Dus dan is het meteen onbelangrijk? Ken zijn rol verder niet, maar als hij verantwoordelijk is voor bijvoorbeeld Farfan en/of Gomes, dan is het een heel gemis.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met de tegenvallende resultaten van PSV de afgelopen weken![]()
Dan hebben je de verkeerde getransfereerdquote:
De zon scheen lekker inderdaadquote:
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.quote:Op maandag 9 april 2007 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je nu met eieren lopen gooien PyTh?
Had ook niet anders verwacht, het eierenincident is gewoon een trieste actie zowel qua uitvoering als het idee zelf.quote:Op maandag 9 april 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man natuurlijk niet, dat keur ik absoluut af.
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef Evertje het volgende:
Gossie, staan ze eerste, gaan ze de training met 10 man verzieken.
Jullie weten echt niet wat echte ellende bij een club is.
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.quote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
11 fucking punten weggeven vind ik meer dan genoeg ellende.
Dat jij bij Fortuna nog veel meer te huilen hebt is misschien waar maar ik vind je ongenoegen laten blijken niet meer dan normaal.
Sparta uit gelijk
Excelsior uit gelijk
joden thuis met 5-1!!!! de boot in gaan.
NAC uit gelijk
NEC uit verliezen!
Het is dat ajax en az het laten afweten anders had je nu gewoon 3e gestaan ja.
True, ik vond het ook teleurstellend dat het bij die 15 man bleef terwijl er toch meer dan genoeg aanwezig waren.quote:Op maandag 9 april 2007 14:29 schreef Evertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, een signaal afgeven kan best. Maar ik vind het ook een beetje zwak als een grote club met zogenaamd grote supportersschare met maar 15 man het veld opkomt. Dan hebben wij bij Fortuna met onze acties nog veel meer man.
Wat is er eigenlijk aan de hand bij het bezoeken van uitwedstrijden, het uitvak wordt ook steeds leger bij jullie?
Wil geen zeik tegen je bouwen ofzo, maar gewoon dingen die me opvallen.
quote:Op maandag 9 april 2007 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
van der Zee?
quote:9/4/2007 - PSV verliest topscout Van der Zee aan Ajax
(Gepost door RvN)
Hans van der Zee vertrekt in de zomer naar Ajax, zo meldt de Amsterdamse club. De scout van PSV vervangt daar Ton Pronk. Hans van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam bij PSV als international scout en was daarvoor onder andere veel te vinden in Zuid-Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |