quote:
Jeuzus, ik reis vaak met de trein, maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Weten jullie waarom k nie meedee?
Nou, de NS had besloten onze eerste trein te cancelen "omdat hij te vol was voor de spits", en we moesten via Utreg, en vanaf daar ging er een bomvolle trein die blijkbaar niet te vol was alsnog rijden en tot overmaat van ramp ging daarin een malloot aan de tieten lopen voelen van de op elkaar gepakte mevrouwen.
Dit in plaats van een onderschrift.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Weten jullie waarom k nie meedee?
Nou, de NS had besloten onze eerste trein te cancelen "omdat hij te vol was voor de spits", en we moesten via Utreg, en vanaf daar ging er een bomvolle trein die blijkbaar niet te vol was alsnog rijden en tot overmaat van ramp ging daarin een malloot aan de tieten lopen voelen van de op elkaar gepakte mevrouwen.
Dit in plaats van een onderschrift.![]()
Het waren toch borsten?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat is wel kut
Die heeft Hadiour nietquote:
Nee, dan had ik nu zitten fokken vanaf een pliesiebureau denk ik, want ik zat al aan mn tax qua ergenisquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeuzus, ik reis vaak met de trein, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Jij niet betast?
Mwanatabu kan beter met auto gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu zitten fokken vanaf een pliesiebureau denk ik, want ik zat al aan mn tax qua ergenis![]()
Pas als het klaar isquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beunen noemt-ie dat. Er zal wel volop bier zijn.
Ach, moet kunnen he!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef Beschouw het volgende:
BonJovi is NietZoBonJovi vanavond
niet leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Spelers willemII juichen tijdens de warming-up omdat ze daar tijdens de wedstrijden niet meer aan toe komen
quote:
quote:-Beschouw-
-Hadouir: "Yes, borsten gevoeld"-
quote:-toma-
-Spelers vluchten van het veld wanneer ze zien dat Geert den Ouden er in komt-
quote:-ruud_fr-
-"Mannetjes die helpen bij inbraakschade"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Hadouir juicht al voordat hij een microfoon in zijn ballen krijgt.-
Dan verspreidt ie de infectie. Bahquote:
Forum Opties | |
---|---|