Als je te laat bent moet je er voor zorgen dat je op tijd vertrekt, das logisch.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:11 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
"Er is maar één moment dat je op tijd kunt komen Youp. Ben je er niet, dan ben je óf te vroeg, óf te laat."
Die had ik ook in gedachtequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Tja als je een boek hebt, dan heb je het boek en kun je het lezen, anders niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Youp: "En ik maar denken dat je dood was met al die tvprogramma's over jou gisteren".
Johan: "Je gaat het pas zien als je het doorhebt."
Verder ook vrij uitgestorven hierzo..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef Maikalo het volgende:
[..]
alleen heeft de winnaar geen zin om de uitslag te doen zo te zien![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Verder ook vrij uitgestorven hierzo..![]()
Echt haast heeft 'ie er niet meequote:SuperHarregarre
Laatste bezoek: 5 uur, 15 minuten geleden.
Poll: Moet nummer 2 de uitslag doen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
nummer 2 dan maar met de uitslag?
quote:
Het Grote Idee:
VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE LAATST GEPLAATSTE VOETBALFOTO
(probeer zo origineel mogelijk te zijn!!)
PUNTENTELLING:+1: Deelnemen levert altijd 1 punt op, +2: Derde plaats +3: Tweede plaats +5: Eerste plaats -2: Poedelprijs (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan sowieso niet meedoen en dus misschien twee keer achter elkaar winnen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.Indien de de uitslag niet voor 20:00 uur in dit topic staat , krijgt gebruikersnaam de overwinning, alsmede de punten voor de tweede en derde plaats. De poedeprijs gaat standaard naar vitessezuid
Een tussenstand wordt ook bijgehouden. Eens per week (op maandagavond) wordt deze door Beschouw worden getoond aan de mededingers naar de grote VBL Voetbalfoto-onderschrift Award die aan het einde van het jaar wordt uitgereikt.
Vorige delen:
|Legendarische Deel 1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|
|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|
|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|
|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|
|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|
61|62|63|64|65|65|
De OP is hier te vinden
quote:
quote:Beschouw
Youp: "En ik maar denken dat je dood was met al die tvprogramma's over jou gisteren".
Johan: "Je gaat het pas zien als je het doorhebt."
quote:SuperRogier
Youp: "En, zal het een succes worden?"
Cruijff: "Ach, gewoon zoveel mogelijk van verkopen, maar dat lijkt me logisch"
quote:stoma
Youp : "Waarom worden er altijd goede boeken over u geschreven?"
Johan: "Nah, dat kom omdat er naar goeie voetballers goed gekeken word en als je goed kijkt ken je daar goed over denken en als te veel denkt ga je dingen mooier zien dan dat ze zijn. Dus eigelijk zijn biografische boeken een vertekent beeld van de werkelijkheid. Het is eigenlijk heel simpel, het is alleen moeilijk om het simpel uit te leggen.
Da's logisch. "
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
Cruijff: "Ja ik wist zelf ook niet dat ik kon schrijven!"
Lees jij de Regelementennog eens goed doorquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
HEEELP!
Zo even editten:
Ik ga de uitslag nu doen.Kon er even niet eerder bij.
![]()
Komt-ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Stoma heeft gewonnen, beetje joepie roepen terwijl iemand anders wintquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Lees jij de Regelementennog eens goed doorje bent te laat
dat moet je tegen Ronaldo zeggenquote:
quote:existenz
Braziliaanse verdediging vertoont toch nog wat gaten
quote:SuperHarregarre
Sonja Bakker's nieuwe boek "Ga het gevecht aan met je overgewicht" groot succes.
quote:BonJovi
Cage fighting nieuwe training voor de seleção.
De opmaak is hier te vinden.quote:vitessezuid113
Brazilianen vechten om een basisplaats
Uitstapje van de straat? De olifant nam zeker de foto.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Zomaar ergens in een park rond Arnhem op een zonnige middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |