Ik zie nu je leus staan , dan moet Mwanatabu maar net weten dat dat van de snickers isquote:Op zondag 22 april 2007 09:41 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen blijven nog jaren leuk, Postmagrappen daarentegen niet.
Vitessezuid, je weet dat er al een verwijzingsonderschrift naar de Snickersreklame staat?
quote:Op zondag 22 april 2007 10:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Die vent naast Sneijder is mijn buurman.
[..]
![]()
[..]
![]()
Pssst...op-en-baar forumquote:Op zondag 22 april 2007 09:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zie nu je leus staan , dan moet Mwanatabu maar net weten dat dat van de snickers is![]()
Ik zal wel ff kijken of ik hem laat staan![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, geen verwijzingen naar de stand of uitslagen van dit weekend plz, want ik ga dat om 19:00 nog opTalpa
kijken zolang het nog kan
Ik hoop idd op wat vuurwerkquote:Op zondag 22 april 2007 17:28 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
Wat vandaag gebeurde wil je niet missen.
Dan zit je vanavond goed. Letterlijkquote:
ze moeten jou het begrip cursief ook nog bij brengen zo te zienquote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan zit je vanavond goed. Letterlijk
Ja, wat is dat?quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten jou het begrip cursief ook nog bij brengen zo te zien
Dat is wat er gebeurt als je ctr+I doet in Word. Dat de lettertjes zo mooit scheef gaan staan om de aaaandacht te trekken in de zin.quote:
Wat is Word? Ik gebruik alleen kladblok.quote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is wat er gebeurt als je ctr+I doet in Word. Dat de lettertjes zo mooit scheef gaan staan om de aaaandacht te trekken in de zin.![]()
quote:-Bayswater-
-Big job to do?-
quote:-SuperHarregarre-
-"Met de balcirculatie zit het wel snor," aldus de trainer.-
quote:-TheVulture-
-Selectie Ado Den Haag toont supporters hun harde kern-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Petrolul Ploieşti loopt ereronde na winnen van Roemeense bekerfinale-
Nou zal Beschouw helemaal balen, als je nog op tijd had meegedaan, had jij zijn vermelding in de uitslag kunnen overnemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Supporters rennen het veld op en zingen: "hand in hand kameraden hand in hand voor Feyenoord 1"
quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Sinouh: "Niet verder vertellen, maar ik heb de glazen bol van Ten Cate gejat stuk gegooid"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |