Humm niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk een 1 post hoger.
Hoezo geel eigenlijk?
Dit onthoud ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
als jij de jury bent, dan ben ik weer aardig tegen jou
Voor jou, Bayswater.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Bayswater het volgende:
Vandaag is er sprake van een onafhankelijke niet beinvloedbare jury.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij is ook een stuk jonger dan jij he beschouw, dus heeft niet zo lang nodig
Boh, het is 19.50 en nog steeds geen uitslag, schande!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:30 schreef Bayswater het volgende:
tot 19.45 is er nog mee te doen, 19.50 uitslagtijd![]()
Maak me los, gratis en voor niets.
quote:--HPayne
-Potje voetbal mondt uit in Leverkussengevecht-
quote:-EnGCatjuh-
-Twister's "rechtervoet op groen" loopt compleet uit de hand.-
quote:-SuperHarregarre-
-Leverkusen krijgt curieuze penalty na geslaagde 'groepsschwalbe'.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Hooligan in elkaar geslagen na het starten van spreekkoor "Je kan me Leverkussen"-
52...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef Beschouw het volgende:
19.51 al
Gegarandeerd in de prijzen gevallen ,ware het niet dat ik 2 minuten geleden de uitslag al heb geplaatst.quote:
Werd er zenuwachtig vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef SuperRogier het volgende:
Terechte poedel, ik zou me ook niet op laten naaien
Ik vind het wel een mooie aanbetaling voor die torenhoge schutting die we binnenkort gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil mijn geld terug
Hier. Brand los, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar kan ik bezwaar aantekenen tegen de uitslag![]()
De egoïstische bende, hebben ze ons niet eens laten weten dat ze gingen zuipenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
heeft de jury weer zitten zuipen ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef SuperRogier het volgende:
Terechte poedel, ik zou me ook niet op laten naaien
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het trouwens best een leuke ronde deze keer.
En dan heb ik nog wel zo mijn best er op gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond ik ook, al vond ik er wel leukere tussen zitten dan de 3 gekozen door de jury.
Maakt niet uit, was een goede ronde, en volgende keer beter!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wel zo mijn best er op gedaan![]()
wie is die kerel met dat boek in zijn hand naast youp?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jiha!Püntchen! Neue foto kommt geschwind eraan. Of zoiets.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wie is die kerel met dat boek in zijn hand naast youp?
Offeh:quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Tja als je een boek hebt, dan heb je het boek en kun je het lezen, anders niet.
Ja, maar de "Da's logisch" is natuurlijk het toppunt van de zin en die had gebruikersnaam al. Daarom heb ik een andere variant gekozen. Elke post die hierna nog komt met "Da's logisch" is eigenlijk gewoon een kopie van zijn onderschriftquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Offeh:
Tja, in een boek staan in principe letters. Als ze in de goede volgorde staan, is 't een goed boek. Da's logisch.
Die moest ik nog gaan verzinnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Offeh:
Tja, in een boek staan in principe letters. Als ze in de goede volgorde staan, is 't een goed boek. Da's logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |