ah, een soort parasieten dusquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
![]()
Maar dat van vanmorgen , dat gespam. Dat is een andere slowchat, die ieder uur een andere volmaakt, dan gaan ze weer naar een andere.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
Jep
deeltje 79 al weer!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hey, een rokerstopicWist niet eens dat dat bestond
![]()
![]()
nou onze dampen hangen anders in heel ONZ heur!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hey, een rokerstopicWist niet eens dat dat bestond
![]()
![]()
da's nie lief..........quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hmz...baggertopicGooi maar snel vol, is ie uit mijn myat
![]()
Ach het is maar welke naam je het beestje geeft hè, je kunt ook postopkrikken in MENquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
nope, blijft lekker staan in je MyAT..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
Koffie? Waar?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Piovan het volgende:
Koffiedingetje is ook best tof.
jawelquote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
nope, blijft lekker staan in je MyAT..
maar je rookt dus niet?
nou, ga lekker zitten, en steek een peuk op!quote:
Nou, nee dankjequote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou, ga lekker zitten, en steek een peuk op!
biertje erbij?
*checkt fobo..![]()
of een wijntje?
*cola'tje geeftquote:
Prison braakquote:Op woensdag 18 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben ik ookCheck mijn avatar! Lekker ding he!
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Joepie! Weer een Chesterfieldfan gevonden!!![]()
![]()
![]()
lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor ik hier Chesterfield?
goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga samen met Maaike een Chesterfield roken.
Weet ikquote:
Vraag anders een paar van die Koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik
Wat is iedereen weer zwijgzaam..
meld.....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag anders een paar van die Koffiemensen.
![]()
Zo is het op de Koffie SC wel een paar keer per dag. En dan zijn de meeste nog aan het werk ookquote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was het spoor bijster, hahaa
Zo was het rokershoekje eerst ook, maar helaas, iedereen heeft het druk druk drukquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo is het op de Koffie SC wel een paar keer per dag. En dan zijn de meeste nog aan het werk ook![]()
Ik doe zelf iets administratiefs in de zorg, en er zijn nog meer (semi) ambtenaren. Ook een paar studenten (met laptop in de klas). Wat IT-achtigen die tijdens hun werk veel tijd over hebben. Een enkele huisvrouw... vanalles eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
Wat voor werk is dat zoal, zoveel vrije tijd heb ik daar namelijk niet.
doe eens ff een linkje naar dat topic, kan ik daar overdag mee lullen als het hier rustig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe zelf iets administratiefs in de zorg, en er zijn nog meer (semi) ambtenaren. Ook een paar studenten (met laptop in de klas). Wat IT-achtigen die tijdens hun werk veel tijd over hebben. Een enkele huisvrouw... vanalles eigenlijk.![]()
ach wie weet, ooit!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Piovan het volgende:
In het begin waren het 4/5 topics per avond, zal het nu nooit meer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |