15 euro, absurd duur voor zo'n vod.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anbieding.html?p=6,1
T-Shirts te koop
quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
T-Shirts te koop
quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef BobRooney het volgende:
T-Shirts te koop
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld isquote:
Dat boeit me niet, dan zitten er tenminste alleen fanatiekequote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld is
Je bent er nog trots op ookquote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je zal wel merken hoe zeer je ze mist als volgend seizoen het Ajax-stadion voor slechts de helft gevuld is
Da's waar, maar het gevoel is toch anders in een half leeg stadion hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
Dat boeit me niet, dan zitten er tenminste alleen fanatieke![]()
Ja want dan hebben we een stadion net zo groot als Barcelonaquote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt wel in de ArenA te vinden bent.quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja want dan hebben we een stadion net zo groot als Barcelona
Wel goed zoeken he, zitten veel man.quote:Op maandag 23 april 2007 14:13 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt wel in de ArenA te vinden bent.![]()
Trots ben ik nooit op iets wat ik zelf niet gepresteerd heb....maar om nou te zeggen dat ik totaal niet blij ben met die zgn. successupporters....nee, absoluut nietquote:
ja maar jij nietquote:Op maandag 23 april 2007 14:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel goed zoeken he, zitten veel man.
whaha die was wel goedquote:
Ja zometeen, ik moet ff wachten nog.quote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat een kinderachtig geneuzel van sommige ajacieden hier zeg. Ga buiten spelen.![]()
Triestquote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Lariekoek het volgende:
Hey BonJovi, ik heb een foto van je gevonden.
[afbeelding]
wat moet die gast daar?quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Lariekoek het volgende:
Hey BonJovi, ik heb een foto van je gevonden.
[afbeelding]
Stiekem ben je wel AZ-fan.![]()
ellemieke vermolen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef xFriendx het volgende:
Successupporters welkom![]()
Als we komende jaren alleen maar successupporters hebben, boeiend, geeft in ieder geval dan aan dat we succes hebben en dat is een positief iets.
De klappertjes zijn tof, ik hoop dat Dirk het toestaat om de gehele klapper te vullen met een foto van Ellemieke![]()
Voor de rest denk ik dat AZ voorlopig nog wel een blijvertje is en gewoon steevast meedraait in de top van de DSB Eredivisie![]()
Dat zijn ze niet allemaal hoor. ik zat nog op de sparta-tribune!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Sparta- AZ vorig seizoen
[afbeelding]
En nu klagen dat er te weinig kaarten zijn.![]()
Mijn gedachte, niet alleen vorig seizoen overigens maar het viel me dit seizoen ook regelmatig op.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Sparta- AZ vorig seizoen
[afbeelding]
En nu klagen dat er te weinig kaarten zijn.![]()
Bron: vi.nlquote:AZ treft zondag de grootste 'reuzendoder'
AZ heeft alle troeven in handen om zondag voor het eerst sinds 1981 landskampioen te worden. Toch treffen de Alkmaarders van drie overgebleven titelkandidaten de club die de concurrenten tot nog toe het meeste dwarszat.
Excelsior is zondag de gastheer van AZ. De Rotterdammers zijn al zeker van de play-offs tegen degradatie maar waren dit seizoen behoorlijk succesvol tegen Ajax, AZ en PSV. Excelsior hield zowel Ajax (2-2) als PSV (0-0) op een gelijkspel, waardoor beide twee punten verloren in de race naar de landstitel.
PSV treedt thuis aan tegen Vitesse. De Arnhemmers waren dit seizoen één keer succesvol tegen een club uit de Top Drie. De ploeg van de dansende Aad de Mos won in extremis van Ajax door twee laten goals in Gelredome.
Ajax heeft op papier de makkelijkste opponent. Willem II verloor alle vijf de voorgaande duels met de clubs die nog azen op de hoofdprijs. De Tilburgers kwamen nooit dichterbij dan een marge van twee treffers en kregen al negentien treffers om de oren.
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn gedachte, niet alleen vorig seizoen overigens maar het viel me dit seizoen ook regelmatig op.
Is er bij AZ iets van een voorrangs uitkaart oid?
dit seizoen waren ze niet succesvol tegen AZ 5-0 pakkie gekregen die basterdsquote:
PSV won ook met 7-0 van Sparta thuis....quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bangmakerij...
AZ won met 5-0 van excelsior eerder dit seizoen..
Moeten ze zich nu niet ineens druk gaan maken omdat psv en ajax gelijk tegen ze speelden, toen ging het niet echt goed met beide clubs geloof ik
Tja, tegen Heerenveen begon AZ vrij nerveus, pas nadat de 1-0 viel kwamen ze in hun ritme en trokken ze de wedstrijd naar zich toe. Hopelijk kunnen ze tegen Excelsior vrij snel scoren, want aan de vorm zal het inderdaad niet liggen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bangmakerij...
AZ won met 5-0 van excelsior eerder dit seizoen..
Moeten ze zich nu niet ineens druk gaan maken omdat psv en ajax gelijk tegen ze speelden, toen ging het niet echt goed met beide clubs geloof ik
Ten Cate's vriendquote:Lokhoff niet op de bank tegen AZ
Ton Lokhoff moet komende zondag tegen AZ op de tribune van Woudestein plaatsnemen. De trainer van Excelsior is door de tuchtcommissie van de KNVB voor één wedstrijd geschorst.
De Brabander werd tegen Heracles Almelo voor de tweede keer dit seizoen weggestuurd wegens commentaar op de arbitrage. Ook tegen NEC moest Lokhoff vroegtijdig de dug-out verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |