quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef existenz het volgende:
Feyenoord al met 1 hand aan het kruis genageld door fans
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Beginnen ze nu ook al met rotte tomaten te gooien?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef BonJovi het volgende:
Nicky Hofs slaat de scheidsrechter op zijn neus nadat hij geen kop maar munt moest kiezen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:33 schreef Beschouw het volgende:
Vers bloed dringend gewenst bij Feyenoord
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef toma het volgende:
Hoffs op heterdaad betrapt tijdens vreemd gaan met de vrouw van Koeman.
Ondanks zijn ontkenningen moest hij wel bekennen nadat mevrouw Koeman ongesteld bleek.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja supporters, kan ik een van die servetjes lenen die jullie omhoog houden?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat slecht met Feyenoord maar Nick Hofs doet alsof zijn neus bloedt. Oh, wacht...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
6e plaats met bloed zweet en tranen vast gehouden
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Was dat nou Sneijder? Ik dacht dat ik een vliegje doodsloeg..."
Wil de laatste poster van een topic voortaan een nieuwe starten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Nick: "Volgens mij maakte ik de verkeerde het Hof"
sorry, ik had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Beschouw het volgende:
Wil de laatste poster van een topic voortaan een nieuwe starten?![]()
Ik ga nu wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:25 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Naar Utrecht: Blue Highways Festival.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet trouwens
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking
*zucht*quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:19 schreef Bayswater het volgende:
Dat wordt degene die de foto heeft geplaatst dus ....
Dan heb je nog een half uurtje om hem aan te passen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
jammer dar ruud er niet is, want meestal pas je je onderschrift ook nog eens aan n de humor van de jury.
-25 minquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan heb je nog een half uurtje om hem aan te passen.![]()
quote:Beschouw
Vers bloed dringend gewenst bij Feyenoord
quote:existenz
Feyenoord al met 1 hand aan het kruis genageld door fans
quote:Mwanatabu
Hofs bloeit helemaal op van het zien van de stand
De opmaak is hier te vinden.quote:waterreus23
Hofs getroffen door Ketchupbommetje
Je was 1.48 te laat met de uitslag anders had Toma hem ongeveer rond deze tijd gedaan als plaatser van de foto. Toch benieuwd wat Toma zijn uitslag was geweest.quote:
ik had mezelf natuurlijk op 1quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je was 1.48 te laat met de uitslag anders had Toma hem ongeveer rond deze tijd gedaan als plaatser van de foto. Toch benieuwd wat Toma zijn uitslag was geweest.![]()
is dit de nieuw foto, of zit je in het verkeerde subforum ?quote:
echt zooooo flauwquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:19 schreef Bayswater het volgende:
Wel vreemd dat Sneijder alles nog aan heeft op de foto.
blijft moeilijk he typen als je stomdronken bentquote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef existenz het volgende:
tvegp
Dan had ik in het verkeerde forum gezeten, SEX of zoquote:Op zondag 22 april 2007 01:37 schreef toma het volgende:
[..]
blijft moeilijk he typen als je stomdronken bent
Ik ben er ook wel klaar meequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
echt zooooo flauw
ben ik nou de enigste die die flauwe Sneijder grappen niet waardeert?
Sneijdergrappen blijven nog jaren leuk, Postmagrappen daarentegen niet.quote:
Ik zie nu je leus staan , dan moet Mwanatabu maar net weten dat dat van de snickers isquote:Op zondag 22 april 2007 09:41 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen blijven nog jaren leuk, Postmagrappen daarentegen niet.
Vitessezuid, je weet dat er al een verwijzingsonderschrift naar de Snickersreklame staat?
quote:Op zondag 22 april 2007 10:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Die vent naast Sneijder is mijn buurman.
[..]
![]()
[..]
![]()
Pssst...op-en-baar forumquote:Op zondag 22 april 2007 09:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zie nu je leus staan , dan moet Mwanatabu maar net weten dat dat van de snickers is![]()
Ik zal wel ff kijken of ik hem laat staan![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, geen verwijzingen naar de stand of uitslagen van dit weekend plz, want ik ga dat om 19:00 nog opTalpa
kijken zolang het nog kan
Ik hoop idd op wat vuurwerkquote:Op zondag 22 april 2007 17:28 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Wat vandaag gebeurde wil je niet missen.
Dan zit je vanavond goed. Letterlijkquote:
ze moeten jou het begrip cursief ook nog bij brengen zo te zienquote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan zit je vanavond goed. Letterlijk
Ja, wat is dat?quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten jou het begrip cursief ook nog bij brengen zo te zien
Dat is wat er gebeurt als je ctr+I doet in Word. Dat de lettertjes zo mooit scheef gaan staan om de aaaandacht te trekken in de zin.quote:
Wat is Word? Ik gebruik alleen kladblok.quote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is wat er gebeurt als je ctr+I doet in Word. Dat de lettertjes zo mooit scheef gaan staan om de aaaandacht te trekken in de zin.![]()
quote:-Bayswater-
-Big job to do?-
quote:-SuperHarregarre-
-"Met de balcirculatie zit het wel snor," aldus de trainer.-
quote:-TheVulture-
-Selectie Ado Den Haag toont supporters hun harde kern-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Petrolul Ploieşti loopt ereronde na winnen van Roemeense bekerfinale-
Nou zal Beschouw helemaal balen, als je nog op tijd had meegedaan, had jij zijn vermelding in de uitslag kunnen overnemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Supporters rennen het veld op en zingen: "hand in hand kameraden hand in hand voor Feyenoord 1"
quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Sinouh: "Niet verder vertellen, maar ik heb de glazen bol van Ten Cate gejat stuk gegooid"
Ik kon een pijnlijke grimas niet onderdrukken...quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Maikalo het volgende:
En waag het niet om mij de poedelprijs te geven want ik heb een kort lontje vanavond na 3 paaltjes die in de weg stonden![]()
Toch knap dat ik nog gewoon kon starten en wegrijden, mits er onderin niks vast had gezetenquote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kon een pijnlijke grimas niet onderdrukken...
quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Maikalo het volgende:
En waag het niet om mij de poedelprijs te geven want ik heb een kort lontje vanavond na 3 paaltjes die in de weg stonden![]()
Da's mooi kloten. Koop je nu een echte auto?quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Maikalo het volgende:
Niks tegen een Toyota Starlet hè, hij kon daarna nog gewoon starten en rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 21:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Da's mooi kloten. Koop je nu een echte auto?
quote:Waterreus23
Sinouh: 'Ja, nu ik opnieuw jouw TOTO formulier goed heb ingevuld, geef je me wel een hand he'
quote:vrolijke-frits
Sinouh:"Meneer van Gaal, van dichtbij is uw neus nog vreemder dan die van mij"
quote:Bayswater
Sinouh:"Wat zegt u trainer, heeft Koeman nu ook eens de deksel op zijn neus gehad?"
De opmaak is hier te vindenquote:buzzer
Boy heeft een beetje gemorst zo te zien
Ik kan mij dat niet herrinerenquote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Bayswater het volgende:
Deze was zeker al geweest?
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden
sorry... maar ik vond de link met Waterman wat ver gezochtquote:
Niet zover als je denkt, maar goed geeft niet, volgende keer beter...quote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry... maar ik vond de link met Waterman wat ver gezocht
Ze kunnen allebei niet keepen en Waterman neukt ook schapenquote:Op maandag 23 april 2007 22:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Niet zover als je denkt, maar goed geeft niet, volgende keer beter...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Linker Fuß auf Gelb!! Schneeell!!
Humm niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk een 1 post hoger.
Hoezo geel eigenlijk?
Dit onthoud ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
als jij de jury bent, dan ben ik weer aardig tegen jou
Voor jou, Bayswater.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Bayswater het volgende:
Vandaag is er sprake van een onafhankelijke niet beinvloedbare jury.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij is ook een stuk jonger dan jij he beschouw, dus heeft niet zo lang nodig
Boh, het is 19.50 en nog steeds geen uitslag, schande!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:30 schreef Bayswater het volgende:
tot 19.45 is er nog mee te doen, 19.50 uitslagtijd![]()
Maak me los, gratis en voor niets.
quote:--HPayne
-Potje voetbal mondt uit in Leverkussengevecht-
quote:-EnGCatjuh-
-Twister's "rechtervoet op groen" loopt compleet uit de hand.-
quote:-SuperHarregarre-
-Leverkusen krijgt curieuze penalty na geslaagde 'groepsschwalbe'.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Hooligan in elkaar geslagen na het starten van spreekkoor "Je kan me Leverkussen"-
52...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef Beschouw het volgende:
19.51 al
Gegarandeerd in de prijzen gevallen ,ware het niet dat ik 2 minuten geleden de uitslag al heb geplaatst.quote:
Werd er zenuwachtig vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef SuperRogier het volgende:
Terechte poedel, ik zou me ook niet op laten naaien
Ik vind het wel een mooie aanbetaling voor die torenhoge schutting die we binnenkort gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil mijn geld terug
Hier. Brand los, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar kan ik bezwaar aantekenen tegen de uitslag![]()
De egoïstische bende, hebben ze ons niet eens laten weten dat ze gingen zuipenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
heeft de jury weer zitten zuipen ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef SuperRogier het volgende:
Terechte poedel, ik zou me ook niet op laten naaien
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het trouwens best een leuke ronde deze keer.
En dan heb ik nog wel zo mijn best er op gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond ik ook, al vond ik er wel leukere tussen zitten dan de 3 gekozen door de jury.
Maakt niet uit, was een goede ronde, en volgende keer beter!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wel zo mijn best er op gedaan![]()
wie is die kerel met dat boek in zijn hand naast youp?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jiha!Püntchen! Neue foto kommt geschwind eraan. Of zoiets.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wie is die kerel met dat boek in zijn hand naast youp?
Offeh:quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Tja als je een boek hebt, dan heb je het boek en kun je het lezen, anders niet.
Ja, maar de "Da's logisch" is natuurlijk het toppunt van de zin en die had gebruikersnaam al. Daarom heb ik een andere variant gekozen. Elke post die hierna nog komt met "Da's logisch" is eigenlijk gewoon een kopie van zijn onderschriftquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Offeh:
Tja, in een boek staan in principe letters. Als ze in de goede volgorde staan, is 't een goed boek. Da's logisch.
Die moest ik nog gaan verzinnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Offeh:
Tja, in een boek staan in principe letters. Als ze in de goede volgorde staan, is 't een goed boek. Da's logisch.
Als je te laat bent moet je er voor zorgen dat je op tijd vertrekt, das logisch.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:11 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
"Er is maar één moment dat je op tijd kunt komen Youp. Ben je er niet, dan ben je óf te vroeg, óf te laat."
Die had ik ook in gedachtequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Tja als je een boek hebt, dan heb je het boek en kun je het lezen, anders niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Youp: "En ik maar denken dat je dood was met al die tvprogramma's over jou gisteren".
Johan: "Je gaat het pas zien als je het doorhebt."
Verder ook vrij uitgestorven hierzo..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef Maikalo het volgende:
[..]
alleen heeft de winnaar geen zin om de uitslag te doen zo te zien![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Verder ook vrij uitgestorven hierzo..![]()
Echt haast heeft 'ie er niet meequote:SuperHarregarre
Laatste bezoek: 5 uur, 15 minuten geleden.
Poll: Moet nummer 2 de uitslag doen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
nummer 2 dan maar met de uitslag?
quote:
Het Grote Idee:
VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE LAATST GEPLAATSTE VOETBALFOTO
(probeer zo origineel mogelijk te zijn!!)
PUNTENTELLING:+1: Deelnemen levert altijd 1 punt op, +2: Derde plaats +3: Tweede plaats +5: Eerste plaats -2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan sowieso niet meedoen en dus misschien twee keer achter elkaar winnen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.Indien de de uitslag niet voor 20:00 uur in dit topic staat , krijgt gebruikersnaam de overwinning, alsmede de punten voor de tweede en derde plaats. De poedeprijs gaat standaard naar vitessezuid
Een tussenstand wordt ook bijgehouden. Eens per week (op maandagavond) wordt deze door Beschouw worden getoond aan de mededingers naar de grote VBL Voetbalfoto-onderschrift Award die aan het einde van het jaar wordt uitgereikt.
Vorige delen:
|Legendarische Deel 1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|
|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|
|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|
|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|
|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|
61|62|63|64|65|65|
De OP is hier te vinden
quote:
quote:Beschouw
Youp: "En ik maar denken dat je dood was met al die tvprogramma's over jou gisteren".
Johan: "Je gaat het pas zien als je het doorhebt."
quote:SuperRogier
Youp: "En, zal het een succes worden?"
Cruijff: "Ach, gewoon zoveel mogelijk van verkopen, maar dat lijkt me logisch"
quote:stoma
Youp : "Waarom worden er altijd goede boeken over u geschreven?"
Johan: "Nah, dat kom omdat er naar goeie voetballers goed gekeken word en als je goed kijkt ken je daar goed over denken en als te veel denkt ga je dingen mooier zien dan dat ze zijn. Dus eigelijk zijn biografische boeken een vertekent beeld van de werkelijkheid. Het is eigenlijk heel simpel, het is alleen moeilijk om het simpel uit te leggen.
Da's logisch. "
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
Cruijff: "Ja ik wist zelf ook niet dat ik kon schrijven!"
Lees jij de Regelementennog eens goed doorquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
HEEELP!
Zo even editten:
Ik ga de uitslag nu doen.Kon er even niet eerder bij.
![]()
Komt-ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Stoma heeft gewonnen, beetje joepie roepen terwijl iemand anders wintquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Lees jij de Regelementennog eens goed doorje bent te laat
dat moet je tegen Ronaldo zeggenquote:
quote:existenz
Braziliaanse verdediging vertoont toch nog wat gaten
quote:SuperHarregarre
Sonja Bakker's nieuwe boek "Ga het gevecht aan met je overgewicht" groot succes.
quote:BonJovi
Cage fighting nieuwe training voor de seleção.
De opmaak is hier te vinden.quote:vitessezuid113
Brazilianen vechten om een basisplaats
Uitstapje van de straat? De olifant nam zeker de foto.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Zomaar ergens in een park rond Arnhem op een zonnige middag
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Hey ik vond het zelf ook masterlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan BonJovi nou winnen![]()
Nouja, goed, kom maar op met de nieuwe fotoJonBon.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Maar zoooo makkelijk. Stond ook al VI 't Wereldje. IIG op de site.quote:
Ja dat is waari k zag ook een andere foto maar reacties vandaar stonden op de sitequote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar zoooo makkelijk. Stond ook al VI 't Wereldje. IIG op de site.
En dan zou de andere hand van God een rode kaart voorschotelenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Cocu heeft de hand van god nog niet ontdekt
Whaha ja god boven godquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan zou de andere hand van God een rode kaart voorschotelenOok nuttig.
briljantquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Voor de titel kan ik zeker niet bij u trecht?
over vergezocht gesprokenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Psv moedigt Cocu aan dmv de bedrukking'
'Go' 'Philip' 'Cocu'
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggenquote:
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggen
Jan-Jaap van der Wal zou t ook zo uitsprekenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.Of eigenlijk, Cocu Hilip Go.
![]()
Go help Cocuquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.Of eigenlijk, Cocu Hilip Go.
![]()
Of misschien is het een Chinees gerecht van Xiang Sun? Cocuhilip Go? Nummertje 8? Sambal bij?quote:
eenSCHquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggen
En nu in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Nu in het Ronald Koeman museam het Schilderij genaamd 'Einde avontuur PSV'
Ouwe zuipolifant ook!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Weer naar Brabant. Trouwe deelnemers weten wel wat er op het programma staat.
Een pilsje of 20 per dag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel vocht zo'n lichaam nodig heeft?
willen ze je in spijkenisse geen bier meer gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Weer naar Brabant. Trouwe deelnemers weten wel wat er op het programma staat.
Daar hebben ze alleen poederquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
willen ze je in spijkenisse geen bier meer geven
quote:
Okay, wat zijn je zwakke punten waar ik op in kan spelen? Snoep? Bier? Vlees? Ontucht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je mag de man die het uitslag gaat doen wel omkopen
Seks of Shoarmaquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, wat zijn je zwakke punten waar ik op in kan spelen? Snoep? Bier? Vlees? Ontucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |