Tssss die leerkrachten van tegenwoordig, brutale vlegels!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Tuig het volgende:
Roken..
Kheb zin in een sigaretje *sigaret pakt*
Pff.. vandaag op me donder gekregen van coordinator omdat ik rookte op het schoolplein![]()
Rotvent !![]()
![]()
en tieten natuurlijk !!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Tuig het volgende:
Kzal blij zijn over een weekje, eindelijk klaar.. alleen examens nog maken.
Daarna lekker vakantieen bij vakantie hoort bier
![]()
![]()
en u heeft gelijk. Behalve dan van die Mc Kroket, bah!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Tuig het volgende:
Njah,dat gedeelte voor de mannelijke helft van de klas.
Ik hou het wel op bier,een peuk en misschien wel een Mc Kroket![]()
![]()
Kinderspeelplaats?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook eens een keer een half dagje niet online, krijg je deze kinderspeelplaats! WTF!
En waarom was er geen nieuwe! !!![]()
Geen dank.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef BeeDee het volgende:
Ja, waar kwam al dat volk ineens vandaan ? Iemand heeft het rokershoekje lopen promoten blijkbaar.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie SC....?
nooooit van gehoord![]()
Ja, we hebben een ietwat verschillend ritme. Maar ach..het zal elkaar toch ook wel een keer overlappen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef Tezz het volgende:
Goh BeeDee, wij roken wel lekker telkens langs elkaar heen he!
Maarre....het eten was lekker. Ff uitbuiken, kind door een sopje trekken en een relax-avondje vanav!
Ja nu dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, we hebben een ietwat verschillend ritme. Maar ach..het zal elkaar toch ook wel een keer overlappen.![]()
En 's middags Djarum![]()
ik ook van jouquote:Op woensdag 18 april 2007 17:48 schreef Djarum het volgende:
enne, goed hoor Tezz, dat je een nieuwe hebt geopend![]()
op jou kunnen we altijd rekenen![]()
whehe, je laat het klinken alsof je even de vaatwasser (incl. kind) aanzetquote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu dus!
Hoewel niet lang want kind moet door een sopje. En het lijkt boven wel een slagveld dus ik moet ook nog even playmobiel rapen.
En toen was ik even een half uurtje kwijt...was even op de bank gaan liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu dus!
Hoewel niet lang want kind moet door een sopje. En het lijkt boven wel een slagveld dus ik moet ook nog even playmobiel rapen.
Ah! Ervaring met playmobiel opruimen?? Ik weet nog wel een adresje!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
playmobiel is trouwens echt tof spul! je moet het alleen niet opruimen op je blote voeten... voor je het weet steekt er zo'n zwaardje ofzo in je voet![]()
Ja, dan zeg ik "mondje open", dan schuif ik een blokje naar binnen en dan gaat de hogedruk erop! Werkt perfect!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, je laat het klinken alsof je even de vaatwasser (incl. kind) aanzet![]()
Een slapende man om de bank (mits niet dronken) is het heerlijkste wat er is............vind dat altijd zo'n schattig gezicht...hihiquote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En toen was ik even een half uurtje kwijt...was even op de bank gaan liggen![]()
Pfff...vanavond maar eens bijtijds naar bedMorgen wederom vroeg dag.
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een slapende man om de bank (mits niet dronken) is het heerlijkste wat er is............vind dat altijd zo'n schattig gezicht...hihi
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dan zeg ik "mondje open", dan schuif ik een blokje naar binnen en dan gaat de hogedruk erop! Werkt perfect!
het rokershoekje was even omgetoverd tot een speeltuin..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Watskeburt?
veteranenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
het rokershoekje was even omgetoverd tot een speeltuin..
gelukkig hebben de veteranen de macht weer overgenomen![]()
Pleite natuurlijk, zijn bang van Tezz.........quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zijn die helden nu?
Goh bedankt!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welkom in de bloei van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |