Gewoon een kwestie van je eigen storing erger inschatten dat ie is en het lijkt voor de buitenwereld dat je een goede infrabeheerder bent, die alles o zo snel weer aan de gang heeft...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
Kunnen ze dat bij Prorail tegenwoordig ook al, sneller werken dan ze aangeven![]()
quote:Utrecht<->Leiden Door een wisselstoring rijden tussen Leiden en Alphen aan den Rijn de treinen met een vertraging van ongeveer 15 minuten. Prognose: * dit duurt de rest van de dag.
Yummie, lekker! En nu hopen dat het blijft werken...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
30 dagen elke dag 2 uur langere reistijd gehad en je krijgt een appel
En dan nog durven beweren dat ProRail niet aan de klant denktquote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
30 dagen elke dag 2 uur langere reistijd gehad en je krijgt een appel
de NS welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar wij zijn toch geen klanten van prorail?
jij bent klant van de IB-groep, die weer een dienst laat verzorgen door de NSquote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm ik als ov student.. ben ik dan ook Ns klant?
www.prorail.nlquote:(1) Storingen zijn tijdelijk niet beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
Kwaliteitje!quote:Error Code: 404 Not Found. The requested item could not be located. (12028)
quote:16:47 uur
Arnhem<->Zutphen
Door een aanrijding met een een persoon
rijden er tussen Arnhem en Dieren geen
treinen.
quote:16:47 uur
Utrecht<->Den Bosch
rijden er tussen Geldermalsen en Den
Bosch geen treinen maar bussen.
Vertraging: 30-60 minuten. 16:47 uur
Utrecht<->Den Bosch
rijden er tussen Geldermalsen en Den
Bosch geen treinen maar bussen.
doe een eind moeilijk zegquote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef Petre het volgende:
[..]
jij bent klant van de IB-groep, die weer een dienst laat verzorgen door de NS
Dat is toch veel te makkelijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als je vertraging hebt, kun je gewoon een GBTV invullen ook al heb je een studenten OV. Zelf nog nooit gedaan overigens
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartjequote:
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartje
Ik geloof dat je wel 2,54 ofzo terug krijgt bij een half uur vertraging.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet kunnen toch. Overigens meende ik gehoord te hebben dat de vergoeding wel lager is dan voor een normaal treinkaartje
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartje
geen eens een postzegel? ala 44cent om het formulier in te sturen?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:06 schreef MREn het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.
Toch mooi verdiend, terwijl je er niet veel voor hoeft te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vergoeding voor een OV-studentenkaart is standaard ¤ 2,27 voor +30-59 min en ¤ 4,54 voor +60 en meer. En dat is al gauw minder dan voor een "normaal" treinkaartje
ala antwoordnummer? Neequote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen eens een postzegel? ala 44cent om het formulier in te sturen?
Exactlyquote:Op donderdag 19 april 2007 19:06 schreef MREn het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, want het kost je geen cent.
En anders wil je een geldig identificatiebewijs zien of je belt de spoorweg polizei?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het is gelukt. EN nu mag het stoppen.
Er zijn wel ergere dingen om je aan te ergerenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon kappen met bewust irriteren, en OF leuk meedoen, OF oprotten
Want dat levert WAT op?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Socios het volgende:
En snappen dat er meer is dan louter Amersfoort - Utrecht.
Ik snap er maar weinig van, eigenlijk. Je stapt in op een begin-eindpunt van de lijn. Je ziet iemand in een coupe hangen. dan loop je door naar een coupe waar je wel alleen kan zitten? Nee, je duikt er bij in? Hee hij is doodquote:BERLIJN - Een Duitse man die in een trein in Hamburg een overleden passagier aantrof, heeft het slachtoffer beroofd en daarna net gedaan alsof hij probeerde hem te reanimeren.
Volgens de politie overleed de 32-jarige treinreiziger door natuurlijke oorzaak. Zijn lichaam arriveerde woensdagavond laat op het eindstation in Hamburg, waar de dief instapte.
Hij doorzocht de bezittingen van de dode, nam zijn portefeuille mee en kwam nog een paar keer terug voor andere spullen. Dat bleek uit opnames van bewakingscameria's. Pas toen twee andere passagiers instapten, deed de lijkenpikker alsof hij eerste hulp toepaste.
Ach, Soestduinen is en blijft een sympathiek stationnetje, leuke groenvoorzieningen enzo. Jammer dat die uit de dienstregeling is gehaald destijds. De officiele reden was dat de stoptrein Utrecht-Zwolle anders te veel tijd kwijt zou zijn met die stop, rite? Die reed als sneltrein tussen Utrecht en Amersfoort. Maar dat argument is komen te vervallen met de huidige dienstregeling. Ik verwacht toch eigenlijk wel dat alle drie de omwonenden van station Soestduinen inmiddels een handtekeningenactie zouden zijn gestart voor een heropening van het stationquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag stond de dagelijks 8 bakken te korte IC Amf - Rtd van 17:40 weer bijna op Soestduinen trouwens. Gisteren kon ik al half naar Schothorst joggen
Wie gaat die mcn'en eens ruimtelijk inzicht bijbrengen of zo?
ja en op amf vathorst kan wel gestopt worden :/ lekker krom danquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef knars het volgende:
[..]
Ach, Soestduinen is en blijft een sympathiek stationnetje, leuke groenvoorzieningen enzo. Jammer dat die uit de dienstregeling is gehaald destijds. De officiele reden was dat de stoptrein Utrecht-Zwolle anders te veel tijd kwijt zou zijn met die stop, rite? Die reed als sneltrein tussen Utrecht en Amersfoort. Maar dat argument is komen te vervallen met de huidige dienstregeling. Ik verwacht toch eigenlijk wel dat alle drie de omwonenden van station Soestduinen inmiddels een handtekeningenactie zouden zijn gestart voor een heropening van het station
Dat wel, maar ik heb er al zolang meegereisd, dus dan wil je ook wel eens iets andersquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja je bent voorlopig nog niet van de wadjes af, maar als ze rijden.. zijn het toch best geinige treinstelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |