je vindt er geen reet aan, of wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Men, ik pak het verkeerd aan, nog 1,5 maand stage.
Het valt een beetje tegen, de eerste weken waren leuk maar het bedrijf voert voornamelijk taken uit die niet horen bij de naam die het heeft. Beetje jammer dus.quote:
Ja, dat is jammer. Anderhalve maand zijn zomaar voorbij gelukkig.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het valt een beetje tegen, de eerste weken waren leuk maar het bedrijf voert voornamelijk taken uit die niet horen bij de naam die het heeft. Beetje jammer dus.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat ik nog ook kut is aan stage lopen, dat 9 tot 5 gebeuren, 5 dagen in de week. Toen ik naar school ging kon je nog wel eens een dagje vrij nemen of je was lekker op tijd vrij.
Welterusten Tezzquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Vriendjes, Tezz gaat slapen. Trusten!
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Ja inderdaad, dat haat ik aan een baan.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat ik nog ook kut is aan stage lopen, dat 9 tot 5 gebeuren, 5 dagen in de week. Toen ik naar school ging kon je nog wel eens een dagje vrij nemen of je was lekker op tijd vrij.
Welterusten Tezz!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
Ja om mijn artikelen op de markt te verkopen. Eens kijken of dat veel meer opbrengt dan via internet.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Op de markt, als koopman of wat?
klik de tweewielers en schoonmaakprodukten zijn van anderen. Waar ik een percentage voor krijg.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
@ Pio: 21
Wat voor artikelen oranjekoek?
Ik ben in oktober pas officieel begonnen, dus kan er niet helemaal van rondkomen. In december ging het heel goed en nu begint het ook weer aan te trekken. Je kan merken dat iedeen weer geld heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat als bijbaan of kun je daar van rond komen?
Ideaal idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn vriend werkt gewoon full time.. ik had hiervoor geen inkomen.
[edit] Sinds mijn zoon geboren is ben ik thuis. Die wordt in september 4. Dit is ideaal te combineren!
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! De rest? Rook je in gedeeltes?
Dan is het altijd zo zonde dat hij zo snel op is!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
janee was iets heel spannends aan het kijken en had een peuk maar wilde dat eerst afzien.. maar nu is het afgelopen dus tijd voor een peuk
![]()
Heuy Tezz!!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:07 schreef Tezz het volgende:
Jajaja ik mag weer naar het werk! Halve dag vandaag en vanmiddag de hele middag vrij ! (ook kindloos!, die gaat namelijk spelen ergens) Lekker rustig dus.....
Gewoon aan leuke dingen denken ludoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
Is het nu nog morgen, dit wordt wederom een lange dag..
hihi, ik had er ook moeite mee vanmorgen. Was om zeven uur wakker (as usual) maar het heeft even geduurd voordat pc aanging........maar goed, fijn gevoel zeg, de ochtendfipo!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
Heuy Tezz!!
je had de ochtendfipo man!![]()
ik had ff geen energie om vanmorgen te posten![]()
Geef ff een link naar het topic, ik kan het niet meer vinden (ik kijk natuurlijk niet goed)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Piovan het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=187368&aid=1
Klik aub, stem voor mij voor een date met viswijfje
Wie word de man van viswijfje? ronde #2quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geef ff een link naar het topic, ik kan het niet meer vinden (ik kijk natuurlijk niet goed)
Terug naar Kscquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zijn die helden nu?
best gezelli daar, ik heb gister ff meegepost. Kunnen we niet mergen of zo??quote:
pfff duurt lang altijd he, zo'n dag!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
ja soms kun je daar echt gewoon zin in hebben! En aangezien ik geen zin hem om te koken en het wel een oke-plan vindt om lekker ergens op een terras te hangen vond ik dat ik dat goed bedacht had.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
En bedankt.
Dat frietje klinkt erg goed, op de terugweg ff langs denk ik.
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
15:38, nog anderhalf uur te gaan.
Stage jew-aids.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je klaagt over school anders moet je nodig een andere baan.![]()
Uche uche uche* Voelt temperatuur weer klimmen naar de 41 graden*![]()
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Piovan het volgende:
Lieve rokers
Ik ga eens een fatsoenlijke OP maken, dit staalt op oorlog
Ja Pio...doe je best !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Piovan het volgende:
Ik ga nu beginnen aan een mooie, inclusief useravatars.
Gheghe...moeten we idd maar eens beperken tot de laatste 10 ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De OP is binnenkort gewoon pagina 1, als je al die volle topics blijft neerzetten.![]()
Kan ook...consequent toegepast en met de lapo een link naar volgende dan kan je mooi heen en weer skippen zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
ziet er goed uit! ook de leuke donkere sfeer zit erin!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
USERS
[afbeelding]
ANDERE KOPTEKSTEN EN TEKSTEN - nog te maken
Wat vinden jullie ervan?

ja is ook wel beter, jammer dat dan mijn naamtopics in de vergetelheid rakenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts beperken tot de vorige.
Klopt, dan werd het zo'n "kliekje"..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef BeeDee het volgende:
Wmb hoeft er niet zoveel koptekst bij.![]()
En dan wil je useravatars daartussen plaatsen? Als dat getolereerd wordt wel OK, maar bij het "oprichten" van deze reeks mocht 't niet. [afbeelding]
Hé Djarumquote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Djarum het volgende:
foto's mocht wel, mits er geen namen bij stonden.. anders ging het kabelslot erop..
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Djarum het volgende:
dus eerst misschien aanvragen bij remlof en een FA?
ja--->>>>quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé Djarum![]()
Ja, dan wordt 't toch de collage. Alleen er zijn er nog een aantal vaste bezoekers die in verzuim zijn.![]()
Ik noem een Ludo, maaike en Broekpaling...
en dan niet meer kunnen rokenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan ook....of gewoon doen en kijken wat er gebeurd![]()
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef BeeDee het volgende:
Is 't niet mooier om de kleur van 't forum als achtergrond te houden ?
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn 4 verschillende FOk Layouts, dus je weet nooit wie wat heeft.
Ja, gewoon transparant, zou kunnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het moet. Maar zoiets bedoel ik:
[afbeelding]
FOK! Silver ftw !quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik heb gewoon de standaard lay-out, en ik denk de rest ook wel..
[emo]
maar kan je geen link maken naar de "vorige" OP?.. ah toe?..![]()
[/emo]
de oude zit toch wel een beetje in het hart he...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FOK! Silver ftw !
[emo]
Toch liever de oude Djarum?
[/emo]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |