best gezelli daar, ik heb gister ff meegepost. Kunnen we niet mergen of zo??quote:
pfff duurt lang altijd he, zo'n dag!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
ja soms kun je daar echt gewoon zin in hebben! En aangezien ik geen zin hem om te koken en het wel een oke-plan vindt om lekker ergens op een terras te hangen vond ik dat ik dat goed bedacht had.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
En bedankt.
Dat frietje klinkt erg goed, op de terugweg ff langs denk ik.
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
Stage jew-aids.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.![]()
Uche uche uche* Voelt temperatuur weer klimmen naar de 41 graden*![]()
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Piovan het volgende:
Lieve rokers
Ik ga eens een fatsoenlijke OP maken, dit staalt op oorlog
Ja Pio...doe je best !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Piovan het volgende:
Ik ga nu beginnen aan een mooie, inclusief useravatars.
Gheghe...moeten we idd maar eens beperken tot de laatste 10 ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.![]()
Kan ook...consequent toegepast en met de lapo een link naar volgende dan kan je mooi heen en weer skippen zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
ziet er goed uit! ook de leuke donkere sfeer zit erin!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
USERS
[afbeelding]
ANDERE KOPTEKSTEN EN TEKSTEN - nog te maken
Wat vinden jullie ervan?

ja is ook wel beter, jammer dat dan mijn naamtopics in de vergetelheid rakenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
Klopt, dan werd het zo'n "kliekje"..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef BeeDee het volgende:
Wmb hoeft er niet zoveel koptekst bij.![]()
En dan wil je useravatars daartussen plaatsen? Als dat getolereerd wordt wel OK, maar bij het "oprichten" van deze reeks mocht 't niet. [afbeelding]
Hé Djarumquote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Djarum het volgende:
foto's mocht wel, mits er geen namen bij stonden.. anders ging het kabelslot erop..
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Djarum het volgende:
dus eerst misschien aanvragen bij remlof en een FA?
ja--->>>>quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé Djarum![]()
Ja, dan wordt 't toch de collage. Alleen er zijn er nog een aantal vaste bezoekers die in verzuim zijn.![]()
Ik noem een Ludo, maaike en Broekpaling...
en dan niet meer kunnen rokenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurd![]()
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef BeeDee het volgende:
Is 't niet mooier om de kleur van 't forum als achtergrond te houden ?
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, gewoon transparant, zou kunnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:
[afbeelding]
FOK! Silver ftw !quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..
[emo]
maar kan je geen link maken naar de "vorige" OP?.. ah toe?..![]()
[/emo]
de oude zit toch wel een beetje in het hart he...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FOK! Silver ftw !
[emo]
Toch liever de oude Djarum?
[/emo]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |