Wij zijn niet arrogant.quote:Op maandag 9 april 2007 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV zal boeten voor hun arrogantie. Een beetje kampioenskandidaat had in speeldag 17 een voorsprong van 20 punten genomen en deze niet meer afgestaan.
Michel is in vorm iddquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn ze weer in vorm gekomen
Die kans is zeker aanwezig. Alles staat of valt bij het resultaat tegen Twente, winnen we die, dan worden we gewoon kampioen. Wordt er verloren, dan zal de 4e plaats onze plaats wezen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht maakt PSV in sjeweets
Die zat toch aardig mis bij die voorzet van van der Struik andersquote:
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar nietquote:Op maandag 9 april 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij zijn niet arrogant.
Het kampioenschap is pas gedaan als de nummer 2 je niet meer kan inhalen.
Ook al sta je 11 punten voor
Ach ja, maar in het algemeen doet Vorm het het best bij FC Utrechtquote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zat toch aardig mis bij die voorzet van van der Struik anders.
Zoiets wat Mourinho ook zogenaamd doet?quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ-fan zijnde vind ik sommige uitspraken inderdaad nogal vaag/raar/opvallend of whatever, aan de andere kant focused iedereen zich nu op Van Gaal en zijn uitspraken ipv zich te concentreren op het spelersmateriaal. Die ontlopen alle aandacht (los van Van Basten die iedereen wil oproepen) en kunnen zich gewoon bezig houden met wat zij moeten doen, namelijk een balletje trappen op een aanvaardbaar niveau.
PSV wint denk ik wel gewoon heur eigenlijkquote:
Heb je een goed punt.quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ-fan zijnde vind ik sommige uitspraken inderdaad nogal vaag/raar/opvallend of whatever, aan de andere kant focused iedereen zich nu op Van Gaal en zijn uitspraken ipv zich te concentreren op het spelersmateriaal. Die ontlopen alle aandacht (los van Van Basten die iedereen wil oproepen) en kunnen zich gewoon bezig houden met wat zij moeten doen, namelijk een balletje trappen op een aanvaardbaar niveau.
Die wedstrijd doe ik liever schriftelijk af, maar ik zou een B-elftal sturen idd. Al is de selectie zo dun dat hun heel B-elftal lastig zal worden.quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar niet.
Hoe kijken jullie trouwens tegen woensdag aan? B-elftal naar Liverpool sturen?
Liever met 5-0 afgaan en andere spelers een kans geven dan wat spelers kwijt rakenquote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat shirt van "klimaatverandering" wat arrogant. Maar goed, dat is één iemand, dus generaliseren doen we maar niet.
Hoe kijken jullie trouwens tegen woensdag aan? B-elftal naar Liverpool sturen?
Mwah, psv achterin = en blijft geitenkaas.quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
PSV wint denk ik wel gewoon heur eigenlijk
Denk dat FCU wel flink veel gele kaarten zal krijgen
FC utreg heeft geen aanvallersquote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, psv achterin = en blijft geitenkaas.
Daar was ik bijquote:Op maandag 9 april 2007 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
En dan te denken dat we 5 maanden geleden Utrecht met 5-0 oprolden. Dat is nu ondenkbaar.
Ja hij schijnt goed te zijn jaquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die nieuwe is toch wel een goede, maakte vandaag zijn debuut ? of is dat een middenvelder?
Op gegeven moment, draaide echt iedereen die naast uitvak zat zich om en begon te zingen naar het uitvak. dat het zo schandalig was dat jullie kluivert uitjouwdequote:
Dat tripje kost 450 piek wat ik zo hoordequote:Op maandag 9 april 2007 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die naar Liverpool moeten eigenlijk?
Zou kunnen hahaquote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Hé jorien, heb je nu een PSV avatar.
Ik zat op de perstribunequote:Op maandag 9 april 2007 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op gegeven moment, draaide echt iedereen die naast uitvak zat zich om en begon te zingen naar het uitvak. dat het zo schandalig was dat jullie kluivert uitjouwde![]()
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maarquote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat tripje kost 450 piek wat ik zo hoorde
Met bus enzo
Wrijf het maar weer in hequote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maar.
Lijkt me overdreven. Ik was in de poulefase 150 kwijt, kaartje alleen was iets van 45-50 euro, dat zal nu niet gevijfvoudigd zijn, toch?quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met bus enzo
Anfield is populair he dus dan kunnen ze zeggen dat ze daar zijn geweest,quote:Op maandag 9 april 2007 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je dat geboekt hebt, kijken hoe je club op de klote krijgt, spelend met een B-elftal. Niet precies wat je er vooraf van verwacht had zeg maar.
Afgelopen dinsdag zei iemand tegen me dat een vriend van hem ging en dat het hem zoveel kosttequote:Op maandag 9 april 2007 01:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me overdreven. Ik was in de poulefase 150 kwijt, kaartje alleen was iets van 45-50 euro, dat zal nu niet gevijfvoudigd zijn, toch?
Weggegooid geld dus.quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met bus enzo
Ben benieuwd of ze woensdag tegen Liverpool nogmaals wakker worden geschud met een nulletje of 4/5quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat ajax gelijkgespeeld heeft is voor psv een mentale opkrikker. Psv wordt gewoon kampioen. Nu zijn ze echt wakker
quote:Boze supporters verstoren training PSV
Enkele supporters van PSV hebben de laatste training van de Eindhovense club verstoord.
De fans uitten tijdens hun actie hun onvrede over de huidige prestaties van de club in de eredivisie. Koploper PSV verloor afgelopen weekeinde met 2-1 van NEC en zag in de tweede seizoenshelft een voorsprong van elf punten slinken tot twee punten. PSV dreigt nu het kampioenschap te verspelen.
De training van de Brabanders, die zich voorbereiden op de return in de kwartfinale van de Champions Leaguewedstrijd tegen Liverpool woensdag, lag enkele minuten stil. De oefensessie werd maandag bezocht door ongeveer 300 supporters, veel meer dan normaal.
RTLNieuws
Dat vind ik dan ook weer zo jammer. Door dit gebeuren raken ze weer meer zelfvertrouwen kwijtquote:
Dan komen de Tardellis voortaan bij Ajax.quote:Op maandag 9 april 2007 12:52 schreef Neoktheone het volgende:
Lees net op het netwerk dat Ajax heeft gemeld dat onze internationale scout Hans van der Zee na de zomer naar Amsterdam vertrekt...
Heeft niks te maken met de tegenvallende resultaten van PSV de afgelopen wekenquote:Op maandag 9 april 2007 12:52 schreef Neoktheone het volgende:
Lees net op het netwerk dat Ajax heeft gemeld dat onze internationale scout Hans van der Zee na de zomer naar Amsterdam vertrekt...
En de Farfan's, Alex'en Gomes'en.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan komen de Tardellis voortaan bij Ajax.
Dus dan is het meteen onbelangrijk? Ken zijn rol verder niet, maar als hij verantwoordelijk is voor bijvoorbeeld Farfan en/of Gomes, dan is het een heel gemis.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met de tegenvallende resultaten van PSV de afgelopen weken![]()
Dan hebben je de verkeerde getransfereerdquote:
De zon scheen lekker inderdaadquote:
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.quote:Op maandag 9 april 2007 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je nu met eieren lopen gooien PyTh?
Had ook niet anders verwacht, het eierenincident is gewoon een trieste actie zowel qua uitvoering als het idee zelf.quote:Op maandag 9 april 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef Evertje het volgende:
Gossie, staan ze eerste, gaan ze de training met 10 man verzieken.
Jullie weten echt niet wat echte ellende bij een club is.
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.quote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.
Dat jij bij Fortuna nog veel meer te huilen hebt is misschien waar maar ik vind je ongenoegen laten blijken niet meer dan normaal.
Sparta uit gelijk
Excelsior uit gelijk
joden thuis met 5-1!!!! de boot in gaan.
NAC uit gelijk
NEC uit verliezen!
Het is dat ajax en az het laten afweten anders had je nu gewoon 3e gestaan ja.
True, ik vond het ook teleurstellend dat het bij die 15 man bleef terwijl er toch meer dan genoeg aanwezig waren.quote:Op maandag 9 april 2007 14:29 schreef Evertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.
Wat is er eigenlijk aan de hand bij het bezoeken van uitwedstrijden, het uitvak wordt ook steeds leger bij jullie?
Wil geen zeik tegen je bouwen ofzo, maar gewoon dingen die me opvallen.
quote:Op maandag 9 april 2007 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
van der Zee?
quote:9/4/2007 - PSV verliest topscout Van der Zee aan Ajax
(Gepost door RvN)
Hans van der Zee vertrekt in de zomer naar Ajax, zo meldt de Amsterdamse club. De scout van PSV vervangt daar Ton Pronk. Hans van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam bij PSV als international scout en was daarvoor onder andere veel te vinden in Zuid-Amerika.
Ik weet niet waar je het optimisme vandaan haalt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 17:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Zie je maar weer dat ajax ook geen kampioen wordt. Kunnen ze een keer op de 1e plek komen verspelen ze het tegen RKC. Wat een afbraakvoetbal werd daar weer gespeeld zeg. Jezus. Psv wordt gewoon kampioen, de anderen willen namelijk niet. Als psv nou gewoon redelijk speelt op Anfield Road en dan zaterdag wint van FC Twente dan is het gelopen![]()
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?quote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Elke wedstrijd na de winterstop heb ik de hoop dat ze zich eindelijk gaan herpakken, ik heb de hoop laten varen. Geen feestje dit jaar, geen CL, penibele financiële vooruitzichten, kortom de magere jaren zijn aangebroken.
Al is er nog een laatste strohalm..
Best erg eigenlijk jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?![]()
Die CL inkomsten gaan merendeels op aan premies volgens mij. Maar het is te gek voor woorden, hoe komt het dat we zo slecht draaien? Het stadion kost veel geld maar dan nog, waar gaat al dat geld heen?quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat PSV, na al die vette CL jaren, nog steeds erg afhankelijk is van CL deelname. Ik dacht dat ze die financiering van het stadion inmiddels hadden aangepast?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef Evertje het volgende:
Gossie, staan ze eerste, gaan ze de training met 10 man verzieken.
Jullie weten echt niet wat echte ellende bij een club is.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, PSV is helaas een heel stuk teruggevallen.
Feyenoord draait de laatste 5 jaar toch kut, dat zijn ze daar wel allemaal gewend. Van een 0-4 nederlaag thuis tegen groningen kijkt niemand meer op eigenlijkquote:
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pffquote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Feyenoord draait de laatste 5 jaar toch kut, dat zijn ze daar wel allemaal gewend. Van een 0-4 nederlaag thuis tegen groningen kijkt niemand meer op eigenlijk
Maar PSV speelt plotseling zonder duidelijke redenen na de winterstop zwaar kut en niemand weet precies waarom. Terwijl voor de winterstop praktisch alles gewonnen werd wordt nu alles verloren...
Valt niet te vergelijken dus![]()
3 jaar achter elkaar is toch mooi, en die Ajacieden dan weer onder ons, heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pff
Omdat ze veel beter kunnen dat hebben ze bewezen dus dat moeten ze dan ook nog maar een paar wedstrijden volhouden, maar zelfs dat is te veel gevraagdquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom het veld op gaan als je al 2 jaar landskampioen bent geworden, zover komt in de CL pff
Als ik het goed heb is Ter Horst de aanvoerder van PSV A1, en speelt Van Eijden naast Marcellis in het centrum bij Jong PSV.quote:Jeugdspelers Van Eijden en Ter Horst mee naar Liverpool
09 april 2007 20:00
Ronald Koeman doet voor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen Liverpool een beroep op jeugdspelers Rens van Eijden (19) en Olivier ter Horst (18). PSV zou anders maar met zestien spelers af reizen naar Liverpool. De selectie vertrekt dinsdagochtend vanaf Eindhoven Airport.
Van Eijden en Ter Horst
De in Oss geboren Rens van Eijden begon zijn carrière in de jeugd van Margriet, maar speelt al vanaf 1999 bij PSV. De verdediger begon in de D1 en speelt inmiddels in Jong PSV zijn wedstrijden. Olivier ter Horst is in Nijmegen geboren en is pas drie seizoenen bij PSV. Dit seizoen speelt de linksback in de A1. Voordat hij naar PSV kwam speelde hij voor Oranje Blauw, Quick 1888 en Vitesse. Voor beide spelers, die dit weekend met PSV A1 in actie kwamen in een internationaal toernooi in Düsseldorf, kwam de selectie als een enorme verrassing. Ibrahim Afellay, Jan Kromkamp, Edison Mendez, Michael Reiziger en Alex ontbreken woensdag wegens blessures, Alcides, John de Jong en Género Zeefuik zijn niet speelgerechtigd.
op wie gooide ze danquote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef denthemen het volgende:
omdat men dan overkomt als harde kern of zo? Moet je vooral met eieren gaan gooien
op de auto's, ja die gooien niet terugquote:
Het stadion kost klauwen vol met geld, de herfinanciering daarvoor is op de lange baan geschoven..... herfinancieren zou waarschijnlijk niet zomaar veel goedkoper kunnen. Verder gaan veel CL inkomsten naar spelers, sowieso bijna alle wedstrijdpremies die gaan vrijwel rechtstreek naar de spelers. Het startgeld en de TVinkomsten gaan naar de club. Dat is dit jaar extra veel omdat we het niet met een andere Nederlandse club hoeven te delen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die CL inkomsten gaan merendeels op aan premies volgens mij. Maar het is te gek voor woorden, hoe komt het dat we zo slecht draaien? Het stadion kost veel geld maar dan nog, waar gaat al dat geld heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |