quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Zomaar ergens in een park rond Arnhem op een zonnige middag
Hey ik vond het zelf ook masterlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan BonJovi nou winnen![]()
Nouja, goed, kom maar op met de nieuwe fotoJonBon.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Zomaar ergens in een park rond Arnhem op een zonnige middag
Maar zoooo makkelijk. Stond ook al VI 't Wereldje. IIG op de site.quote:
Ja dat is waari k zag ook een andere foto maar reacties vandaar stonden op de sitequote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar zoooo makkelijk. Stond ook al VI 't Wereldje. IIG op de site.
En dan zou de andere hand van God een rode kaart voorschotelenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Cocu heeft de hand van god nog niet ontdekt
Whaha ja god boven godquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan zou de andere hand van God een rode kaart voorschotelenOok nuttig.
briljantquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Voor de titel kan ik zeker niet bij u trecht?
over vergezocht gesprokenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Psv moedigt Cocu aan dmv de bedrukking'
'Go' 'Philip' 'Cocu'
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggenquote:
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggen
Jan-Jaap van der Wal zou t ook zo uitsprekenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.Of eigenlijk, Cocu Hilip Go.
![]()
Go help Cocuquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik las alleen helaas Go Hilip Cocu.Of eigenlijk, Cocu Hilip Go.
![]()
Of misschien is het een Chinees gerecht van Xiang Sun? Cocuhilip Go? Nummertje 8? Sambal bij?quote:
eenSCHquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toch ook tamelijk briljant gevonden moet ik zeggen
En nu in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Nu in het Ronald Koeman museam het Schilderij genaamd 'Einde avontuur PSV'
Ouwe zuipolifant ook!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Weer naar Brabant. Trouwe deelnemers weten wel wat er op het programma staat.
Een pilsje of 20 per dag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel vocht zo'n lichaam nodig heeft?
willen ze je in spijkenisse geen bier meer gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Weer naar Brabant. Trouwe deelnemers weten wel wat er op het programma staat.
Daar hebben ze alleen poederquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
willen ze je in spijkenisse geen bier meer geven
quote:
Okay, wat zijn je zwakke punten waar ik op in kan spelen? Snoep? Bier? Vlees? Ontucht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je mag de man die het uitslag gaat doen wel omkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |