Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook lastig. Ik vind dat het ook moeilijk is om alleen bij Koeman de schuld neer te leggen. Maar het rare is wel dat onder Hiddink heel anders met tegenslagen werd omgegaan dan nu.
Of lijkt dat alleen maar zo en zijn de tegenslagen nu zwaarder dan onder Guus?
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit.
Guus heeft echt niet steeds mazzel. Overal waar die komt lijkt het goed te gaan. Natuurlijk verandert niet alles dat hij aanraakt in goud maar ik denk dat je niet meer van mazzel alleen kan spreken. Net als er bepaalde omgekeerd evenredige verbanden lijken te zijn tussen Koeman zijn manier van aankopen en de resultaten (op termijn)quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Guus heet niet voor niets Geluk van achteren. Hiddink heeft geen blessures van én Cocu, én Gomes, én Alex, Kluivert, Farfán etcetera gekend. Voor langere tijd dragende spelers moeten missen. Vennegoor en Lucius zaten er bovendien nog, die luxe moet Koeman ook missen. Zo sneed het mes aan twee kanten. Park en Lee waren beter dan Culina, Sun, Afellay, noem maar op. Verder heeft Ajax nu wel mogen inkopen, wat druk geeft. Ten Cate met zijn slechte scheidsrechters en slechte velden-tactiek haalt daar gelukkig niet alles uit. Dat scheelt.
Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Klopt ja, John de Jong zou een belangrijke speler worden onder Hiddink. Tot hij geblesseerd raakte, toen werd de toen afgeserveerde Vogel weer ten tonele getoverd. Dat pakte niet geheel verkeerd uit dat seizoen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
Een keer een rustigere topic, kan dus geen kwaad. Deze zal het nog redden tot woensdag, maar dan moeten we tegen Liverpool. Als er geen wonder gebeurd, verliezen we deze toch en dan komen ze weer aan. Wel in mindere mate als bij een verlies in de eredivisie.
Feyenoord is trouwens nog zieliger geworden.Maar niet voor deze topic bedoeld.
Hiddink had trouwens wel te maken met zware blessure van Robben. John de Jong, in die tijd toch een nuttige speler geweest.
Hoeveel maanden van dat jaar zat ie op de hometrainer? Exact. Dit seizoen ook weinig inzetbaar geweest. Veel te weinig, en dat juist terwijl PSV hem nodig had. Ontsla dat joch!quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koeman wilde zelf niet verder met VOH en Lucius. Ook verhuurt Koeman spelers alvorens er vervangers zijn, daar is niet alleen Valckx verantwoordelijk voor. Park en Lee waren vorig seizoen ook al weg, Culina was er toen ook al. Afellay speelde toen ook in de basis en is een jaar verder in zijn ontwikkeling.
Hij zei, "aan het einde van me carriere" maaruhhh dat kan je op veel verschillende manieren uitleggen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou cocu stoppen na dit seizoen, wat ze bij tien vertelde![]()
Tuurlijk ik ben het er mee eens dat die jonge jongens veel moeten spelen en ik ben er ook zeker van dat het effect heeft gehad, we zullen volgend jaar een Aissati terugkrijgen die rijp is voor de basis. Beerens speelde gisteren een puike pot en ook Bakkal heeft zich goed ontwikkeld, al zou die misschien niet terug willen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:18 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nogmaals, op dat moment zaten er iets van drie middenvelders te verpieteren. Zeker spelers met het potentieel van Aissati kan je het niet aandoen om als roulatie-speler te fungeren. Het was op dat moment ook vrij duidelijk dat er geen basisplaats in zat. Verder hebben zulke spelers volle wedstrijden in de eredivisie nodig om constanter te worden. Genomen de ruimte van dat moment, is het geen idiote beslissing.
Dat je er na een misgelopen kampioenschap over gaat zeuren a la, maar op dit moment is dat erg voorbarig. Jij geeft hiermee namelijk blijk van eigen belang. Voor Aissati is het beter dat hij zich ontwikkelt, waarschijnlijk ook voor PSV, met het oog op Cocu en buitenlandse interesse.
wat werd er dan allemaal gezegd?quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een weekend
We leven nog, en zo lang er hoop is, is er leven (of andersom)
Meest hilarisch vond ik nog wel de persconferentie van Van Gaal, wat een clown
Eén ding was het volgende, daar had hij nog een punt ook.quote:
Je had t moeten zien.quote:
Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.quote:Op maandag 9 april 2007 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu Twente. Naar mijn idee is Koeman de fout ingegaan om voor Alex een van de 2 middenvelders Cocu of Simons terug te halen naar de verdediging. Naast dat ze geen verdedigers werd door het wegvallen van 1 van de 2 het middenveld overlopen. Hierdoor kwam er teveel druk op de verzwakte verdediging. Dus tegen Twente gewoon Addo op de plaats van Alex, Simons en Cocu terug op het middenveld.
Alcides had ik over het hoofd gezien idd, maar die heeft ook nog verre van weten te overtuigen. Dat moeten ze maar uitvechten op de training.quote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Goed punt, maar doe dan liever Alcides. Ik laat t kampioenschap liever niet afhangen van Eric Addo, met alle respect voor die jongen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |