Lekker, dus zondag naar de tering en de volgende dag gewoon weer zuipen op hetzelfde plein met K'dag!quote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:
gelijk die dag he
Te Klein mwa?quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Als we wel kampioen worden zondag, wanneer zou dan de huldiging zijn?
Waaghplein is veels te klein kan ik je zeggen
az blijft MILFEN publiek, niets mis meequote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Te Klein mwa?![]()
Wil je een plein ter grote van het Leidse ofzo? dan zie je het voor 1/100e gevult![]()
gewoon op de Knaalkadequote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Te Klein mwa?![]()
Wil je een plein ter grote van het Leidse ofzo? dan zie je het voor 1/100e gevult![]()
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat AZ gaat kopen dit jaar, als ze 1e worden dan is dat natuurlijk altijd top.
Grote namen willen 10x liever bij een nr 1 en CL spelende club spelen dan bij een nr3.
Los van de Engelse competitie
Het gaat niet om het kampioenschap, maar om een gegarandeerde plek in de CL natuurlijk. Als AZ straks definitief CL speelt, zal dat voor betere spelers ineens wel een stimulans zijn om naar AZ te komen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.
Het is wel makkelijker om betere spelers aan te trekken. CL is een mooi lokkertje..zal wel door de bonussen komen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, je moet niet denken dat ze nu ineens allemaal naar az gaan komen als ze kampioen worden.
als ze verstandig zijn proberen ze te houden wat ze hebben....quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het kampioenschap, maar om een gegarandeerde plek in de CL natuurlijk. Als AZ straks definitief CL speelt, zal dat voor betere spelers ineens wel een stimulans zijn om naar AZ te komen.
Dembele, Shota en Koevermans zijn beter dan hemquote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Wopper1 het volgende:
Jan Koller, allemaal leuk en aardig maar is hij beter dan hetgeen ze nu in huis hebben?
Daarbij is die ook aardig op leeftijd en meer een soort van ''breekijzer''.
Ik zie liever Koller staan dan Shota.quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Wopper1 het volgende:
Jan Koller, allemaal leuk en aardig maar is hij beter dan hetgeen ze nu in huis hebben?
Daarbij is die ook aardig op leeftijd en meer een soort van ''breekijzer''.
Ja het is/was een geweldige spits. Makkelijk scorend en gewoon een degelijke speler. 35 Jaar is wel erg oud en voor zijn salaris kan je 2 jonge talentvolle spelers halen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zie liever Koller staan dan Shota.
die vent is 2meter 2 en scoort evengoed vrij veel..
Probleem is de leeftijd, hij is 35 en vrij blessuregevoelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |