Ja idd. Dan nog liever PSV.quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
zorg maar dat jullie kampioen worden, niet dat kut AZ

Nou ik hoop dat AZ kampioen gaat worden als PSV geen kans meer heeft straks.quote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef denthemen het volgende:
zorg maar dat jullie kampioen worden, niet dat kut AZ

Wat zei ik nou gisteren?quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg Kampioenen!

Ga jij lekker een eindje rijden met je karretje knul.quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
wat gaat er gebeuren op de herdgang? Spreekkoren?

Goed wanneer word jij trainer? Stuurlui aan wal enzoquote:Op zondag 8 april 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En PSV moet elke wedstrijd als een finale bespelen.
Je moet eerst uberhaupt druk kunnen zetten en dat is niet makkelijk met niet-fitte spelers tegenover een ploeg die weinig te doen heeft door de week. Eerst de realiteit bekijken, dan kijken wat mogelijk is. PSV hield tegen Liverpool ook nog best lang de 0 vast, terwijl de ploeg op papier veel minder is.quote:Niet voorzichtig beginnen en dan bij een achterstand de druk erop !
Kom je daar nu al achter? Of ga je bij een gelijkspel volgende week dat weer posten? Misschien kan je beter een ander team kiezen om te volgen, zit je niet zo in de put steeds.quote:We zijn na de uitslagen van vandaag nog niet KO
Wederom algemeenheden. Beerens en Aissati hadden speeltijd nodig om zo te kunnen spelen, die hebben ze gelukkig gehad. Koeman kan daar tussentijds weinig aan veranderen. Het blijft een als-redenering, waar je nu ook nog steeds zonder die spelers afkan. Al moet Aissati natuurlijk niet uitblinken volgende week, dat is het andere uiterste.quote:Tegen Liverpool de spelers besparen.
Beerens schijnt goed te hebben gespeelt gister.
PSV had hem de laatste weken goed kunnen gebruiken...

daar zit ook wel weer wat in..quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun hebben ook mazzel dat PSV nu slecht speelt

Je moet in het Groningen topic zijn. Feyenoord speelt niet altijd zo zwak.quote:
Vind het een beetje overdrijven. Ajax speelt al een heel seizoen niet imponerend. Het kan wijzen op het gala-optreden bij het verzwakte PSV en de bijna-overwinning uit op AZ. Het heeft buitengewoon veel kaarten nodig om matig voetbal op de mat te leggen. Nee dan AZ, het is mazzel dat dat zulke keepersproblemen heeft gekend.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef ASSpirine het volgende:
we leven nog, wat een geluk zeg. Maar twente...

Je gaat off-topic..quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je moet in het Groningen topic zijn. Feyenoord speelt niet altijd zo zwak.

Die is meestal ook best sarcastisch maar hij heeft een punt, dit is gewoon een enorme opsteker. Als je hier geen gebruik van maakt verdien je het al helemaaal niet. maar laat aub AZ m dan pakken.quote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Mulder zegt dat PSV nu helemaal is opgepept
IK HOOP HET !

Of ze moeten Knoeiman ontslaan.quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Cocu zou gezegd hebben dat ie gaat stoppen![]()
Of ze moeten hele goede aankopen doen.
Aldus Tien.

Ja, J.S Park.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef ASSpirine het volgende:
En volgens mij mis ik er nog.

Ben ik niet met je eens. Van Gaal denkt het ook niet voor niets. Ik was dat met hem eens.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je gaat off-topic..![]()
Groningen 2x gewonnen van feyenoord dit seizoen, 3-0 en 0-4. tja..
geef direct toe dat Feyenoord zeer matig was vandaag.
Dat Ajax niet van RKC wint op het beslissende moment is heel wat anders, daar mag PSV best van geluk spreken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |