abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48132671
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook lastig. Ik vind dat het ook moeilijk is om alleen bij Koeman de schuld neer te leggen. Maar het rare is wel dat onder Hiddink heel anders met tegenslagen werd omgegaan dan nu.

Of lijkt dat alleen maar zo en zijn de tegenslagen nu zwaarder dan onder Guus?
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.
pi_48132703
Het is nu echt alles of niets met PSV, als we zaterdag winnen worden we kampioen, verliezen we worden we nog 4e denk ik.

Rustig vandaag met Ajacieden trouwens .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48132792
toch nog een leuke zondag
pi_48132882
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:

[..]

Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit.
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Ik typ straat.
pi_48132968
Een keer een rustigere topic, kan dus geen kwaad. Deze zal het nog redden tot woensdag, maar dan moeten we tegen Liverpool. Als er geen wonder gebeurd, verliezen we deze toch en dan komen ze weer aan. Wel in mindere mate als bij een verlies in de eredivisie.

Feyenoord is trouwens nog zieliger geworden. Maar niet voor deze topic bedoeld.

Hiddink had trouwens wel te maken met zware blessure van Robben. John de Jong, in die tijd toch een nuttige speler geweest.
  maandag 9 april 2007 @ 00:12:58 #181
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48133003
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:

[..]

Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.
Guus heeft echt niet steeds mazzel. Overal waar die komt lijkt het goed te gaan. Natuurlijk verandert niet alles dat hij aanraakt in goud maar ik denk dat je niet meer van mazzel alleen kan spreken. Net als er bepaalde omgekeerd evenredige verbanden lijken te zijn tussen Koeman zijn manier van aankopen en de resultaten (op termijn)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_48133196
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.

Dat je er na een misgelopen kampioenschap over gaat zeuren a la, maar op dit moment is dat erg voorbarig. Jij geeft hiermee ook blijk van eigen belang. Voor Aissati is het beter dat hij zich ontwikkelt, waarschijnlijk ook voor PSV, met het oog op Cocu en buitenlandse interesse.
  maandag 9 april 2007 @ 00:19:28 #183
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48133229
En toen hadden ze weer kans
pi_48133246
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
Een keer een rustigere topic, kan dus geen kwaad. Deze zal het nog redden tot woensdag, maar dan moeten we tegen Liverpool. Als er geen wonder gebeurd, verliezen we deze toch en dan komen ze weer aan. Wel in mindere mate als bij een verlies in de eredivisie.

Feyenoord is trouwens nog zieliger geworden. Maar niet voor deze topic bedoeld.

Hiddink had trouwens wel te maken met zware blessure van Robben. John de Jong, in die tijd toch een nuttige speler geweest.
Klopt ja, John de Jong zou een belangrijke speler worden onder Hiddink. Tot hij geblesseerd raakte, toen werd de toen afgeserveerde Vogel weer ten tonele getoverd. Dat pakte niet geheel verkeerd uit dat seizoen.
Ik typ straat.
pi_48133261
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoeveel maanden van dat jaar zat ie op de hometrainer? Exact. Dit seizoen ook weinig inzetbaar geweest. Veel te weinig, en dat juist terwijl PSV hem nodig had. Ontsla dat joch!
pi_48133335
Wat een weekend

We leven nog, en zo lang er hoop is, is er leven (of andersom)

Meest hilarisch vond ik nog wel de persconferentie van Van Gaal, wat een clown
  maandag 9 april 2007 @ 00:25:37 #187
139407 jorienvdherik
pi_48133441
Zou cocu stoppen na dit seizoen, wat ze bij tien vertelde
  maandag 9 april 2007 @ 00:31:41 #188
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_48133632
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou cocu stoppen na dit seizoen, wat ze bij tien vertelde
Hij zei, "aan het einde van me carriere" maaruhhh dat kan je op veel verschillende manieren uitleggen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 9 april 2007 @ 00:31:58 #189
139407 jorienvdherik
pi_48133640
Ja daarom;)
pi_48133740
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:18 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.

Dat je er na een misgelopen kampioenschap over gaat zeuren a la, maar op dit moment is dat erg voorbarig. Jij geeft hiermee namelijk blijk van eigen belang. Voor Aissati is het beter dat hij zich ontwikkelt, waarschijnlijk ook voor PSV, met het oog op Cocu en buitenlandse interesse.
Tuurlijk ik ben het er mee eens dat die jonge jongens veel moeten spelen en ik ben er ook zeker van dat het effect heeft gehad, we zullen volgend jaar een Aissati terugkrijgen die rijp is voor de basis. Beerens speelde gisteren een puike pot en ook Bakkal heeft zich goed ontwikkeld, al zou die misschien niet terug willen?

Het feit is dat we in de winterstop nog op 3 fronten in de race waren, dan weet je dat het ook een fysieke slag gaat worden, je af en toe spelers rust moet kunnen geven. Afellay is veel te blessuregevoelig dit was hij ook de eerste helft van de competitie al, daar had rekening meegehouden moeten worden. Culina is een leuke draver maar verre van een wondervoetballer en snap ook niet dat hij zo hoog in de pikorde staat. Mendez begon leuk maar is ver afgezakt, dat kon Koeman niet aan zien komen.

Nu Twente. Naar mijn idee is Koeman de fout ingegaan om voor Alex een van de 2 middenvelders Cocu of Simons terug te halen naar de verdediging. Naast dat ze geen verdedigers werd door het wegvallen van 1 van de 2 het middenveld overlopen. Hierdoor kwam er teveel druk op de verzwakte verdediging. Dus tegen Twente gewoon Addo op de plaats van Alex, Simons en Cocu terug op het middenveld.
Ik typ straat.
pi_48133853
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een weekend

We leven nog, en zo lang er hoop is, is er leven (of andersom)

Meest hilarisch vond ik nog wel de persconferentie van Van Gaal, wat een clown
wat werd er dan allemaal gezegd?
  maandag 9 april 2007 @ 00:42:08 #192
139407 jorienvdherik
pi_48133917
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Of PSV het wel kan managen
pi_48134045
quote:

[..]

Eén ding was het volgende, daar had hij nog een punt ook.

"Bij PSV zitten ze in de hoek waar de klappen vallen....althans dat zegt hun coach...en dan krijg je die klappen ook..."
Ik typ straat.
pi_48134182
quote:

[..]

Je had t moeten zien.
Maar in het kort:

Dat Van Gaal al voorzien (of liever voorspeld) had dat Ajax punten ging verspelen tegen RKC. En dat, toen spelers tijdens de wedstrijd via de bank doorkregen dat Ajax op 2-2 stond, Van Gaal zoiets deed van "Zie je wel"
Trouwens, de logica van die voorspelling klopte ook van geen kanten, want hij beweerde dat RKC een angstgegner van Ajax was, terwijl ik vanavond op Tien hoorde dat RKC in de laatste 20 ontmoetingen in Waalwijk slechts 1 keer wist te winnen ofzo (correct me if I'm wrong, maar zelden gewonnen iig)

En om enigszins ontopic te blijven: Dat hij ook wel voorzien had dat PSV punten ging laten liggen dit weekend, omdat ze in de hoek zitten waar de klappen vallen, althans dat zei de trainer (hij doelt hier dus op Koeman), en dan krijg je die klappen ook.

pi_48134246
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nu Twente. Naar mijn idee is Koeman de fout ingegaan om voor Alex een van de 2 middenvelders Cocu of Simons terug te halen naar de verdediging. Naast dat ze geen verdedigers werd door het wegvallen van 1 van de 2 het middenveld overlopen. Hierdoor kwam er teveel druk op de verzwakte verdediging. Dus tegen Twente gewoon Addo op de plaats van Alex, Simons en Cocu terug op het middenveld.
Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.
pi_48134288
Marcelis moet zijn kunsten eens laten zien.

Jong bloed erin

Tegen Lpool gewoon uitproberen.
pi_48134359
Als AZ-fan zijnde vind ik sommige uitspraken inderdaad nogal vaag/raar/opvallend of whatever, aan de andere kant focused iedereen zich nu op Van Gaal en zijn uitspraken ipv zich te concentreren op het spelersmateriaal. Die ontlopen alle aandacht (los van Van Basten die iedereen wil oproepen) en kunnen zich gewoon bezig houden met wat zij moeten doen, namelijk een balletje trappen op een aanvaardbaar niveau.
  maandag 9 april 2007 @ 01:04:57 #198
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_48134504
PSV zal boeten voor hun arrogantie. Een beetje kampioenskandidaat had in speeldag 17 een voorsprong van 20 punten genomen en deze niet meer afgestaan.
pi_48134509
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.
Alcides had ik over het hoofd gezien idd, maar die heeft ook nog verre van weten te overtuigen. Dat moeten ze maar uitvechten op de training.
Ik typ straat.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 april 2007 @ 01:05:39 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48134524
Utrecht maakt PSV in sjeweets
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: