Tssss die leerkrachten van tegenwoordig, brutale vlegels!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Tuig het volgende:
Roken..
Kheb zin in een sigaretje *sigaret pakt*
Pff.. vandaag op me donder gekregen van coordinator omdat ik rookte op het schoolplein![]()
Rotvent !![]()
![]()
en tieten natuurlijk !!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Tuig het volgende:
Kzal blij zijn over een weekje, eindelijk klaar.. alleen examens nog maken.
Daarna lekker vakantieen bij vakantie hoort bier
![]()
![]()
en u heeft gelijk. Behalve dan van die Mc Kroket, bah!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Tuig het volgende:
Njah,dat gedeelte voor de mannelijke helft van de klas.
Ik hou het wel op bier,een peuk en misschien wel een Mc Kroket![]()
![]()
Kinderspeelplaats?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook eens een keer een half dagje niet online, krijg je deze kinderspeelplaats! WTF!
En waarom was er geen nieuwe! !!![]()
Geen dank.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef BeeDee het volgende:
Ja, waar kwam al dat volk ineens vandaan ? Iemand heeft het rokershoekje lopen promoten blijkbaar.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie SC....?
nooooit van gehoord![]()
Ja, we hebben een ietwat verschillend ritme. Maar ach..het zal elkaar toch ook wel een keer overlappen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef Tezz het volgende:
Goh BeeDee, wij roken wel lekker telkens langs elkaar heen he!
Maarre....het eten was lekker. Ff uitbuiken, kind door een sopje trekken en een relax-avondje vanav!
Ja nu dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, we hebben een ietwat verschillend ritme. Maar ach..het zal elkaar toch ook wel een keer overlappen.![]()
En 's middags Djarum![]()
ik ook van jouquote:Op woensdag 18 april 2007 17:48 schreef Djarum het volgende:
enne, goed hoor Tezz, dat je een nieuwe hebt geopend![]()
op jou kunnen we altijd rekenen![]()
whehe, je laat het klinken alsof je even de vaatwasser (incl. kind) aanzetquote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu dus!
Hoewel niet lang want kind moet door een sopje. En het lijkt boven wel een slagveld dus ik moet ook nog even playmobiel rapen.
En toen was ik even een half uurtje kwijt...was even op de bank gaan liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu dus!
Hoewel niet lang want kind moet door een sopje. En het lijkt boven wel een slagveld dus ik moet ook nog even playmobiel rapen.
Ah! Ervaring met playmobiel opruimen?? Ik weet nog wel een adresje!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
playmobiel is trouwens echt tof spul! je moet het alleen niet opruimen op je blote voeten... voor je het weet steekt er zo'n zwaardje ofzo in je voet![]()
Ja, dan zeg ik "mondje open", dan schuif ik een blokje naar binnen en dan gaat de hogedruk erop! Werkt perfect!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, je laat het klinken alsof je even de vaatwasser (incl. kind) aanzet![]()
Een slapende man om de bank (mits niet dronken) is het heerlijkste wat er is............vind dat altijd zo'n schattig gezicht...hihiquote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En toen was ik even een half uurtje kwijt...was even op de bank gaan liggen![]()
Pfff...vanavond maar eens bijtijds naar bedMorgen wederom vroeg dag.
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een slapende man om de bank (mits niet dronken) is het heerlijkste wat er is............vind dat altijd zo'n schattig gezicht...hihi
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dan zeg ik "mondje open", dan schuif ik een blokje naar binnen en dan gaat de hogedruk erop! Werkt perfect!
het rokershoekje was even omgetoverd tot een speeltuin..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Watskeburt?
veteranenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
het rokershoekje was even omgetoverd tot een speeltuin..
gelukkig hebben de veteranen de macht weer overgenomen![]()
Pleite natuurlijk, zijn bang van Tezz.........quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zijn die helden nu?
Goh bedankt!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welkom in de bloei van je leven.
ah, een soort parasieten dusquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
![]()
Maar dat van vanmorgen , dat gespam. Dat is een andere slowchat, die ieder uur een andere volmaakt, dan gaan ze weer naar een andere.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
Jep
deeltje 79 al weer!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hey, een rokerstopicWist niet eens dat dat bestond
![]()
![]()
nou onze dampen hangen anders in heel ONZ heur!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hey, een rokerstopicWist niet eens dat dat bestond
![]()
![]()
da's nie lief..........quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hmz...baggertopicGooi maar snel vol, is ie uit mijn myat
![]()
Ach het is maar welke naam je het beestje geeft hè, je kunt ook postopkrikken in MENquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
nope, blijft lekker staan in je MyAT..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
Koffie? Waar?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Piovan het volgende:
Koffiedingetje is ook best tof.
jawelquote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
nope, blijft lekker staan in je MyAT..
maar je rookt dus niet?
nou, ga lekker zitten, en steek een peuk op!quote:
Nou, nee dankjequote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou, ga lekker zitten, en steek een peuk op!
biertje erbij?
*checkt fobo..![]()
of een wijntje?
*cola'tje geeftquote:
Prison braakquote:Op woensdag 18 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben ik ookCheck mijn avatar! Lekker ding he!
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Joepie! Weer een Chesterfieldfan gevonden!!![]()
![]()
![]()
lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor ik hier Chesterfield?
goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga samen met Maaike een Chesterfield roken.
Weet ikquote:
Vraag anders een paar van die Koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik
Wat is iedereen weer zwijgzaam..
meld.....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag anders een paar van die Koffiemensen.
![]()
Zo is het op de Koffie SC wel een paar keer per dag. En dan zijn de meeste nog aan het werk ookquote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was het spoor bijster, hahaa
Zo was het rokershoekje eerst ook, maar helaas, iedereen heeft het druk druk drukquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo is het op de Koffie SC wel een paar keer per dag. En dan zijn de meeste nog aan het werk ook![]()
Ik doe zelf iets administratiefs in de zorg, en er zijn nog meer (semi) ambtenaren. Ook een paar studenten (met laptop in de klas). Wat IT-achtigen die tijdens hun werk veel tijd over hebben. Een enkele huisvrouw... vanalles eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
Wat voor werk is dat zoal, zoveel vrije tijd heb ik daar namelijk niet.
doe eens ff een linkje naar dat topic, kan ik daar overdag mee lullen als het hier rustig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe zelf iets administratiefs in de zorg, en er zijn nog meer (semi) ambtenaren. Ook een paar studenten (met laptop in de klas). Wat IT-achtigen die tijdens hun werk veel tijd over hebben. Een enkele huisvrouw... vanalles eigenlijk.![]()
ach wie weet, ooit!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Piovan het volgende:
In het begin waren het 4/5 topics per avond, zal het nu nooit meer worden
je vindt er geen reet aan, of wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Men, ik pak het verkeerd aan, nog 1,5 maand stage.
Het valt een beetje tegen, de eerste weken waren leuk maar het bedrijf voert voornamelijk taken uit die niet horen bij de naam die het heeft. Beetje jammer dus.quote:
Ja, dat is jammer. Anderhalve maand zijn zomaar voorbij gelukkig.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het valt een beetje tegen, de eerste weken waren leuk maar het bedrijf voert voornamelijk taken uit die niet horen bij de naam die het heeft. Beetje jammer dus.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat ik nog ook kut is aan stage lopen, dat 9 tot 5 gebeuren, 5 dagen in de week. Toen ik naar school ging kon je nog wel eens een dagje vrij nemen of je was lekker op tijd vrij.
Welterusten Tezzquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Vriendjes, Tezz gaat slapen. Trusten!
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Ja inderdaad, dat haat ik aan een baan.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat ik nog ook kut is aan stage lopen, dat 9 tot 5 gebeuren, 5 dagen in de week. Toen ik naar school ging kon je nog wel eens een dagje vrij nemen of je was lekker op tijd vrij.
Welterusten Tezz!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Ja om mijn artikelen op de markt te verkopen. Eens kijken of dat veel meer opbrengt dan via internet.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Op de markt, als koopman of wat?
klik de tweewielers en schoonmaakprodukten zijn van anderen. Waar ik een percentage voor krijg.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
@ Pio: 21
Wat voor artikelen oranjekoek?
Ik ben in oktober pas officieel begonnen, dus kan er niet helemaal van rondkomen. In december ging het heel goed en nu begint het ook weer aan te trekken. Je kan merken dat iedeen weer geld heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat als bijbaan of kun je daar van rond komen?
Ideaal idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn vriend werkt gewoon full time.. ik had hiervoor geen inkomen.
[edit] Sinds mijn zoon geboren is ben ik thuis. Die wordt in september 4. Dit is ideaal te combineren!
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! De rest? Rook je in gedeeltes?
Dan is het altijd zo zonde dat hij zo snel op is!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
janee was iets heel spannends aan het kijken en had een peuk maar wilde dat eerst afzien.. maar nu is het afgelopen dus tijd voor een peuk
![]()
Heuy Tezz!!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:07 schreef Tezz het volgende:
Jajaja ik mag weer naar het werk! Halve dag vandaag en vanmiddag de hele middag vrij ! (ook kindloos!, die gaat namelijk spelen ergens) Lekker rustig dus.....
Gewoon aan leuke dingen denken ludoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
Is het nu nog morgen, dit wordt wederom een lange dag..
hihi, ik had er ook moeite mee vanmorgen. Was om zeven uur wakker (as usual) maar het heeft even geduurd voordat pc aanging........maar goed, fijn gevoel zeg, de ochtendfipo!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
Heuy Tezz!!
je had de ochtendfipo man!![]()
ik had ff geen energie om vanmorgen te posten![]()
Geef ff een link naar het topic, ik kan het niet meer vinden (ik kijk natuurlijk niet goed)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Piovan het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=187368&aid=1
Klik aub, stem voor mij voor een date met viswijfje
Wie word de man van viswijfje? ronde #2quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geef ff een link naar het topic, ik kan het niet meer vinden (ik kijk natuurlijk niet goed)
Terug naar Kscquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zijn die helden nu?
best gezelli daar, ik heb gister ff meegepost. Kunnen we niet mergen of zo??quote:
pfff duurt lang altijd he, zo'n dag!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
ja soms kun je daar echt gewoon zin in hebben! En aangezien ik geen zin hem om te koken en het wel een oke-plan vindt om lekker ergens op een terras te hangen vond ik dat ik dat goed bedacht had.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
En bedankt.
Dat frietje klinkt erg goed, op de terugweg ff langs denk ik.
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
Stage jew-aids.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.![]()
Uche uche uche* Voelt temperatuur weer klimmen naar de 41 graden*![]()
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Piovan het volgende:
Lieve rokers
Ik ga eens een fatsoenlijke OP maken, dit staalt op oorlog
Ja Pio...doe je best !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Piovan het volgende:
Ik ga nu beginnen aan een mooie, inclusief useravatars.
Gheghe...moeten we idd maar eens beperken tot de laatste 10 ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.![]()
Kan ook...consequent toegepast en met de lapo een link naar volgende dan kan je mooi heen en weer skippen zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
ziet er goed uit! ook de leuke donkere sfeer zit erin!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
USERS
[afbeelding]
ANDERE KOPTEKSTEN EN TEKSTEN - nog te maken
Wat vinden jullie ervan?
ja is ook wel beter, jammer dat dan mijn naamtopics in de vergetelheid rakenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
Klopt, dan werd het zo'n "kliekje"..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef BeeDee het volgende:
Wmb hoeft er niet zoveel koptekst bij.![]()
En dan wil je useravatars daartussen plaatsen? Als dat getolereerd wordt wel OK, maar bij het "oprichten" van deze reeks mocht 't niet. [afbeelding]
Hé Djarumquote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Djarum het volgende:
foto's mocht wel, mits er geen namen bij stonden.. anders ging het kabelslot erop..
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Djarum het volgende:
dus eerst misschien aanvragen bij remlof en een FA?
ja--->>>>quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé Djarum![]()
Ja, dan wordt 't toch de collage. Alleen er zijn er nog een aantal vaste bezoekers die in verzuim zijn.![]()
Ik noem een Ludo, maaike en Broekpaling...
en dan niet meer kunnen rokenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurd![]()
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef BeeDee het volgende:
Is 't niet mooier om de kleur van 't forum als achtergrond te houden ?
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, gewoon transparant, zou kunnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:
[afbeelding]
FOK! Silver ftw !quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..
[emo]
maar kan je geen link maken naar de "vorige" OP?.. ah toe?..![]()
[/emo]
de oude zit toch wel een beetje in het hart he...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FOK! Silver ftw !
[emo]
Toch liever de oude Djarum?
[/emo]
ik vindt het nieuwe plaatje zeker wel mooi, de bank en de button zijn wel aan vernieuwing toe.. wat wel moet blijven is de collage, en misschien (als er dan geen wielklem op komt) een zooitje avatars.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef BeeDee het volgende:
Maar dan wel dit nieuwe plaatje als header dan? Op zich wel mooi. En dan de oude OP eronder...de plaatjes dan en de collage.
Plak 'm er anders boven, en dan doen we minder links naar de oude topics....een compromisquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef Piovan het volgende:
Maakt mij niet uit, deze hoeft niet gebruikt te worden, was maar een ideetje
Denk dat de nicotine al aardig dik op de muren zitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik vindt het nieuwe plaatje zeker wel mooi, de bank en de button zijn wel aan vernieuwing toe.. wat wel moet blijven is de collage, en misschien (als er dan geen wielklem op komt) een zooitje avatars.![]()
verder laat ik me wel verassen door jullie![]()
ach, elk rookhok moet een keer geverfd worden toch![]()
Tezz is tha man!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Ja, we laten tezz beslissen
eetze!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef BeeDee het volgende:
Mgoed...zo ff eten nu we (ik) het er toch over heb![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Djarum het volgende:
tsja, de vrouwenvisie..
ik zweer altijd bij het feit dat een man altijd gelijk heeft..
totdat mijn vriendin met iets komt en ik weer moet toegeven dat een vrouwenvisie meestal wel een stuk beter is....![]()
Dank je...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
eetze!
ik zit al lekker pizzaresten over mijn toetsenbord heen te smeren![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik vind 't meestal wel best. Het maakt me niet zoveel uit, als m'n vriendin maar tevreden is..mits niet te gek natuurlijk![]()
nou, mijn stem heb je hoor!quote:http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=187368&aid=1
go on.. spoil my funquote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Die is echt niet grappig meer, zeker de Nederlandse versie niet. Uit een Egnels odnrezeok...
jep, gooi je vrouwelijke beslissingsvaardigheden in de strijd!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
Zooooo Tezz is back in tha house.
Jullie hadden verlangens naar mij??
Effe wachten dus nog, eerst kind knock-out .quote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
jep, gooi je vrouwelijke beslissingsvaardigheden in de strijd!
Ik kende het nog niet. Het klopt wel btw.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Djarum het volgende:
okey, never mind..![]()
anders zoek je even op youtube Djarum.. stakker![]()
heb em gevonden![]()
leuk filmpje, het kijken waard!![]()
Klik
en dan praat ik niet over die beslissingsvaardigeden die te maken hebben met kleding enzulks.. want dan zijn we nog wel even bezig...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Djarum het volgende:
[..]
jep, gooi je vrouwelijke beslissingsvaardigheden in de strijd!
eensch.. de header is tof, de rest komt nogal *KLABOEM* over..quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is kut Pio, die witte lijnen boven de tekst, het zwart komt nogal hard over op de fok!silver layout. De header is wel tof daarentegen.
Ach..ook lekker toch ?!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
Ik ging eigenlijk een frietje eten, maar het werd een kop verse groentesoep met stokbrood/kruidenboter. Ik ging mijn dochter ophalen (die ging ergens spelen) en ik mocht lekker mee-eten! Jammer, geen frietjes, maar verse groentesoep daar doe ik het voor hihi!
Ik ga nu eerst even dochter plat leggen en dan ga ik de nieuwe OP bestuderen!
Wat insinueer je ???quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Djarum het volgende:
hmm.. Tezz en BeeDee tegelijkertijd weg, en weer tegelijkertijd terug![]()
![]()
![]()
alsof je dat niet weet.. schijnheiligerdquote:
Truste BeeDeequote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ach..ook lekker toch ?!![]()
Hier gaat ook een klein mormel naar bedje toe![]()
whehe, ik houd altijd wel van een simpel inkoppertjequote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ik overwoog nog om er;
* niet ik dus..![]()
onder te zetten![]()
vertel, hoe kom je eraan?quote:
eh.. en dat was toendertijd je beste vriend, in plaats van je rechterhand?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
eh.. en dat was toendertijd je beste vriend, in plaats van je rechterhand?![]()
![]()
![]()
ben jij dat?!?quote:Op stage moest ik een granulator repareren, met het merk Piovan (soortvan vacuum stofzuiger).
Die naam beviel me wel![]()
Eigelijk een Granulator, maar is een stofzuiger voor bedrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Djarum het volgende:
hmm.. kan op google afbeeldingen geen stofzuiger Piovan vinden..
Queen!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef Queen_Bee het volgende:
HOI
Het rokershoekje 80, altijd vol verassingenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Tezz het volgende:
jajaja ik ben er weer. Is hier gewoon weken niets te doen en nu moet ik eerst een kwartier bijlezen sinds vanmiddag. Pfff....
Ik ga nu mijn kritische blik werpen op die mooie OP
Het zal deeltje 81 worden, ik moet eerst een goed idee krijgen van grootte en kleurquote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
Heej maar Pio, moet je wel ff opschieten, deeltje 80 is er al bijna....
goed, ben eens benieuwd naar je leet skillzquote:Op donderdag 19 april 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga straks misschien ook nog een poging wagen, al ga ik zo eerst andere dingen doen.
Hey hot stuffquote:
jajaja, ik heb veel van je geleerd meissie! Voor OP's maken draai ik mijn hand niet meer op !quote:Op donderdag 19 april 2007 19:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey hot stuff![]()
TezzJe kan tegenwoordig OPs maken?
![]()
BeeDee, stranger. Jou zie k ook nooit
ach, ik blijf trouw aan CUL, aangezien koken mijn hobby is komt er daar geen topic voorbij dat ik niet gezien heb. En verder kom ik ook niet heel veel verder als ONZ en ooit klaagbaak en heel sporadisch nog een ander topic. Ik heb te weinig tijd..........(kun je dat ergens kopen???)quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef BeeDee het volgende:
Nee, ik post eik bijna nergens anders als in dit topic of in MEN. Maar in MEN ook niet zo gek veel meer![]()
hahaha, nee, QB bedoelde slechts het openen van een nieuw topic en het kopieeren van de OP uit de wiki..........quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
Kan je ook OPs maken TEzz?
Doe eens wat leuks met mijne, zodat hij meer jouw smaak is
En zelfs dat lukt me niet. Ik zit nu al een half uur naar een lege pagina in word te starten want ik moet een Liber amicorum pagina inleveren (een soort vriendenboekje-pagina) voor een stel wat gaat trouwen. Ik heb totaal geen inspiratie!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef BeeDee het volgende:
Dus...je bent op jezelf en Ludo aangewezen Pio. Ik kan met moeite een "tekening" uit paint krijgen.![]()
Dat heb ik ook altijd met dat soort dingen, en dan kan je wel goed ergens mee omgaan, maar dan nog moet je ook nog iets "artistieks" hebben om 't echt leuk te maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
En zelfs dat lukt me niet. Ik zit nu al een half uur naar een lege pagina in word te starten want ik moet een Liber amicorum pagina inleveren (een soort vriendenboekje-pagina) voor een stel wat gaat trouwen. Ik heb totaal geen inspiratie!
Ik ben heel creatief met woorden maar wat jij zegt, het moet er ook nog leuk uitzien. Pfffffffff. Geen ideetje toevallig? (lang leve google!)quote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met dat soort dingen, en dan kan je wel goed ergens mee omgaan, maar dan nog moet je ook nog iets "artistieks" hebben om 't echt leuk te maken.![]()
Kan je niet iets met foto's doen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben heel creatief met woorden maar wat jij zegt, het moet er ook nog leuk uitzien. Pfffffffff. Geen ideetje toevallig? (lang leve google!)
Ja, maar het punt is, ik heb zelf (en op het werk) geen kleurenprinter. En aangezien het uiterlijk zaterdag ingeleverd moet worden (jajajaja ik weet het, ik had er ook vier weken geleden al aan moeten beginnen), moet ik het dus wel in zwart wit printen. Hooguit op een gekleurd papiertje, maar meer zit er niet in dus. En met foto's wordt dat dan toch lastig.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is, ik heb zelf (en op het werk) geen kleurenprinter. En aangezien het uiterlijk zaterdag ingeleverd moet worden (jajajaja ik weet het, ik had er ook vier weken geleden al aan moeten beginnen), moet ik het dus wel in zwart wit printen. Hooguit op een gekleurd papiertje, maar meer zit er niet in dus. En met foto's wordt dat dan toch lastig.
Ja, bekend! Ik had dat boven vandaag, ik kwam haar kamertje op en zocht automatisch dekking voor de vijandige troepen!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef BeeDee het volgende:
Ff roken en ik krijg net "opdracht"om even wat speelgoed van de kleine uit de tuin op te ruimen. Mijn god..het lijkt wel een slagveld
![]()
Hehe...en ik kwam nog twee poppen tegen. Die zaten in de hoek want ze waren stout "en ze luisterden niet"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, bekend! Ik had dat boven vandaag, ik kwam haar kamertje op en zocht automatisch dekking voor de vijandige troepen!
Maar ik ben er uit wat ik doe! Ik heb een lief gedichtje en wat losse teksten, die print ik uit op rood papier en daar knip ik hartjes van (ahhhhhhhh). Op wit papier. Nou is dat creatief of is dat creatief!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Alleen die hartjes uitgeknipt..beetje standaard hè![]()
![]()
Hoi, doei ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef oranjekoek het volgende:
halloooo, ik ga eerst nog even naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |