Weer geen korte OP hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Als je nou niet ophoudt met kneiter schrale kutfoto's posten die veel te groot zijn, dan brand ik je modem hiervandaan door.quote:
Haaaaaaaaaaaai Cargoboyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Zug-Chef het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Fleeeeeeeeeeees
400k valt nog wel mee, nergens last vanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je nou niet ophoudt met kneiter schrale kutfoto's posten die veel te groot zijn, dan brand ik je modem hiervandaan door.
idd.. en ik POST nog fotos... ITT tot de rest..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
400k valt nog wel mee, nergens last van![]()
Ik heb niet echt spannende foto's om te delenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd.. en ik POST nog fotos... ITT tot de rest..
Ik constateer slechtsquote:
wadlopertje 3119 niet eens? :pquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik heb niet echt spannende foto's om te delen
Ja maar dan zeuren mensen dat er weer geen echte OP staatquote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Wadloper het volgende:
Zet anders voor de OP gewoon neer dat ze naar andere delen moeten gaan
Was het weer stuk dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat trammetje tussen Houten en Houten Castellum nu al weer eens gerepareerd?
Ou-Tannu heeft een PHPtje wat zorgt voor telkens een andere treinquote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef NordicBlue het volgende:
Ou-Tannu , ik heb trouwens jouw avatar is gehad als emoticon op msn, maar dan met een hondenkop ipv een virm
Ik meende wel zoiets gelezen te hebben op somdaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het weer stuk dan?moet nog zeker tot 2010 mee
En het plukstel is alweer terug naar Hannover
kom je dr nu pas achter? :wquote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ou-Tannu heeft een PHPtje wat zorgt voor telkens een andere trein
f5 maar eens
oh! ik dacht dat dat stel zo rookte :pquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc559/th_22348_IMG_8339_122_559lo.jpg]afbeelding][/URL]
DH-2 3229 toen het mistig was
Hehe, dit keer nietquote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh! ik dacht dat dat stel zo rookte :p
Wat is heir nou weer mee gebeurd?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc903/th_22311_IMG_1_112_122_903lo.jpg]afbeelding][/URL]
Stel 957 die aan beide kanten kapot is
quote:
ze is al een tijdje kapot dusquote:Pech treinstel 957
Treinstel 957 stond gisteren te Emmen met een geschonden aangezicht. De koppelingen aan beide zijden waren beschadigd en de schortplaten aan één zijde verspeeld. Een loc van Railion van trein 54480 had tijdens het omrijden een ontmoeting met de 957, die aan de andere kant tegen collega 924 geduwd werd.
De ongelukkige 957 ging gisterenavond op weg naar Zwolle en strandde toen in Nieuw-Amsterdam met brand in een motor, die al snel geblust werd. Gisteravond kort na negenen werd de brandweer van Emmen opgeroepen voor een treinbrand in het tweelingdorp. Op het station van Nieuw-Amsterdam, was in de (lege) trein brand ontstaan in een schakelkast. De treinmachinist was er met behulp van een poederblusser er in geslaagd het vuur vroegtijdig te blussen, hij heeft toen direct de hulpdiensten gealarmeerd. Brandweermensen hebben voor alle zekerheid de schakelkast nog nageblust en daarna een inspectie uitgevoerd.
Wegslepen met een loc was buitengewoon moeilijk, omdat beide
koppelingen beschadigd waren. Vanmorgen en vanmiddag stond het stel nog in Nieuw-Amsterdam op spoor 3, waar geen bovenleiding aanwezig is. Hoe de 957 daar gekomen is, is mij een raadsel. De brand werd geblust toen de trein op spoor 2 stond.
WTF ik had dat ding er al een tijdje terug zien staan op zich ja, maar gewoon een botte ordinaire knoesterige kop-staart-botsing?quote:
Mat54quote:Wegslepen met een loc was buitengewoon moeilijk, omdat beide
koppelingen beschadigd waren.
zou ze nog gemaakt worden? of wordt ze geplukt? :pquote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF ik had dat ding er al een tijdje terug zien staan op zich ja, maar gewoon een botte ordinaire knoesterige kop-staart-botsing?
Dat zie je ook niet vaak op het spoor
Dan heb je nog wel kans op reparatie, tenzij chasis krom (en gezien beide koppelingen stuk....quote:
Ja, dat zie ik Fleppesteijnquote:
Van de treinstellen 936-965 is de elektrische installatie aangepast zodat deze sneller optrekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel kans op reparatie, tenzij chasis krom (en gezien beide koppelingen stuk....)
Welke zijn eigenlijk allemaal de Turbo-stellen? Is daar een lijssie van?
Ja, die zullen het wel niet hebben iddquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
Lees mijn bericht nog eens, ik was nog bezig met tikken namelijk
VEUL sneller?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Van de treinstellen 936-965 is de elektrische installatie aangepast zodat deze sneller optrekken.
ICM weer wel dacht ik?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die zullen het wel niet hebben iddDaar zijn we het eensch
Nou ja, misschien in die "Technische Ruimte" die in de plaats komt van de doorloopkop of zo, maar veurts heb ik al lang geen NKB meer gezien hoorquote:
volgens mij gewoon op 1 van de kopbalkons?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, misschien in die "Technische Ruimte" die in de plaats komt van de doorloopkop of zo, maar veurts heb ik al lang geen NKB meer gezien hoor
achter een kleppie, zou heul goed kunnen. In het openbaar? Op zeker van niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij gewoon op 1 van de kopbalkons?
nee uiteraard niet in het openbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achter een kleppie, zou heul goed kunnen. In het openbaar? Op zeker van niet.
"het motorrijtuig"?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee uiteraard niet in het openbaar
maar t staat geloof ik wel op de kast :-)
geloof dat die op het balkon van het motorrijtuig zit
Veel in Leeuwarden... Hmmmquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
Speciaal voor de fappers even wat Youtube filmpjes:
GTW 1
GTW 2
UFM 120
ACTS 6703
Cargo
Koploper + Buffel
nou ja, verkeerde woordkeuze.. maar het rijtuig wat op de aangedreven draaistellen woont...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"het motorrijtuig"?
de tractiemotoren zitten in de draaistellen. Bij ICM, en bij veel mat daarvoor. De laatste keer dat er zoiets als "motorrijtuig" bestond, was bij Mat'24. Ik heb geen idee wat je in de context ICM met "motorrijtuig" bedoelt. Maar misschien heb je een foto met het woord Noodkoppelboom erop? Daar ben ik wel benieuwd naar dan, eigenlijk
kan me nauwelijks voorstellen dat dat van 1 bak afhangtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou ja, verkeerde woordkeuze.. maar het rijtuig wat op de aangedreven draaistellen woont...
en een foto heb ik niet.. wel eens kijken binnenkort
ICM drietjes hebben in 1 bak maar aangedreven assen,,quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan me nauwelijks voorstellen dat dat van 1 bak afhangt
Bij mat64 weet ik wel waar de tractiemotoren zitten, en waar niet, maar bij ICM niet
heb je een account en zie je de knop upload staan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef Zug-Chef het volgende:
n'Avond, gaat lekker hier. Ik zal ook es proberen mijn fapfilmpjes van Gemmenich op youtube te plaatsen, hoe krijg je die dingen daar eigenlijk ?
Neu, het hieft niet zo lang meer mee, volgens de site van PrutsRail wordt het trammetje eind 2008 opgedoekt. Dan is het wachten tot in 2010 voor het nieuwe stations af is, en ondertussen: "NS zet een bus in".quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het weer stuk dan?moet nog zeker tot 2010 mee
Voor een compleet overzicht van alle Nederlandse treinen:quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan me nauwelijks voorstellen dat dat van 1 bak afhangt
Bij mat64 weet ik wel waar de tractiemotoren zitten, en waar niet, maar bij ICM niet
Dit lijkt me grote zweef-onzin, maar goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef ReisT het volgende:
[..]
Voor een compleet overzicht van alle Nederlandse treinen:
http://www.electroallergi(...)e%20spoor-boekje.pdf
Komt van de website electroallergie.org, kennelijk zijn sommige mensen overgoevlig voor het in nabijzin verkeren van elektrische appatuur. Deze handleiding vertelt dan waar je in de trein vooral niet moet gaan zitten, wil je ver van de elektromotoren zitten.
Los van dat gewoon een geweldig interessant documentje voor alle treinenfreaks natuurlijk.![]()
jaja, net als in Eijsden zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef ReisT het volgende:
[..]
Neu, het hieft niet zo lang meer mee, volgens de site van PrutsRail wordt het trammetje eind 2008 opgedoekt. Dan is het wachten tot in 2010 voor het nieuwe stations af is, en ondertussen: "NS zet een bus in".
Het trammetje kan er niet blijven rijden vanwege werkzaamheden aan de viersporigheid daar, volgens mij klopt dat wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja, net als in Eijsden zeker
"even 2 jaar geen trein jongens, maar we doen er alles aan om hem dan terug te laten komen
WTF dit meen je nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef ReisT het volgende:
Voor een compleet overzicht van alle Nederlandse treinen:
http://www.electroallergi(...)e%20spoor-boekje.pdf
Ja okee, dat snap ik ook. Des te vreemder dat ze daar ooit zo'n half kutstationnetje gebouwd hebben, en al die moeite gedaan hebben om er met zo'n duf tremmetje op te gaan rijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het trammetje kan er niet blijven rijden vanwege werkzaamheden aan de viersporigheid daar, volgens mij klopt dat wel.
Dus SGM-II gaat ook onder het mesquote:Bombardier wins 40 mln eur train refurbishment contract from Dutch railways
04.18.07, 11:02 AM ET
LONDON (Thomson Financial) - Bombardier Transportation said it has won a 40 mln eur contract to refurbish trains for the Dutch national railways.
Bombardier said Nederlandse Spoorwegen Reizigers, a subsidiary of the Dutch railway company Nederlandse Spoorwegen (NS), had commissioned it to refit 30 SGM II two-car units.
The Canadian company will carry out the work on the trains, which were originally built between 1974 and 1979 by the Bombardier plant in Aachen in Germany, at its plant in Randers, Denmark, between now and 2009.
paw/ejp
Bron: Forbes
Ik stond er gisteren, bij mijn oh-my-god-ik-kan-niet-slapen-rituelen, overigens bij stil dat dat de ENIGE manier is om een trein op 5 bakken te krijgenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hebben ze lang over gedaan om dat uit te vinden, maar wel leuk dat de bananen verdwijnen en ze nu ook gevlavlipt worden
Er zijn nog wel andere manieren. 5x DH1, 3xDH1+DH2, 1xDH1+2xDH2, 3xDH1+DM'90, 1xDH1+1xDH2+1xDM'90 en 1xDH1+2xDM'90 om precies te zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond er gisteren, bij mijn oh-my-god-ik-kan-niet-slapen-rituelen, overigens bij stil dat dat de ENIGE manier is om een trein op 5 bakken te krijgenvlaflip +banaan
Sorry
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Oeh, wat een aparte container!" *fap*fap*fap*
Iedereen loopt te SC-en, het halve topic is SC, en dan wordt er 1 iemand aangesprken op een 'vriendelijke' toon?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alsof jij de fotokoning bent. En nu weer kappen met die kut-SC.
Ja, alleen heb ik al minstens honderd keer zo vaak vlaflip+banaan gezien dan al die andere combi's bij elkaar, en jij ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn nog wel andere manieren. 5x DH1, 3xDH1+DH2, 1xDH1+2xDH2, 3xDH1+DM'90, 1xDH1+1xDH2+1xDM'90 en 1xDH1+2xDM'90 om precies te zijn
ja dat wordt lachedn volgend jaar:quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is waar, maar ik wilde graag even het complete overzicht geven. Ik kijk al wel uit naar de 12 of meer baks sprintercombi's![]()
Ik neem aan dat ze gespoten zijn en niet van binnen ook veranderd...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef italiaan1987 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de nieuwe duitse rijtuigen met ns kleur in duitsland
gevonden op een duits forum
Nee, dat over de SC was een algemene opmerking, daar is weleens eerder iets over gezegd. En JvdH heeft een reputatie m.b.t. foto's waardoor ik zo reageerde. En nee, dat was ook niet vriendelijke bedoeld, zie avatar en onderschrift.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Petre het volgende:
[..]
[..]
Iedereen loopt te SC-en, het halve topic is SC, en dan wordt er 1 iemand aangesprken op een 'vriendelijke' toon?
Klopt, maar soms moet je de knipoog ook snappen ook al staat ie er niet. Sommige mensen kunnen er beter tegen dan anderen. En dit gedrag is ook onder niet internetgebonden treinnenfappers rijkelijk aanwezig helaas.quote:Niet dat ik wil zeuren, maar het gedrag wat in dit topic is soms net een stel kleine kinderen die ruzie maken over hun speelgoed.. "nee jij mag er niet mee spelen dat is van mij"en "mijn speelgoedtreintje is veel mooier dan je jouwe, dat stuk schroot".. grow up en lighten up..
Da's nou weer Plan Vquote:Op donderdag 19 april 2007 07:48 schreef Robin2130 het volgende:
IK heb gisteren ook een par foto's gemaakt thv Kijfhoek (Zwijndrecht)
[afbeelding]
Plan T als stoptrein naar Dordrecht
almelo-hengelo wel weer ja, maar nu is er weer een wisselstoring tussen hengelo en enschedequote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef Duvel het volgende:
Almelo draait inmiddels zoals het hoort, heb ik vernomen!
quote:Storingen11:31 uur Almelo<->Enschede Door een wisselstoring rijden er tussen Hengelo en Enschede geen treinen en rijden er tussen Hengelo en Almelo minder stoptreinen. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * einde tussen 13.00 en 15.00 uur
Berichtje uit de Leeuwarder Courantquote:Siemens betaalt mee aan weghalen trein
DRACHTEN -
Multinational Siemens en de gemeente Smallingerland hebben een akkoord bereikt over de kosten voor het vervoer terug van de zweeftrein, die in 2000 door oudejaarsploeg Frijsteat Folgeren naar Drachten was gehaald.
Het treinstel werd in december vorig jaar teruggebracht naar Lathen in Duitsland. Burgemeester Bert Middel wilde af van het voertuig bij het Adverium aan de A7, omdat de futuristische Zuiderzeelijn onhaalbaar is gebleken.
Aanvankelijk weigerde Siemens mee te betalen aan het vervoer. Nu betalen beide partijen ongeveer ¤10.000. Voor de gemeente komt daar nog zo'n ¤8500 bij voor het in oude staat terugbrengen van het terrein.
Rijden de treinen eindelijk weer, komt er een wissel storing.quote:Wisselstoring Hengelo
Tussen Almelo, Hengelo en Enschede moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een wisselstoring rijden er tussen Hengelo en Enschede geen treinen en rijden er tussen Hengelo en Almelo minder stoptreinen.
Prognose:
* einde tussen 13.00 en 15.00 uur
vroeg ik me ook af :pquote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef thats-me het volgende:
[..]
Rijden de treinen eindelijk weer, komt er een wissel storing.
Zal dit ook uitlopen?
Gewoon een kwestie van je eigen storing erger inschatten dat ie is en het lijkt voor de buitenwereld dat je een goede infrabeheerder bent, die alles o zo snel weer aan de gang heeft...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
Kunnen ze dat bij Prorail tegenwoordig ook al, sneller werken dan ze aangeven![]()
quote:Utrecht<->Leiden Door een wisselstoring rijden tussen Leiden en Alphen aan den Rijn de treinen met een vertraging van ongeveer 15 minuten. Prognose: * dit duurt de rest van de dag.
Yummie, lekker! En nu hopen dat het blijft werken...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
30 dagen elke dag 2 uur langere reistijd gehad en je krijgt een appel
En dan nog durven beweren dat ProRail niet aan de klant denktquote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
30 dagen elke dag 2 uur langere reistijd gehad en je krijgt een appel
de NS welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar wij zijn toch geen klanten van prorail?
jij bent klant van de IB-groep, die weer een dienst laat verzorgen door de NSquote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm ik als ov student.. ben ik dan ook Ns klant?
www.prorail.nlquote:(1) Storingen zijn tijdelijk niet beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
Kwaliteitje!quote:Error Code: 404 Not Found. The requested item could not be located. (12028)
quote:16:47 uur
Arnhem<->Zutphen
Door een aanrijding met een een persoon
rijden er tussen Arnhem en Dieren geen
treinen.
quote:16:47 uur
Utrecht<->Den Bosch
Door een aanrijding met een een persoon
rijden er tussen Geldermalsen en Den
Bosch geen treinen maar bussen.
Vertraging: 30-60 minuten. 16:47 uur
Utrecht<->Den Bosch
Door een aanrijding met een een persoon
rijden er tussen Geldermalsen en Den
Bosch geen treinen maar bussen.
doe een eind moeilijk zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef Petre het volgende:
[..]
jij bent klant van de IB-groep, die weer een dienst laat verzorgen door de NS
Dat is toch veel te makkelijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als je vertraging hebt, kun je gewoon een GBTV invullen ook al heb je een studenten OV. Zelf nog nooit gedaan overigens
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartjequote:
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartje
Ik geloof dat je wel 2,54 ofzo terug krijgt bij een half uur vertraging.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartje
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartje
geen eens een postzegel? ala 44cent om het formulier in te sturen?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:06 schreef MREn het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.
Toch mooi verdiend, terwijl je er niet veel voor hoeft te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartje
ala antwoordnummer? Neequote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen eens een postzegel? ala 44cent om het formulier in te sturen?
Exactlyquote:Op donderdag 19 april 2007 19:06 schreef MREn het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.
En anders wil je een geldig identificatiebewijs zien of je belt de spoorweg polizei?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het is gelukt. EN nu mag het stoppen.
Er zijn wel ergere dingen om je aan te ergerenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon kappen met bewust irriteren, en OF leuk meedoen, OF oprotten
Want dat levert WAT op?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Socios het volgende:
En snappen dat er meer is dan louter Amersfoort - Utrecht.
Ik snap er maar weinig van, eigenlijk. Je stapt in op een begin-eindpunt van de lijn. Je ziet iemand in een coupe hangen. dan loop je door naar een coupe waar je wel alleen kan zitten? Nee, je duikt er bij in? Hee hij is doodquote:BERLIJN - Een Duitse man die in een trein in Hamburg een overleden passagier aantrof, heeft het slachtoffer beroofd en daarna net gedaan alsof hij probeerde hem te reanimeren.
Volgens de politie overleed de 32-jarige treinreiziger door natuurlijke oorzaak. Zijn lichaam arriveerde woensdagavond laat op het eindstation in Hamburg, waar de dief instapte.
Hij doorzocht de bezittingen van de dode, nam zijn portefeuille mee en kwam nog een paar keer terug voor andere spullen. Dat bleek uit opnames van bewakingscameria's. Pas toen twee andere passagiers instapten, deed de lijkenpikker alsof hij eerste hulp toepaste.
Ach, Soestduinen is en blijft een sympathiek stationnetje, leuke groenvoorzieningen enzo. Jammer dat die uit de dienstregeling is gehaald destijds. De officiele reden was dat de stoptrein Utrecht-Zwolle anders te veel tijd kwijt zou zijn met die stop, rite? Die reed als sneltrein tussen Utrecht en Amersfoort. Maar dat argument is komen te vervallen met de huidige dienstregeling. Ik verwacht toch eigenlijk wel dat alle drie de omwonenden van station Soestduinen inmiddels een handtekeningenactie zouden zijn gestart voor een heropening van het stationquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag stond de dagelijks 8 bakken te korte IC Amf - Rtd van 17:40 weer bijna op Soestduinen trouwens. Gisteren kon ik al half naar Schothorst joggen
Wie gaat die mcn'en eens ruimtelijk inzicht bijbrengen of zo?
ja en op amf vathorst kan wel gestopt worden :/ lekker krom danquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef knars het volgende:
[..]
Ach, Soestduinen is en blijft een sympathiek stationnetje, leuke groenvoorzieningen enzo. Jammer dat die uit de dienstregeling is gehaald destijds. De officiele reden was dat de stoptrein Utrecht-Zwolle anders te veel tijd kwijt zou zijn met die stop, rite? Die reed als sneltrein tussen Utrecht en Amersfoort. Maar dat argument is komen te vervallen met de huidige dienstregeling. Ik verwacht toch eigenlijk wel dat alle drie de omwonenden van station Soestduinen inmiddels een handtekeningenactie zouden zijn gestart voor een heropening van het station
Dat wel, maar ik heb er al zolang meegereisd, dus dan wil je ook wel eens iets andersquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja je bent voorlopig nog niet van de wadjes af, maar als ze rijden.. zijn het toch best geinige treinstelletjes
Hoelaat ben je in Lw vanmiddag ? 17:32 komt stoomtrein aan als t goed isquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wat Arriva mij vanmiddag voorschotelt in de trein van Gn naar Lw. Grote kans dat het een wadsloper is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |