quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:14 schreef existenz het volgende:
De poedel was lastig. Er stonden er een aantal tussen die hem konden krijgen. Alleen dacht ik bij deze meteen: "Waar is Sneijder dan?". Dus mijn eigen grap maakte me meer aan het lachen![]()
die vond ik leukquote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Ik wil voortaan spelen voor SPARTAAAAAAAA!!
laat thuis
Die van jou is al 3x afgelopen rondes gemaakt door willekeurige personen en willekeurige clubs tussen plek 13 en 18, daarom kreeg ie zowiezo geen punten. Was niet echt grappig meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die vond ik leuk![]()
verder niet zo'n goede uitslag, want ik zit niet in de punten![]()
Dat is ook het winnende onderschriftquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dus toch!
Rustig wachten tot 22:00, tot dan heeft de winnaar de tijd om een foto te posten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Jammer dat ik niet in de prijze ben gevallen, maar liever niet in de prijzen dan een poedel. nieuwe foto anyone?
okquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Rustig wachten tot 22:00, tot dan heeft de winnaar de tijd om een foto te posten.
Vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef toma het volgende:
tweede
dacht dat jij als WillemII-supporter mijn grap wel zou begrijpen
nee dat is nou inspelen op de gedachten van anderenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die vond ik leuk![]()
verder niet zo'n goede uitslag, want ik zit niet in de punten![]()
nee geen verdere details aubquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een overdreven kutfilm was dat zeg. En ik hou nog wel van dat genre. (Agressieve blote geoliede meneren in strakke leren pakjes, need I say more?)
ik vond m wél goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een overdreven kutfilm was dat zeg. En ik hou nog wel van dat genre. (Agressieve blote geoliede meneren in strakke leren pakjes, need I say more?)
Uh...je mag m best goed vinden hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef toma het volgende:
[..]
ik vond m wél goed![]()
en ik ben niet voor Sparta en ben geen homo![]()
pffff......... waarom is begrijpend lezen voor vrouwen altijd zo lastigquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uh...je mag m best goed vinden hoor
Ik bedoelde dat ik het leuke aan dit soort films doorgaans onder andere de meneren in strakke pakjes vind![]()
Niet dat mensen die m leuk vinden homo zouden zijn. En ook niet dat dat erg is.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef toma het volgende:
[..]
pffff......... waarom is begrijpend lezen voor vrouwen altijd zo lastig![]()
ik had al spijt van mn post terwijl ik m intyptequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Is het mijn lul-jezelf-vast-op-het-onderwerp-homo-week ofzo?
mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo heb je eigen lijk nog steeds die avatar mwantauba ofzo
Whaha omdat het mooi is maar ik dacht al BAquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
mag dat niet dan?
waarom heb jij dan zo'n avatar?
je kan zijn slurf al voelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Beschouw begint me aardig in de nek te hijgen volgens mij
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Is het mijn lul-jezelf-vast-op-het-onderwerp-homo-week ofzo?
Zou je wel willen hè?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Beschouw begint me aardig in de nek te hijgen volgens mij
quote:
We hebben nog een hele toffe spits in de aanbieding. Hij heet Ge(e)rt, Samson krijg je er gratis bij.quote:
Sarcasmequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
blije gup![]()
eerste keer dat ik iemand zie die blij was om een feyenoorder te zien
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Beginnen ze nu ook al met rotte toma ten te gooien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |