Ajax heeft het geld grotendeels zelf verdiend... AZ krijgt het gewoon, AZ is het speeltje van Dirkjequote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geld komt ergens vandaan. Bij de 1 een suikeroom, de ander leningen (van 12%) en weer de ander komt uit een grote stad die veel subsidie geeft of heeft een sponsor die er een hoop geld inpompt.
Brr, ambitie, vies woord he?quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gewoon dat AZ Net 2-3 seizoenen leuk meedraait, en meteen tegen de traditionele clubs aan gaat trappen. Ambitie is tof, maar het moet niet doorslaan...
AZ pakt als enige maatstaf Ajax. Als de scheids tegen Ajax is (Wegereef) moet Henk niet zeuren van Louis, maar zodra de scheids tegen AZ is, is Louis de eerste die je hoort... Dat soort hypocrisie (Ook met Perez - Ajax, en jaar daarvoor hetzelfde flikken bij Willem II) stoor ik mij ook aan. Tuurlijk, bij Ajax zal je dat ook hebben, maar Louis schreeuwt altijd het hardst, samen met Dirk. Dirk wilt maar 1 ding, en dat is Ajax voorbij gaan...
Ik snap werkelijk niet waar die notie vandaan komt. Echt niet. Scheringa was vandaag in Langs de Lijn nog gewoon bescheiden en terughoudend. Ik hoor er ook niemand over BEHALVE Ajax-aanhangers. Blijkbaar is de afgunst in die hoek toch het grootst.quote:Dirk wilt maar 1 ding, en dat is Ajax voorbij gaan...
TDK, ABN AMROquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ajax heeft het geld grotendeels zelf verdiend... AZ krijgt het gewoon, AZ is het speeltje van Dirkje
Het enige wat JIJ hoort is dat. Cognitieve dissonantie. Scheringa gooit jullie een snoepje toe en jullie happen als bezetenen.quote:Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Dat is slechts 28948308x genoemd in dit topic door Ajax-supporters, zet het in je sig en bewaar je postings voor iets nuttigers.quote:Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
Elke club heeft sponsors, tuurlijk. maar Ajax heeft ook een dusdanige reputatie dat ze grotere sponsors aan kunnen trekken...quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TDK, ABN AMRO
Chelski draait enorm verliest en koopt voor 100x het budget van AZ alles bij elkaar. AZ bouwt stapje voor stapje alles op. De Alkmaarderhout was niet winstgevend, het nieuwe DSB stadion wel. Financieel staat er gewoon een strak strategisch plan, en hetzelfde geldt voor het sportieve gebied. Vorig jaar heeft AZ gewoon *winst* gemaakt op de transfers, door talenten te kopen, en gegroeide spelers te verkopen.
Argumenten
Heeft niet elke club een hoofdsponsor? Bullshit om nu 2 sponsoren van Ajax erbij te halen..quote:
Dat je als club zijnde Ajax voorbij wil lijkt mij alleen maar gezond. Je kan het zelfs als een compliment zien. Ajax, de club met een rijke historie, naam, vaak toch wel leuk voetbal (zeker laatste tijd) en vind ik Ajax als maatstaf nemen juist prima.quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Ambitie is tof, zoals eerder gezegd. Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jullie dat vinden, waarom winden jullie je dan zo verschrikkelijk op over AZ?
Ga je opwinden over Cambuur Leeuwarden ofzo
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.![]()
Dat heb ik ook, geweldig ingekocht, wie er bij is gekomen om Arveladze terug te halen is feitelijk een held, en zo heb je meerdere dingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hoe AZ zo ver is gekomen, ik heb geen respect voor het AZpubliek en Scheringa...
supporters als speed zijn zeker de bestequote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijk
Okee johquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom winden we ons op? Omdat jullie ons Calimero noemt, als er 1 ploeg is die geen Calimero is is het wel AJAX.![]()
Goddank nog enige nuancering, bedankt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jij maakt ons als ajax supporters wel belachelijk
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jouquote:[
Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
supporters als speed zijn zeker de beste![]()
Mij boeit het totaal niet wat de andere van me vinden hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goddank nog enige nuancering, bedankt.
gefrustreerd?quote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jou
Ik vind het wel grappig dat jij je druk maakt om mij, ik ben al heel me leven voor AJAX. En dat zal ik ook blijven voor heel me leven, dus ik geef er geen F*CK om wat jij of andere supporters van me vinden. Als AJAX maar gaat winnen, daar leef ik voor. Niet voor mensen die op het forum me een neppe supporter noemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft hij ermee te maken? We hebben het nu over jou
Dat zegt dan toch ook wat over het ajax-publiek? als ze zoveel on-trouwe supporters hebben gehad/hebben?quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Als het enige wat je hoort is dat AZ Ajax voorbij wilt op lange termijn, dat het complex mooier, groter en mooier moet...
Ambitie is tof, zoals eerder gezegd. Grootste nadeel aan AZ is toch het publiek. Grootste deel daarvan was 10 jaar terug nog voor Ajax...
@BonJoviquote:Als AJAX maar gaat winnen, daar leef ik voor.
Ik rel niet in dit topic, ik vond het alleen raar dat je Calimero zei.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
@BonJovi
Waarom kom je dan in hemelsnaam in het AZ-topic rellen
Ik probeer op dit forum juist de andere supporters in hun waarde te laten, blijf netjes lurken in het Ajax-topic, maar mensen zoals jij moeten constant in dit topic weer even laten weten dat ze zich niet lekker voelen nu AZ ook meestrijd voor de prijzen.
Ga toch eens van je EIGEN kracht uit in plaats van te zeiken bij en over anderen.
Was niet voor algemeen Ajax-publiek of jou in het bijzonder bedoeld. Ik *heb* niks tegen supporters van andere clubs, ook Ajax-supporters niet. Ik heb iets tegen supporters die vuurwerk op het veld gaan gooien en denken dat ze hun club ermee een dienst bewijzen. Supporters die gaan fluiten omdat hun club "maar" 2-0 voor staan. Supporters die gaan fluiten omdat hun club met 0-2 achter staat. Supporters die niet tegen hun verlies kunnen. Supporters die denken dat ze Übermenschen zijn omdat ze een seizoenskaart hebben, en dat de rest van de nepsupporters maar in kampen opgesloten moeten worden omdat ze niet in hetzelfde geloven. Dáár heb ik iets tegen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik rel niet in dit topic, ik vond het alleen raar dat je Calimero zei.
aah ok sorryquote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was niet voor algemeen Ajax-publiek of jou in het bijzonder bedoeld. Ik *heb* niks tegen supporters van andere clubs, ook Ajax-supporters niet. Ik heb iets tegen supporters die vuurwerk op het veld gaan gooien en denken dat ze hun club ermee een dienst bewijzen. Supporters die gaan fluiten omdat hun club "maar" 2-0 voor staan. Supporters die gaan fluiten omdat hun club met 0-2 achter staat. Supporters die niet tegen hun verlies kunnen. Daar heb ik iets tegen.
Ik had het tegen user Luco, die een flink steentje bijdraagt aan de negatieve image van Ajax-supporters in sommige ogen.
Ja dat is waar, maar ik denk persoonlijk dat AJAX wel van Willem 2 gaat winnen, en PSV het moeilijker krijgt om van Vitesse met ruime cijfers te winnenquote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens vind ik de strijdlust van Ten Cate wel erg goed. Daarvan is niks terug te merken van R. Koeman, hoewel het doelsaldo maar 1 punt verschilt tussen Ajax en PSV!
Desalniettemin behoort AZ deze klus gewoon te klaren in Rotterdam.
Voordoelpunten volgens mij. Dus als het saldo gelijkt komt dan heeft Ajax er meer voor (vanwege die 7-0 of meer bij Willem 2).quote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Willem II ook wel revanche zal willen tegen Ajax vanwege de verloren bekerwedstrijd.
Maargoed. 7x meer scoren dan AZ zonder doelpunten tegen, het is wat!
Maareh... als het doelsaldo gelijk is, dan wordt er verder nergens meer naar gekeken, toch? Niet wie de meeste overwinningen heeft en dergelijke. Daarom waren er ook 3 schalen gemaakt, was het niet?
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef Bayswater het volgende:
Je denkt toch niet dat Feijenoord 2 Ajax kampioen laat worden. Az krijgt een walk over op Woudenstein.
Gefeliciteerd alvast.
Zeker met die amsterdamse trainer van zequote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.
Scheringa kennen ze daar ook nog, we zullen wel winnen maar of we 0-10 winnen nah.quote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Willem II ook wel revanche zal willen tegen Ajax vanwege de verloren bekerwedstrijd.
Maargoed. 7x meer scoren dan AZ zonder doelpunten tegen, het is wat!
Maareh... als het doelsaldo gelijk is, dan wordt er verder nergens meer naar gekeken, toch? Niet wie de meeste overwinningen heeft en dergelijke. Daarom waren er ook 3 schalen gemaakt, was het niet?
Ach er lopen er 4 bij AZ die bij Sparta begonnen, Willem II moet niet zo janken.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Willem 2 zal wel kwaad zijn vanwege Scheringa die de club leegplukte dus misschien maakt Willem 2 het voor Ajax wel heel makkelijk.
Zegt meer iets over het publiek van Ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Ik denk dat een belangrijk deel van dat deel dat 10 jaar terug nog voor Ajax was, in die tijd nog op de basisschool zat. Dan is de goedkeuring van je vriendjes en het succes van de club op dat moment veel belangrijker. Kinderen willen erbij horen en niet worden uitgelachen door vriendjes omdat ze voor een club zijn die in 1e divisie speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Luco het volgende:
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.quote:Op maandag 23 april 2007 00:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik denk dat een belangrijk deel van dat deel dat 10 jaar terug nog voor Ajax was, in die tijd nog op de basisschool zat. Dan is de goedkeuring van je vriendjes en het succes van de club op dat moment veel belangrijker. Kinderen willen erbij horen en niet worden uitgelachen door vriendjes omdat ze voor een club zijn die in 1e divisie speelt.
Ik vond het ook stom dat iedereen maar voor Ajax was, ik werd toen maar voor Feyenoordquote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.
en jij bent een Amsterdammer schaam jequote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik besloot ergens op de basisschool om voor AZ te zijn, omdat ik het stom vond dat iedereen altijd maar voor dezelfde clubs was. En na heel veel jaar trouw teletekstsupporteren komt nu eindelijk mijn finest hour.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef savelkoul het volgende:
Als niet-supporter gun ik het AZ van harte. Aantrekkelijk voetbal, sympathieke voetballers (geen jongens als Sneijder, Heitinga of Huntelaar)
quote:Op maandag 23 april 2007 07:13 schreef navigator het volgende:
Luister nou pikkies, AZ wint helemaal niks dit jaar, mark my words
Hij is net zo Amsterdams als jij Amerikaans bent.. Niet dus.quote:Op maandag 23 april 2007 00:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
en jij bent een Amsterdammer schaam je
Met een beetje hulp van Wegereefquote:Op maandag 23 april 2007 08:23 schreef cohen het volgende:
Elke club speelt 34 wedstrijden. De beste wint uiteindelijk.
Als Ajax thuis wint van Excelsior en kampioen wordt, hoor je nooit meer iemand over Wegereef. PSV zal ongetwijfeld ook naar de scheids van gisteren wijzen over de penalty in de laatste minuut die ze hadden moeten krijgenquote:
P.A.Baboon is wel een echte Amsterdammer, en die heeft een tyfushekel aan Ajax, dus ik weet niet of dat echt ter zake doet.quote:Op maandag 23 april 2007 08:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij is net zo Amsterdams als jij Amerikaans bent.. Niet dus.
Ik moet je alleen niet op straat tegenkomen, E.
Dat hangt natuurlijk ook wel af van wie ze loten in de voorronde Champions League.quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
weinig spelers die weg willen hoor. ze spelen gewoon CL
dalijk Barcelona - AZ
Das wel een mooie pot. Vervolgens jezelf opladen puur en alleen voor die wedstrijd, heel goed spel vertonen en Barcelona verslaan. Ook al verlies je de rest van je wedstrijden, als je als AZ zijnde dan Barca een keer pakt sta je in elke krantenkop met betrekking tot sport.quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
weinig spelers die weg willen hoor. ze spelen gewoon CL
dalijk Barcelona - AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |