan zag ik dan weer vrij weinig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
ADO ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Panick het volgende:
[..]
?
[..]
Een maar en een als.
Psv heeft op dit moment nog moeite met ADO. Waarom zouden ze er tegen Utrecht wel opeens bij zijn?
Maanden? Als je Europees ver komt, weet je dat dat punten kost. Van al die wedstrijden met puntverlies is dit de eerste die je niet mocht verliezen. PSV moet koel tikken om NEC drie punten afhandig te maken. In plaats daarvan wordt niet de eerste kans raak geschoten (vorm), is achterin Denneboom een plaag (automatismen) en gaat PSV mee in het fysieke spel dat de scheidsrechter en Koeman eisen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We hopen op maanden op een wederopstanding.
Maar ze blijven ons wekelijk teleurstellen.
En nu heb je de boel niet meer in eigen hand.
Al kan dat morgen anders zijn.
Maar zoals ik al eerder aangaf het begon in de winterstop..
Als Wegereef die 1-1 tegen AZ niet had goedgekeurd had Ajax morgen aan een gelijkspel genoeg om op gelijke hoogte te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef AminBen het volgende:
Ik denk dat als NAC-uit en NEC-uit thuisduels waren, PSV kampioen was.
Je kan ook zeggen dat de CL duels te zwaar waren maar dat is ook niet zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef AminBen het volgende:
Ik denk dat als NAC-uit en NEC-uit thuisduels waren, PSV kampioen was.
Dat was dan de gevaarlijkste niet-kans. Koné heeft in vrije positie ook een rollertje op Babos afgeleverd. Een speler in vorm scoort die bal. De kansen waren wel schaars, dat is een feit.quote:
Wat ik ermee wil zeggen is dat die wedstrijden net op het verkeerde moment komen. De laatste 'op papier' makkelijke thuiswedstrijd dateert van ruim een maand gelden, dit soort wedstrijden zijn nu nodig om het vertrouwen enigzinds op te krikken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Als Wegereef die 1-1 tegen AZ niet had goedgekeurd had Ajax morgen aan een gelijkspel genoeg om op gelijke hoogte te komen.
Als als als als als.
Wat een dooddoener zeg.
eer ??? wat voor een eer ?? dat je met 10 punten voorstaat en alles verspeelt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef okee6 het volgende:
Eerst rubbereend die er niet erg in gelooft met zijn ziekenboeg, nu TLK. Waarom zou PSV kampioen moeten worden met al die opgevers? Terecht als PSV het dan opgeeft. Ik houd het bij mijn OP: Het Officiële PSV topic #226: drie keer winnen dus
Wie weet dat PSV nog iets van eer te winnen heeft. Zo slecht als Ajax was -zonder reden- de eerste helft, is PSV nou ook weer niet.
Ik weet nog dat PSV Europees speelde en de wedstrijd erna gewoon won.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Maanden? Als je Europees ver komt, weet je dat dat punten kost. Van al die wedstrijden met puntverlies is dit de eerste die je niet mocht verliezen. PSV moet koel tikken om NEC drie punten afhandig te maken. In plaats daarvan wordt niet de eerste kans raak geschoten (vorm), is achterin Denneboom een plaag (automatismen) en gaat PSV mee in het fysieke spel dat de scheidsrechter en Koeman eisen.
Het probleem is vooral het scorend vermogen. Wie weet dat het defensief inderdaad alleen aan Alex hangt, dan maak je er maar eentje meer... Het verschil tussen verlies en winst is niet zo groot. Zie de thuiswedstrijd tegen AZ, die je verloor ondanks overwicht.
Ik denk eerder dat de lach er niet op zal komen met WEER een verlies van PSV.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik: wij moeten wel winnen morgen, anders staan jullie ons morgen keihard uit te lachen
Maar AZ heeft nog Europese verplichtingen die misschien wel wat kunnen drukken op de prestaties (zeg ik als AZ-fan zijnde).quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef Chadi het volgende:
AZ heeft de beste papieren nu. Ajax laat iedere keer heel dom punten liggen
Net niet, maar het scheelde niet veel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je nou al klaargekomen of niet?
daarom had ik graag gehad dat psv dit seizoen kampioen was geworden, zonder hiddink en al onze helden heb ik er totaal geen vertrouwen meer in de komende seizoenenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef appelsientje het volgende:
En ik ben echt bang voor het team van volgend jaar... Cocu stopt ermee dat mag nu wel duidelijk zijn
Alex gaat ook weg... Farfan met een beetje pech ook.... en dan gaat Koeman nieuwe spelers kopen.. nou ik hou mijn hart vast...
Nou ik weet niet waar we heen gaan maar de goede lijn die we onder leiding van koning Guus hadden krijgen we niet meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef appelsientje het volgende:
En ik ben echt bang voor het team van volgend jaar... Cocu stopt ermee dat mag nu wel duidelijk zijn
Alex gaat ook weg... Farfan met een beetje pech ook.... en dan gaat Koeman nieuwe spelers kopen.. nou ik hou mijn hart vast...
En dan is de vraag, kun je dat Koeman verwijten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hiddink had wel een speler achter de hand die ALex kon vervangen.
...
Ik ga er vanuit dat PSV iig onderuit gaat tegen Twente wat theoretisch betekent dat AZ in die 2 wedstrijden PSV met 1 punt kan passeren. Of dit in de praktijk ook gebeurt (ligt met name aan AZ zelf) is nog de vraag natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie dit PSV echt niet winnen van Twente. Ajax kan het nog volledig verklooien, en AZ kan er met de buit vandoor gaan, maar de negen punten zie ik PSV niet meer halen.
Dacht je dat dit het laatste puntverlies van PSV was?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
We zijn nu afhankelijk van Ajax.
Morgen weten we pas waar we echt staan
Kijk als we nu strijdend ten onder waren gegaan.. oke daar kan ik nog vrede mee hebben...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
daarom had ik graag gehad dat psv dit seizoen kampioen was geworden, zonder hiddink en al onze helden heb ik er totaal geen vertrouwen meer in de komende seizoenen![]()
Werder uit zal ook nog wel een zware kluif worden voor AZ. Ajax staat er het beste voor, maar echt overtuigd ben ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er vanuit dat PSV iig onderuit gaat tegen Twente wat theoretisch betekent dat AZ in die 2 wedstrijden PSV met 1 punt kan passeren. Of dit in de praktijk ook gebeurt (ligt met name aan AZ zelf) is nog de vraag natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk als we nu strijdend ten onder waren gegaan.. oke daar kan ik nog vrede mee hebben...
Maar door zo te spelen.. tja dan vraag je er ook gewoon om.. en daarom ben ik zo pissed!! Ik zie totaal geen passie meer.. geen geloof helemaal niks!! En dat stoort me!!
Ja hij haalde Da Costa en Alcides.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
En dan is de vraag, kun je dat Koeman verwijten?
Koeman heeft niet de vrije hand zoals Hiddink die eiste en soms nam. En misschien is dat maar goed ook, want PSV hing financieel aan een draadje. Meer aankopen zat er niet in met het resterende budget. En Hiddink kocht bijvoorbeeld van zulk geld Ball. Lucius en Vennegoor zaten er al. Nu heeft PSV het contract van Gomes verlengd en Aissati de kans tot ontwikkeling gegeven.
ja ....als we zo spelen.. komen we nog onder Feyenoord terechtquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
see you in de playoffs
neuh dat niet, maar denk dat wel wel weer in de trein naar het zuiden mogen stappenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ....als we zo spelen.. komen we nog onder Feyenoord terecht
Dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ....als we zo spelen.. komen we nog onder Feyenoord terecht
Als Farfán vertrekt is dat een versterking. Hij ligt per wedstrijd een kwartier op de grond. Ook is hij concurrend met Kezman voor wat betreft gescoorde CL goals, zeldzaam!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Jullie zijn welkomquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar denk dat wel wel weer in de trein naar het zuiden mogen stappen![]()
Vandaag bracht hij erg weinig (Farfan dan)quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Farfán vertrekt is dat een versterking. Hij ligt per wedstrijd een kwartier op de grond. Ook is hij concurrend met Kezman voor wat betreft gescoorde CL goals, zeldzaam!
Petje af voor Cocu, maar op gegeven moment moet je niet doorslaan. Hij kan niet meer volledig doortrainen en het elftal gaat toch aan hem hangen. Hetzelfde effect zie je een beetje verdedigend, nu Alex er niet is, ziet dat er ook niet uit alsof het al een eredivisieseizoen gefunctioneerd heeft.
Alleen Europees zal je de sluwheid en ervaring van Philip echt missen. Ik denk niet dat PSV een speler met dergelijke ervaring zal kunnen aantrekken.
Kijk dat Cocu weg gaat vind ik niet meer dan logisch. maar net wat je zegt.. ik zie zo geen vervanger voor hem komen. Hij was toch de 'coach' in het veld meestal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Farfán vertrekt is dat een versterking. Hij ligt per wedstrijd een kwartier op de grond. Ook is hij concurrend met Kezman voor wat betreft gescoorde CL goals, zeldzaam!
Petje af voor Cocu, maar op gegeven moment moet je niet doorslaan. Hij kan niet meer volledig doortrainen en het elftal gaat toch aan hem hangen. Hetzelfde effect zie je een beetje verdedigend, nu Alex er niet is, ziet dat er ook niet uit alsof het al een eredivisieseizoen gefunctioneerd heeft.
Alleen Europees zal je de sluwheid en ervaring van Philip echt missen. Ik denk niet dat PSV een speler met dergelijke ervaring zal kunnen aantrekken.
Dat duurt nog wel ff.. die beginnen nu lekker te draaien in het buitenland..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nu wachten op het jaar dat Van Bommel en Van Nistelrooij terug komen
Ik vind Lamey uberhaupt geen eredivisie waardige verdediger. Dat heeft Koeman wél goed gezien. Zelfs een dramatische Salcido zoals vanavond is beter.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hij haalde Da Costa en Alcides.
Ball was achteraf goed voor als 2de man op de linksback positie die erg krap was en waar Lamey het niet eens zo slecht op heeft gedaan.
Lamey is een jongen die nu gewoon fit is en kunt gebruiken in een verzwakt elftal.
En Koeman moet niet wekelijks met met de dezelfde 11 blijven aankloten.
Soms moet je de boel eens omgooien.
Laat ze vechten voor hun basisplek
BV Culina speelt slecht en de week erop speelt hij weer...
Lucius had zelf een goede periode bij PSV.
Aissati had zelf in dit PSV een basisplek kunnen hebben.
Dat zijn wel precies twee goede types op de posities die moeten worden aangevuld. Afellay is nog te licht, Aissati is geen leider. En voorin heeft PSV eigenlijk geen goalgetter staan, Farfán kan weggekocht. Europees heeft PSV op dit moment aanvallend sowieso al niks in te brengen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is sowieso al schrijnend dat een club als PSV niet zonder de CL kan, de inkomsten zijn gebaseerd op de bonussen die we daar krijgen. Helaas, maar we staan te ver van de echte top om het te kunnen redden zonder. Er zal zeker een moment zijn dat we (jammer genoeg) de CL een keer gaan missen, wat dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef mcyodogg het volgende:
We moeten het ook nog niet hebben over de periode over 2, 3 jaar. Er valt nog van alles te winnen en vooral te verliezen deze competitie. Je moet er toch niet aan denken dat we de CL, laat staan UEFA Cup mislopen.
De CL is zo belangrijk voor de club, dat kan echt niet gemist worden.
Wees blij dat je de 2e helft hebt gezien, die was nog aardig. De eerste was dra-ma-tischquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef ASSpirine het volgende:
Had vandaag 2e helft kunnen kijken, ongelooflijk hoe PSV tegenwoordig speelt
Na de 2-1 hoopte ik nog op een punt of meer...
Dit loopt slecht af... Nog tegen Twente, is niet makkelijk.
De UEFA Cup kost haast geld, dat moet je niet willen. PSV heeft dankzij dit seizoen de inhaalslag kunnen maken om weer gezond te zijn. Een volgende CL-deelname is vereist om de selectie in stand te houden. Om Europees nog competitief te zijn, zul je geheel afhankelijk zijn van de contacten via Chelsea en Hiddink. Dat is Europese voetbalrealiteit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV zit altijd bij de eerste 5 dus die UEFA cup plaats hebben ze al.
En wat heeft PSV dan ze de play offs verknallen en AZ of Ajax in de halve finale beker verliest?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
PSV zit altijd bij de eerste 5 dus die UEFA cup plaats hebben ze al.
Die komen toch niet terug..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar jullie waren gewaarschuwd voor het Koeman effect.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef okee6 het volgende:
beetje goedkoop om dat dan op de trainer af te schuiven, dat doet Ajax vrijwel ieder jaar.
die mogelijkheid was ik ff vergeten, maar dat gebeurt toch niet. Ajax wint ook de beker nog wel ffquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En wat heeft PSV dan ze de play offs verknallen en AZ of Ajax in de halve finale beker verliest?
Geen enkele club kan zonder CL. En als een club daar niet meer op begroot, zie je wat er van wordt. Feyenoord bijvoorbeeld. Je wordt jaren terug geworpen. Na dit seizoen gaat PSV in elk geval niet meer failliet. Zowel de begroting is op orde en er zitten mensen in het bestuur die de hand aan de kraan houden. Misschien dat dat niet handig is voor de kwaliteit en omvang van de selectie, maar beter voetballend dan financieel compenseren denk ik maar zo. Ik vind het des te mooier dat PSV voor een habbekrats kwartfinale en halve finale CL bereiken kan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het is sowieso al schrijnend dat een club als PSV niet zonder de CL kan, de inkomsten zijn gebaseerd op de bonussen die we daar krijgen. Helaas, maar we staan te ver van de echte top om het te kunnen redden zonder. Er zal zeker een moment zijn dat we (jammer genoeg) de CL een keer gaan missen, wat dan?
Kunnen we dan geen aankopen meer doen? Zou dramatisch zijn...
dat is waar, al bij de eerste Nederlaag van PSV werd er over "de hand van Koeman" gesproken. gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar jullie waren gewaarschuwd voor het Koeman effect.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV krijgt het heel lastig met NEC en Utrecht uit. En FC Twente hoort ook een probleem te zijn, maja vriendjespolitiek zal me niet verbazen
Ajax daarentegen speelt op NAC na alleen tegen teams uit het rechter rijtje.
Nou, Nec uit altijd lastig en 1x verlies is al uitgekomen.. nu de rest nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
AZ wordt kampioen![]()
AZ wint alle wedstrijden
PSV speelt 1x gelijk en verliest 1x
Ajax verliest 1x
Kampioen op doelsaldo![]()
Wát een mongool is die Koeman toch ook. Kan hij ook een keer wat normaals zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:54 schreef Adidah het volgende:
Koeman: "En nu kijken of Ajax met de druk om kan gaan". Het is maar goed dat hij geen poker speelt wat bluffen kan hij in ieder geval niet.
jullie kotsen hem wel snel weer uit hequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wát een mongool is die Koeman toch ook. Kan hij ook een keer wat normaals zeggen? Tering zeg
.
Ik hoop dat aisatti scoort tegen PSVquote:Op zondag 8 april 2007 00:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vind je het gek als je zo'n prestatie neerzet.
En dan nog om over het transferbeleid te zwijgen.
Dat zou echt TE erg zijn...quote:Op zondag 8 april 2007 00:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik hoop dat aisatti de winnende scoort tegen PSV![]()
Neem je nu ook een RKC avatar?quote:Op zondag 8 april 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog koploper na dit weekend. Hoe is het toch mogelijk
Nee, ik ben wel gek, maar niet op die manierquote:
En PSV moet elke wedstrijd als een finale bespelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wees blij dat je de 2e helft hebt gezien, die was nog aardig. De eerste was dra-ma-tisch
Onder Hiddink waren we ook niet afhankelijk van 1 speler.quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook lastig. Ik vind dat het ook moeilijk is om alleen bij Koeman de schuld neer te leggen. Maar het rare is wel dat onder Hiddink heel anders met tegenslagen werd omgegaan dan nu.
Of lijkt dat alleen maar zo en zijn de tegenslagen nu zwaarder dan onder Guus?
Dit zou een kampioenschap kunnen worden dat je het liefst zo snel mogelijk wilt gaan vergeten.quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
We staan gewoon nog eerste![]()
Echt, als we nu niet echt alles geven, flikker die schaal dan maar in een hele diepe put.
quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
zorg maar dat jullie kampioen worden, niet dat kut AZ
Ik had al een goed gevoel bij RKC, maar de opluchting was groot toen ik ook die 2-2 zag staan.quote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Wat een kutzooi gisteren, dat ajax het vandaag weer laat liggen in Waalwijk is natuurlijk hilarisch.
Als PSV het nu nog laat liggen is het AZ dat kampioen wordt, en niet ajax.
Morgen om 10.00 uur op de Herdgang, zal me wat worden.........
Ja idd. Dan nog liever PSV.quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
Nou ik hoop dat AZ kampioen gaat worden als PSV geen kans meer heeft straks.quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
Wat zei ik nou gisteren?quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg Kampioenen!
Ga jij lekker een eindje rijden met je karretje knul.quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
wat gaat er gebeuren op de herdgang? Spreekkoren?
Goed wanneer word jij trainer? Stuurlui aan wal enzoquote:Op zondag 8 april 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En PSV moet elke wedstrijd als een finale bespelen.
Je moet eerst uberhaupt druk kunnen zetten en dat is niet makkelijk met niet-fitte spelers tegenover een ploeg die weinig te doen heeft door de week. Eerst de realiteit bekijken, dan kijken wat mogelijk is. PSV hield tegen Liverpool ook nog best lang de 0 vast, terwijl de ploeg op papier veel minder is.quote:Niet voorzichtig beginnen en dan bij een achterstand de druk erop !
Kom je daar nu al achter? Of ga je bij een gelijkspel volgende week dat weer posten? Misschien kan je beter een ander team kiezen om te volgen, zit je niet zo in de put steeds.quote:We zijn na de uitslagen van vandaag nog niet KO
Wederom algemeenheden. Beerens en Aissati hadden speeltijd nodig om zo te kunnen spelen, die hebben ze gelukkig gehad. Koeman kan daar tussentijds weinig aan veranderen. Het blijft een als-redenering, waar je nu ook nog steeds zonder die spelers afkan. Al moet Aissati natuurlijk niet uitblinken volgende week, dat is het andere uiterste.quote:Tegen Liverpool de spelers besparen.
Beerens schijnt goed te hebben gespeelt gister.
PSV had hem de laatste weken goed kunnen gebruiken...
daar zit ook wel weer wat in..quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun hebben ook mazzel dat PSV nu slecht speelt
Je moet in het Groningen topic zijn. Feyenoord speelt niet altijd zo zwak.quote:
Vind het een beetje overdrijven. Ajax speelt al een heel seizoen niet imponerend. Het kan wijzen op het gala-optreden bij het verzwakte PSV en de bijna-overwinning uit op AZ. Het heeft buitengewoon veel kaarten nodig om matig voetbal op de mat te leggen. Nee dan AZ, het is mazzel dat dat zulke keepersproblemen heeft gekend.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef ASSpirine het volgende:
we leven nog, wat een geluk zeg. Maar twente...
Je gaat off-topic..quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je moet in het Groningen topic zijn. Feyenoord speelt niet altijd zo zwak.
Die is meestal ook best sarcastisch maar hij heeft een punt, dit is gewoon een enorme opsteker. Als je hier geen gebruik van maakt verdien je het al helemaaal niet. maar laat aub AZ m dan pakken.quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Mulder zegt dat PSV nu helemaal is opgepept
IK HOOP HET !
Of ze moeten Knoeiman ontslaan.quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Cocu zou gezegd hebben dat ie gaat stoppen![]()
Of ze moeten hele goede aankopen doen.
Aldus Tien.
Ja, J.S Park.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef ASSpirine het volgende:
En volgens mij mis ik er nog.
Ben ik niet met je eens. Van Gaal denkt het ook niet voor niets. Ik was dat met hem eens.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je gaat off-topic..![]()
Groningen 2x gewonnen van feyenoord dit seizoen, 3-0 en 0-4. tja..
geef direct toe dat Feyenoord zeer matig was vandaag.
Dat Ajax niet van RKC wint op het beslissende moment is heel wat anders, daar mag PSV best van geluk spreken.![]()
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook lastig. Ik vind dat het ook moeilijk is om alleen bij Koeman de schuld neer te leggen. Maar het rare is wel dat onder Hiddink heel anders met tegenslagen werd omgegaan dan nu.
Of lijkt dat alleen maar zo en zijn de tegenslagen nu zwaarder dan onder Guus?
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit.
Guus heeft echt niet steeds mazzel. Overal waar die komt lijkt het goed te gaan. Natuurlijk verandert niet alles dat hij aanraakt in goud maar ik denk dat je niet meer van mazzel alleen kan spreken. Net als er bepaalde omgekeerd evenredige verbanden lijken te zijn tussen Koeman zijn manier van aankopen en de resultaten (op termijn)quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.
Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Klopt ja, John de Jong zou een belangrijke speler worden onder Hiddink. Tot hij geblesseerd raakte, toen werd de toen afgeserveerde Vogel weer ten tonele getoverd. Dat pakte niet geheel verkeerd uit dat seizoen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
Een keer een rustigere topic, kan dus geen kwaad. Deze zal het nog redden tot woensdag, maar dan moeten we tegen Liverpool. Als er geen wonder gebeurd, verliezen we deze toch en dan komen ze weer aan. Wel in mindere mate als bij een verlies in de eredivisie.
Feyenoord is trouwens nog zieliger geworden.Maar niet voor deze topic bedoeld.
Hiddink had trouwens wel te maken met zware blessure van Robben. John de Jong, in die tijd toch een nuttige speler geweest.
Hoeveel maanden van dat jaar zat ie op de hometrainer? Exact. Dit seizoen ook weinig inzetbaar geweest. Veel te weinig, en dat juist terwijl PSV hem nodig had. Ontsla dat joch!quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Hij zei, "aan het einde van me carriere" maaruhhh dat kan je op veel verschillende manieren uitleggen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou cocu stoppen na dit seizoen, wat ze bij tien vertelde![]()
Tuurlijk ik ben het er mee eens dat die jonge jongens veel moeten spelen en ik ben er ook zeker van dat het effect heeft gehad, we zullen volgend jaar een Aissati terugkrijgen die rijp is voor de basis. Beerens speelde gisteren een puike pot en ook Bakkal heeft zich goed ontwikkeld, al zou die misschien niet terug willen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:18 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.
Dat je er na een misgelopen kampioenschap over gaat zeuren a la, maar op dit moment is dat erg voorbarig. Jij geeft hiermee namelijk blijk van eigen belang. Voor Aissati is het beter dat hij zich ontwikkelt, waarschijnlijk ook voor PSV, met het oog op Cocu en buitenlandse interesse.
wat werd er dan allemaal gezegd?quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een weekend
We leven nog, en zo lang er hoop is, is er leven (of andersom)
Meest hilarisch vond ik nog wel de persconferentie van Van Gaal, wat een clown
Eén ding was het volgende, daar had hij nog een punt ook.quote:
Je had t moeten zien.quote:
Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.quote:Op maandag 9 april 2007 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu Twente. Naar mijn idee is Koeman de fout ingegaan om voor Alex een van de 2 middenvelders Cocu of Simons terug te halen naar de verdediging. Naast dat ze geen verdedigers werd door het wegvallen van 1 van de 2 het middenveld overlopen. Hierdoor kwam er teveel druk op de verzwakte verdediging. Dus tegen Twente gewoon Addo op de plaats van Alex, Simons en Cocu terug op het middenveld.
Alcides had ik over het hoofd gezien idd, maar die heeft ook nog verre van weten te overtuigen. Dat moeten ze maar uitvechten op de training.quote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.
Wij zijn niet arrogant.quote:Op maandag 9 april 2007 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV zal boeten voor hun arrogantie. Een beetje kampioenskandidaat had in speeldag 17 een voorsprong van 20 punten genomen en deze niet meer afgestaan.
Michel is in vorm iddquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn ze weer in vorm gekomen
Die kans is zeker aanwezig. Alles staat of valt bij het resultaat tegen Twente, winnen we die, dan worden we gewoon kampioen. Wordt er verloren, dan zal de 4e plaats onze plaats wezen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht maakt PSV in sjeweets
Die zat toch aardig mis bij die voorzet van van der Struik andersquote:
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar nietquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij zijn niet arrogant.
Het kampioenschap is pas gedaan als de nummer 2 je niet meer kan inhalen.
Ook al sta je 11 punten voor
Ach ja, maar in het algemeen doet Vorm het het best bij FC Utrechtquote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zat toch aardig mis bij die voorzet van van der Struik anders.
Zoiets wat Mourinho ook zogenaamd doet?quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ-fan zijnde vind ik sommige uitspraken inderdaad nogal vaag/raar/opvallend of whatever, aan de andere kant focused iedereen zich nu op Van Gaal en zijn uitspraken ipv zich te concentreren op het spelersmateriaal. Die ontlopen alle aandacht (los van Van Basten die iedereen wil oproepen) en kunnen zich gewoon bezig houden met wat zij moeten doen, namelijk een balletje trappen op een aanvaardbaar niveau.
PSV wint denk ik wel gewoon heur eigenlijkquote:
Heb je een goed punt.quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ-fan zijnde vind ik sommige uitspraken inderdaad nogal vaag/raar/opvallend of whatever, aan de andere kant focused iedereen zich nu op Van Gaal en zijn uitspraken ipv zich te concentreren op het spelersmateriaal. Die ontlopen alle aandacht (los van Van Basten die iedereen wil oproepen) en kunnen zich gewoon bezig houden met wat zij moeten doen, namelijk een balletje trappen op een aanvaardbaar niveau.
Die wedstrijd doe ik liever schriftelijk af, maar ik zou een B-elftal sturen idd. Al is de selectie zo dun dat hun heel B-elftal lastig zal worden.quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar niet.
Hoe kijken jullie trouwens tegen woensdag aan? B-elftal naar Liverpool sturen?
Liever met 5-0 afgaan en andere spelers een kans geven dan wat spelers kwijt rakenquote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar niet.
Hoe kijken jullie trouwens tegen woensdag aan? B-elftal naar Liverpool sturen?
Mwah, psv achterin = en blijft geitenkaas.quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
PSV wint denk ik wel gewoon heur eigenlijk
Denk dat FCU wel flink veel gele kaarten zal krijgen
FC utreg heeft geen aanvallersquote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, psv achterin = en blijft geitenkaas.
Daar was ik bijquote:Op maandag 9 april 2007 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
En dan te denken dat we 5 maanden geleden Utrecht met 5-0 oprolden. Dat is nu ondenkbaar.
Ja hij schijnt goed te zijn jaquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die nieuwe is toch wel een goede, maakte vandaag zijn debuut ? of is dat een middenvelder?
Op gegeven moment, draaide echt iedereen die naast uitvak zat zich om en begon te zingen naar het uitvak. dat het zo schandalig was dat jullie kluivert uitjouwdequote:
Dat tripje kost 450 piek wat ik zo hoordequote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die naar Liverpool moeten eigenlijk?
Zou kunnen hahaquote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Hé jorien, heb je nu een PSV avatar.
Ik zat op de perstribunequote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op gegeven moment, draaide echt iedereen die naast uitvak zat zich om en begon te zingen naar het uitvak. dat het zo schandalig was dat jullie kluivert uitjouwde![]()
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maarquote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat tripje kost 450 piek wat ik zo hoorde
Met bus enzo
Wrijf het maar weer in hequote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maar.
Lijkt me overdreven. Ik was in de poulefase 150 kwijt, kaartje alleen was iets van 45-50 euro, dat zal nu niet gevijfvoudigd zijn, toch?quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met bus enzo
Anfield is populair he dus dan kunnen ze zeggen dat ze daar zijn geweest,quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maar.
Afgelopen dinsdag zei iemand tegen me dat een vriend van hem ging en dat het hem zoveel kosttequote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me overdreven. Ik was in de poulefase 150 kwijt, kaartje alleen was iets van 45-50 euro, dat zal nu niet gevijfvoudigd zijn, toch?
Weggegooid geld dus.quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met bus enzo
Ben benieuwd of ze woensdag tegen Liverpool nogmaals wakker worden geschud met een nulletje of 4/5quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat ajax gelijkgespeeld heeft is voor psv een mentale opkrikker. Psv wordt gewoon kampioen. Nu zijn ze echt wakker
quote:Boze supporters verstoren training PSV
Enkele supporters van PSV hebben de laatste training van de Eindhovense club verstoord.
De fans uitten tijdens hun actie hun onvrede over de huidige prestaties van de club in de eredivisie. Koploper PSV verloor afgelopen weekeinde met 2-1 van NEC en zag in de tweede seizoenshelft een voorsprong van elf punten slinken tot twee punten. PSV dreigt nu het kampioenschap te verspelen.
De training van de Brabanders, die zich voorbereiden op de return in de kwartfinale van de Champions Leaguewedstrijd tegen Liverpool woensdag, lag enkele minuten stil. De oefensessie werd maandag bezocht door ongeveer 300 supporters, veel meer dan normaal.
RTLNieuws
Dat vind ik dan ook weer zo jammer. Door dit gebeuren raken ze weer meer zelfvertrouwen kwijtquote:
Dan komen de Tardellis voortaan bij Ajax.quote:Op maandag 9 april 2007 12:52 schreef Neoktheone het volgende:
Lees net op het netwerk dat Ajax heeft gemeld dat onze internationale scout Hans van der Zee na de zomer naar Amsterdam vertrekt...
Heeft niks te maken met de tegenvallende resultaten van PSV de afgelopen wekenquote:Op maandag 9 april 2007 12:52 schreef Neoktheone het volgende:
Lees net op het netwerk dat Ajax heeft gemeld dat onze internationale scout Hans van der Zee na de zomer naar Amsterdam vertrekt...
En de Farfan's, Alex'en Gomes'en.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan komen de Tardellis voortaan bij Ajax.
Dus dan is het meteen onbelangrijk? Ken zijn rol verder niet, maar als hij verantwoordelijk is voor bijvoorbeeld Farfan en/of Gomes, dan is het een heel gemis.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met de tegenvallende resultaten van PSV de afgelopen weken![]()
Dan hebben je de verkeerde getransfereerdquote:
De zon scheen lekker inderdaadquote:
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.quote:Op maandag 9 april 2007 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je nu met eieren lopen gooien PyTh?
Had ook niet anders verwacht, het eierenincident is gewoon een trieste actie zowel qua uitvoering als het idee zelf.quote:Op maandag 9 april 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef Evertje het volgende:
Gossie, staan ze eerste, gaan ze de training met 10 man verzieken.
Jullie weten echt niet wat echte ellende bij een club is.
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.quote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.
Dat jij bij Fortuna nog veel meer te huilen hebt is misschien waar maar ik vind je ongenoegen laten blijken niet meer dan normaal.
Sparta uit gelijk
Excelsior uit gelijk
joden thuis met 5-1!!!! de boot in gaan.
NAC uit gelijk
NEC uit verliezen!
Het is dat ajax en az het laten afweten anders had je nu gewoon 3e gestaan ja.
True, ik vond het ook teleurstellend dat het bij die 15 man bleef terwijl er toch meer dan genoeg aanwezig waren.quote:Op maandag 9 april 2007 14:29 schreef Evertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.
Wat is er eigenlijk aan de hand bij het bezoeken van uitwedstrijden, het uitvak wordt ook steeds leger bij jullie?
Wil geen zeik tegen je bouwen ofzo, maar gewoon dingen die me opvallen.
quote:Op maandag 9 april 2007 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
van der Zee?
quote:9/4/2007 - PSV verliest topscout Van der Zee aan Ajax
(Gepost door RvN)
Hans van der Zee vertrekt in de zomer naar Ajax, zo meldt de Amsterdamse club. De scout van PSV vervangt daar Ton Pronk. Hans van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam bij PSV als international scout en was daarvoor onder andere veel te vinden in Zuid-Amerika.
Ik weet niet waar je het optimisme vandaan haalt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 17:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Zie je maar weer dat ajax ook geen kampioen wordt. Kunnen ze een keer op de 1e plek komen verspelen ze het tegen RKC. Wat een afbraakvoetbal werd daar weer gespeeld zeg. Jezus. Psv wordt gewoon kampioen, de anderen willen namelijk niet. Als psv nou gewoon redelijk speelt op Anfield Road en dan zaterdag wint van FC Twente dan is het gelopen![]()
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?quote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Elke wedstrijd na de winterstop heb ik de hoop dat ze zich eindelijk gaan herpakken, ik heb de hoop laten varen. Geen feestje dit jaar, geen CL, penibele financiële vooruitzichten, kortom de magere jaren zijn aangebroken.
Al is er nog een laatste strohalm..
Best erg eigenlijk jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?![]()
Die CL inkomsten gaan merendeels op aan premies volgens mij. Maar het is te gek voor woorden, hoe komt het dat we zo slecht draaien? Het stadion kost veel geld maar dan nog, waar gaat al dat geld heen?quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef Evertje het volgende:
Gossie, staan ze eerste, gaan ze de training met 10 man verzieken.
Jullie weten echt niet wat echte ellende bij een club is.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, PSV is helaas een heel stuk teruggevallen.
Feyenoord draait de laatste 5 jaar toch kut, dat zijn ze daar wel allemaal gewend. Van een 0-4 nederlaag thuis tegen groningen kijkt niemand meer op eigenlijkquote:
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pffquote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Feyenoord draait de laatste 5 jaar toch kut, dat zijn ze daar wel allemaal gewend. Van een 0-4 nederlaag thuis tegen groningen kijkt niemand meer op eigenlijk
Maar PSV speelt plotseling zonder duidelijke redenen na de winterstop zwaar kut en niemand weet precies waarom. Terwijl voor de winterstop praktisch alles gewonnen werd wordt nu alles verloren...
Valt niet te vergelijken dus![]()
3 jaar achter elkaar is toch mooi, en die Ajacieden dan weer onder ons, heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pff
Omdat ze veel beter kunnen dat hebben ze bewezen dus dat moeten ze dan ook nog maar een paar wedstrijden volhouden, maar zelfs dat is te veel gevraagdquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pff
Als ik het goed heb is Ter Horst de aanvoerder van PSV A1, en speelt Van Eijden naast Marcellis in het centrum bij Jong PSV.quote:Jeugdspelers Van Eijden en Ter Horst mee naar Liverpool
09 april 2007 20:00
Ronald Koeman doet voor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen Liverpool een beroep op jeugdspelers Rens van Eijden (19) en Olivier ter Horst (18). PSV zou anders maar met zestien spelers af reizen naar Liverpool. De selectie vertrekt dinsdagochtend vanaf Eindhoven Airport.
Van Eijden en Ter Horst
De in Oss geboren Rens van Eijden begon zijn carrière in de jeugd van Margriet, maar speelt al vanaf 1999 bij PSV. De verdediger begon in de D1 en speelt inmiddels in Jong PSV zijn wedstrijden. Olivier ter Horst is in Nijmegen geboren en is pas drie seizoenen bij PSV. Dit seizoen speelt de linksback in de A1. Voordat hij naar PSV kwam speelde hij voor Oranje Blauw, Quick 1888 en Vitesse. Voor beide spelers, die dit weekend met PSV A1 in actie kwamen in een internationaal toernooi in Düsseldorf, kwam de selectie als een enorme verrassing. Ibrahim Afellay, Jan Kromkamp, Edison Mendez, Michael Reiziger en Alex ontbreken woensdag wegens blessures, Alcides, John de Jong en Género Zeefuik zijn niet speelgerechtigd.
op wie gooide ze danquote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef denthemen het volgende:
omdat men dan overkomt als harde kern of zo? Moet je vooral met eieren gaan gooien
op de auto's, ja die gooien niet terugquote:
Het stadion kost klauwen vol met geld, de herfinanciering daarvoor is op de lange baan geschoven..... herfinancieren zou waarschijnlijk niet zomaar veel goedkoper kunnen. Verder gaan veel CL inkomsten naar spelers, sowieso bijna alle wedstrijdpremies die gaan vrijwel rechtstreek naar de spelers. Het startgeld en de TVinkomsten gaan naar de club. Dat is dit jaar extra veel omdat we het niet met een andere Nederlandse club hoeven te delen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die CL inkomsten gaan merendeels op aan premies volgens mij. Maar het is te gek voor woorden, hoe komt het dat we zo slecht draaien? Het stadion kost veel geld maar dan nog, waar gaat al dat geld heen?
Klopt. Koeman kon anders maar 16 (quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar Koeman heeft Olivier Ter Horst (18) en Rens van Eijden (19) opgeroepen.
Wat dus weer de zoveelste indicatie is dat de groep te klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |