Méérdere COS'sen met hetzelfde nummer zichtbaar in de AT, dá's een tijd geleden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, hij stond gewoon in DGK?!
Bug verholpen?
Nope, ik zag er maar 1 en dat was die van zusje.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, hij stond gewoon in DGK?!
Bug verholpen?
Blijkbaar loopt er nog een weddenschap waar morgen de uitslag op komt, Brian rekent erop dat ie het weer heeft gewonnen. Vraag me niet om welke weddenschap het deze keer gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Liess het volgende:
HOezo 20 extra?? 100 waren het er toch
"Nicolate"quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Méérdere COS'sen met hetzelfde nummer zichtbaar in de AT, dá's een tijd geleden.![]()
Snap je.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian en Huub...
Goeie maatjes, dat zie je zo.
Moet je ff ctrl shift doenquote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn COS wilde niet lukken, al mn toetsen geven opeens vreemde letters en tekens aan![]()
Via Huub ja. Hij wil dat ze aan huub gegeven worden zodat Huub hem kan betalen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Als ik de OP lees, begrijp ik daar toch uit dat Brian 100 punten uit de pot wil
Volgens mij gebruikt hij hetzelfde wagensmeer als Amanda.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Brian z'n kapsel is wel een beetje ontdaan van al dat verbale geweld.
idd... maar 3 weken is nog lang..quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is wel een heel erg groot watje aan het worden nu.
Beetje lopen heulen met dat minderwaardige stuk vreten, terwijl hij hem ook nog even lekker had kunnen voeren.
Waar zit de shit ook al weer =quote:
En dan die dikke Japio weer achter hem aan.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is wel een heel erg groot watje aan het worden nu.
Beetje lopen heulen met dat minderwaardige stuk vreten, terwijl hij hem ook nog even lekker had kunnen voeren.
Wat ik heb begrepen. Brian had het geld nodig om zijn moeder over te laten komen. Maar volgens mij was dit al door de redactie geregeld als mooi tv momentje. Afijn Brian had ook veel schulden (telefoonrekeningen en dergelijke) ..volgens mij is het geld er al weer door heen en zijn internetsites liggen plat omdat de rekeningen niet zijn betaald.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoe zit trouwens het "50.000 euro" verhaal van Brainless in elkaar? En wat heeft Netty daar mee te maken? Dat moet in de begindagen van DGK geweest zijn, toen ik nog niet keek... De bewoners mogen daar blijkbaar niet over praten? Want elke keer als het ter sprake komt zwijgt iedereen ineens...
Onder dat schaamhaar...quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar zit de shit ook al weer =
dit bedoel ik dus![]()
Nee, ik was er niet bang voor Syl... hield het nu echt wel in de gaten... ze stond al achter Huub om in te grijpen... (tenminste zo zag ik het)quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan die dikke Japio weer achter hem aan.
Er is ook niemand die japio bij Huub wegtrekt.
was echt bang dat Huub hem met asbak zou rammen.
Als ik al twijfelde, ik weet het nu zeker.quote:
Ja dat zag ik ook.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, ik was er niet bang voor Syl... hield het nu echt wel in de gaten... ze stond al achter Huub om in te grijpen... (tenminste zo zag ik het)
Naar nat en opgedroogd zweet..het valt me op dat hij altijd zweet..zoals bij de uitzending vandaag toen Cora langskwam (waar inderdaad de liefde er niet van af spatte..(3 kussen op de wang)..toen zweette hij ook als een otter.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Charmian het volgende:
Hoe zou het shirtje van Jaap ruiken (zomaar een vraag tussendoor)?
inderdaad. Hij zei nog net geen "koetsjie, koetsjie" tegen het bakje ijs.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Altijd als Brian ervan langs heeft gekregen gaat hij zingen of fluiten. Wanneer hij zich aangevallen voelt dan.
Overschat het niet, in dat koppie wordt niet zoveel gedacht.quote:
Juist ja waren.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
We waren hier toch van verlost?
Nee, het is weer van stal gehaald.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
Van DGK n het algemeen? I wish.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
mmm, dit is nog het enige leukequote:
Daar gaan we weerquote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar zit de shit ook al weer =
dit bedoel ik dus![]()
Faultquote:
er staat rechts onderin je scherm een heel klein toetsenbord icoontje, die moet je waarschijnlijk aanklikken en op een andere taal zetten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn COS wilde niet lukken, al mn toetsen geven opeens vreemde letters en tekens aan![]()
*bonkt hoofd op tafel*quote:
Zit dat op je toetsenbord?quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Ctrl zit linksonderin je tobo, (staat ctrl op) en de shift zit daarboven... staat waarschijnlijk een dubbele pijl op... dat is die knop die je gebruikt om 1 hoofdletter neer te zetten
Weet bijna zeker van wel.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overschat het niet, in dat koppie wordt niet zoveel gedacht.
Party poker rip off...quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef doesss het volgende:
Wat denken ze nu daar achter? (als ze uberhaupt al denken)
Dat er nu massaal gekeken gaat worden naar wannabe amateurpoker.![]()
![]()
![]()
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
Maar dan geen namen bij de kaarten...quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
en de kaarten van de deler zijn zonder vergrootglas niet heel goed te zien....quote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan geen namen bij de kaarten...
Knuffelhoek of HOOLIGANS?quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik zei maar wijselijk niks, maar mijn hart huilde....
Simpel: speler in beeld, effe zijn kaarten, speler weer en het wordt ons duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.
Parkeren?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
TT: Er is een poging gedaan om de cp'en te verdelen, dit gaat niet door omdat het dan de laatste keer is volgens achter dat er uberhaupt punten komen. Nicolaas heeft daarop punten gevraagd om te bellen om te vragen hoe het met zijn oma gaat. Aangezien Nic eerst tegen Brian zei dat ie de punten wilde om zijn kindjes te bellen vindt Brian het een vaag verhaal en heeft Brian het verzoek van Nic geparkeerd omdat hij eerst wil afdwingen dat Huub 120 punten uit de pot krijgt omdat Huub nog 100 punten schuld heeft bij Brian en met een beetje pech vanaf morgen 120 punten schuld. Nic heeft het parkeren niet afgewacht en meteen gezegd dat de eerstvolgende stemming zijn tegenstem krijgt. Daarmee zijn de poppen aan het dansen.
Onzin!quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen. Brian had het geld nodig om zijn moeder over te laten komen. Maar volgens mij was dit al door de redactie geregeld als mooi tv momentje. Afijn Brian had ook veel schulden (telefoonrekeningen en dergelijke) ..volgens mij is het geld er al weer door heen en zijn internetsites liggen plat omdat de rekeningen niet zijn betaald.
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Altijd als Brian ervan langs heeft gekregen gaat hij zingen of fluiten. Wanneer hij zich aangevallen voelt dan.
Doen katten ook; die gaan zichzelf likkenquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."
Zo doorzichtig.![]()
Katten doen de laundry, ofwel ze wassen zich den gansche dagquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen katten ook; die gaan zichzelf likken![]()
De knuffelzithoek dus?quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker op de bank?![]()
Huub zit daar en Brian is naar achteren.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub en waar moet Brian naar toe?
Heb je de streams uit?quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub
Wat jij wiltquote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Honden likken, katten wassen zichzelf![]()
Ik heb Netty in de kapsalon tegen Natas horen zeggen dat ze het geld had gekregen en dat het op was aan aflossingen. De ex van Brian schijnt contact met Netty te hebben gezocht met indirect de vraag of er voor haar nog wat te halen was, maar ze was al te laat en Netty gunde haar het licht in de ogen niet. Het schijnt dat Brian nog steeds aan het aflossen is wat zijj veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
Toch niet op de pokertafel he....quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
*bonkt hoofd op tafel*
Gadverdamme! Dit gaat nu weer elke avond gebeuren zeker?
Oh, ok...bedanktquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, eerst wilde Brian zijn deal er doorheen krijgen en dan dat van Nicolaas.
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch niet op de pokertafel he....
heb jij een beter idee dan?
Hehe, komen we eindelijk weer van dat pauper volk afquote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?
Zie ook liever rellen...zoals een Mokummer betaamt..![]()
Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.![]()
Precies wat ik aan het doen benquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regiequote:
Is dat leuk...kutpoker..? Lijkt mij wel geinig...quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
Waar?quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ffquote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regie
Precies en als ze nou nog ruzie kregen. . .quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
find player HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Dogga het volgende:
[..]
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ff
Gewoon meegaan met de trend, niets aan de handquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
Waarom zitten we nou net in een pokertrend.
quote:
Ik kan niet zoeken naar spelersquote:
what's new?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat doet natasia raar
Te moeilijk ?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
zal ze wel weer teveel gezopen hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
ja maar nu doet ze zo raar-raar. zo overdreven-raar.
Request > find a player > HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik kan niet zoeken naar spelers
die functie kan ik niet gebruiken ofso
(excuse me,...eerste dag op pokerstars)
Ja dat zag ik alquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Carlaa het volgende:
Toch grappig dat Nasty iemand anders afzeikt op uiterlijk (Ilona) tewijl zij zelf strax nephaar, neptieten en een kunstmatig rechtgetrokken pens heeft.......
quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Kunnen jullie dat ook in de desbetreffende chatroom doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Ik vind er geen reet aanquote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
d'r staat gewoon een cameraman bovenop
net echt allemaal
![]()
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannendquote:
of AZ vs PSVquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannend![]()
Ik hoop dat ze elke avond een paar uur gaan pokerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Heb je iets aan je handen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Altijd = soms, als er iets bijzonder te doen is. Niet als bewoners er 'gewoon' gaan zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.
OFquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef carpediem23 het volgende:
Boring........Ik ga er van tussen, kom straks nog wel een keer kijken. Ben benieuwd als Huub nog gaat rellen.
Brian had net als Nicolaas de deal dat de 50.000 pas na 5 maanden beschikbaar zou zijn. Als hij voor die tijd de villa moest verlaten, kon hij fluiten naar zijn geldprijs. Vandaar denk ik dat hij behoorlijk para werd van het idee zijn prijs te verliezen door een clash met Huub de laatste maand. Eerste week van april is 5 mndntermijn verlopen en heeft hij zijn doekoes binnen. Ik vind hem precies vanaf dan ook erg veranderd. Berustender en meer lef. Ook al staat het hem voor geen meter.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).quote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef papagena het volgende:
[..]
Brian had net als Nicolaas de deal dat de 50.000 pas na 5 maanden beschikbaar zou zijn. Als hij voor die tijd de villa moest verlaten, kon hij fluiten naar zijn geldprijs. Vandaar denk ik dat hij behoorlijk para werd van het idee zijn prijs te verliezen door een clash met Huub de laatste maand. Eerste week van april is 5 mndntermijn verlopen en heeft hij zijn doekoes binnen. Ik vind hem precies vanaf dan ook erg veranderd. Berustender en meer lef. Ook al staat het hem voor geen meter.
Zou mijn sociale leven ten goede komenquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elke avond een paar uur gaan pokeren![]()
Kweenie, ik heb de streams uitgezetquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef obezzi het volgende:
wars nico????
Hij ging even geleden naar de saunaquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef obezzi het volgende:
wars nico????
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?quote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).
ok, jij omschrijft het correcter. Het geval is me iig steeds bijgebleven, door dat paragedrag van Brian. Ik dacht die wordt door meer gedreven dan alleen het spel van dat moment.quote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).
Het was overigens geen deal, maar een regel van Talpa, die ze pas later vernamen. Dat was op het moment dat Nicolaas leek op te stappen, omdat hij dan een snelle winst van 50.000 (in een week) had kunnen pakken. Die achterafregel was een van de redenen van Nicolaas om zo boos te worden, dat hij opstapte.
uit de ouwe doos:quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Carlaa het volgende:
Toch grappig dat Nasty iemand anders afzeikt op uiterlijk (Ilona) tewijl zij zelf strax nephaar, neptieten en een kunstmatig rechtgetrokken pens heeft.......
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?
Hij kan ook werkelijk helemaal niets he!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
En dat Nena zei: je had je moeten opgeven voor 'Make me beautiful'quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
uit de ouwe doos:
"ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! En dat zul jij niet hebben, meisje!"
(tegen Nena)
"groot internetbedrijf"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?
Zo weet ik dat een klant een website ter promotie van de winterpeen wilde hebben op www.peenisfijn.nl en dat die de url www.penispijn.tv kregen met allemaal sadomasochistische filmpjes erop..Brian werd helemaal para toen het bedrijf van de wnterpeen hem beschuldigde want Brian is de nieuwe 2pac en weet heus wel hoe je moet schrijven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, meen me iets te herrinneren over een car-lease bedrijfje. Dat is dan wel netjes van hem dat ie z`n geld gebruikt om de schulden van z`n moeder af te betalen. Dan heeft ie toch nog 1 positiefs ding in zich, jammer dat die andere 10000 dingen zo verrot als de pest zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....
Kun je hier wat meer over vertellen? I love dirty gossip!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"groot internetbedrijf"
2-mans bedrijfje dat domein-namen kaapt en vervolgens doorverkoopt, daar heb je zelfs geen opleiding voor nodig.
Het is geen gossip, toen die vriend partner Darryl langskomt had hij het met 1 van de andere bewoners over wat ie deed en hij zei toen "domeinnamen handel", en dat kan maar 1 ding betekenen, en dat is het kapen van domein-namen om ze vervolgens door te verkopen met winst. Hoe wou je anders "domeinnamen handel" omschrijven?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Kun je hier wat meer over vertellen? I love dirty gossip!
Brian vertelt een heleboel leugens, dus hoe het precies zit, komen we later een keer achter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
[..]
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....
Wellicht weet je nog de paniek toen ook zijn eigen website uit de lucht was. Alle domeinnamen, ook van klanten, waren vervallen omdat de domeinnaamregistraties niet meer betaald werden. Toen heeft hij ook geprobeerd zijn broer op bezoek te krijgen zonder camera's.quote:
Mama Netty had dat bedrijf dus onderhands verkocht? Met wat adviseurs krijg je wat minder, maar je krijgt in elk geval iets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vertelt een heleboel leugens, dus hoe het precies zit, komen we later een keer achter.
Zover ik weet...
- is het internetbedrijf verkocht (dus geen schulden)
- heeft Brian ietsiepietsie VEUL schulden gemaakt om Tamara te plezieren
- heeft Mámá-Netty het bedrijf verkocht en nooit het geld ontvangen van die meneer. (dit laatste is waar Brian zoveel hoofdpijn van had, omdat hij het moest oplossen vanuit de gouden kooi)
Als een respectabele business. Zelf ook wel eens een domein naam gekocht. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is geen gossip, toen die vriend partner Darryl langskomt had hij het met 1 van de andere bewoners over wat ie deed en hij zei toen "domeinnamen handel", en dat kan maar 1 ding betekenen, en dat is het kapen van domein-namen om ze vervolgens door te verkopen met winst. Hoe wou je anders "domeinnamen handel" omschrijven?
Dan gebeurd er tenminste IETSquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, als jullie meelezen ......... misschien moet Huub weer even tegen zichzelf
beschermd worden voor wat betreft de alcohol, kan wel weer eens fout gaan met Jaap![]()
Als Huub in de fout gaat, dan is dat z`n eigen schuld. Kan ie weer lekker naar huis gaan naar Hedda, en kunnen wij lekker gaan afkicken van dit programma (als dat nog niet gebeurt is)quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, als jullie meelezen ......... misschien moet Huub weer even tegen zichzelf
beschermd worden voor wat betreft de alcohol, kan wel weer eens fout gaan met Jaap![]()
Opdracht van Coraquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Wat zit Jaap mega vervelend te doen zeg.
Ja en dan denkt die dikke blubber dat hij zijn dubbelspel kan volhouden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Mag hij zelf weten, maar het is diep triest dat die kleuter niet een keer iets anders kan verzinnen. Rijp voor een toneelhaak.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Dat ben ik dan wel met je eens, maar ik gun het zo'n Jaap toch niet dat 'iequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Als Huub in de fout gaat, dan is dat z`n eigen schuld. Kan ie weer lekker naar huis gaan naar Hedda, en kunnen wij lekker gaan afkicken van dit programma (als dat nog niet gebeurt is)
Inderdaad hij doet al weken hetzelfde, Huub is wel erg wijs nu om gewoon van plek te wisselen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag hij zelf weten, maar het is diep triest dat die kleuter niet een keer iets anders kan verzinnen. Rijp voor een toneelhaak.
Ik ga mee slachten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
Een genadeloze slachtpartij tussen HiiDiiHoo, Sjarkie en FuTilE op Pokerstars...
ZOMG, Einsaments!
Als ik Huub was, zou per ongeluk ineens mijn glaasje cola omvallen ...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad hij doet al weken hetzelfde, Huub is wel erg wijs nu om gewoon van plek te wisselen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja dat vind ik het mindere aan Huub...zijn alcoholgebruik..maar ik vind hem echt een boef:) en als ik de kans zou krijgen zou ik het ook gewoon met hem doen lol
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is zielig.
Precies, hij denkt dat hij grappig is enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoor
Zo voorspelbaar..die jongen verliest zijn kans op het huis uit dommigheid..echt superdom dit. Huub weg, programma ten einde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, maar Huub deelt binnen een paar minuten een klap uit ....![]()
Nou mijn hart klopt al wat sneller..ook omdat het de vorige keer precies zo ging..Huub teveel gezopen en tjakka.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Ik vind huub nog tamelijk rustig.
Hij zag een camera man, dus dit is "prime time" voor hemquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoor
Denk dat dat schijn is, hij kan elk moment zijn geduld verliezen vrees ik ......quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Ik vind huub nog tamelijk rustig.
Nooit, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Wanneer gaat ze Jaap daarover waarschuwen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij zag een camera man, dus dit is "prime time" voor hem
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is geen lol aan. hij zegt niets grappigs, is niet gevat of bijdehand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon pure iritatie, ik vind het niet echt dreigend, meer een soort lachwekkend eigenlijk. Maar het blijft irritant, vooral omdat Huub niets terug MAG doen. Bovendien heeft Huub al een waarschuwing zodat hij nog eens extra beperkt is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure irratie, ik vind het niet echt dreigend, meer een soort lachwekkend eigenlijk. Maar het blijft irritant, vooral omdat Huub niets terug MAG doen. Bovendien heeft Huub al een waarschuwing zodat hij nog eens extra beperkt is...
Hehe dat werd tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Redactie, bedankt !!
Er is ook een grens in hoe ver je een volwassen vent in bescherming moet nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub wat ben je weer lekker dom bezig met je stomme drank...redactie grijp in roep hem naar achteren anders is jullie programma DOOD
Ik vind het ook wel dreigend hoor zo'n groot persoon als Jaap zo dicht op je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Jaap moet afstand houden, staat op de schermen.
Geniaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: De lafaard loopt weg!
Ian_Nick: Jij bent dik.
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Prosac het volgende:
Jaap: waarom doe je dit, dit wordt toch niet uitgezonden
Dat moet werken jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zelf zou ook niet goed zijn voor het programma. Als iemand mij zou bedreigen zou ik echt in een lachkick terecht komen...en Jaap en Brian zou ik gewoon uit de buurt houden door constant hun een kus op de mond te geven... die schrikken zich dan de pleuris.
Je klinkt als een uiterst geschikte bewonert!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zelf zou ook niet goed zijn voor het programma. Als iemand mij zou bedreigen zou ik echt in een lachkick terecht komen...en Jaap en Brian zou ik gewoon uit de buurt houden door constant hun een kus op de mond te geven... die schrikken zich dan de pleuris.
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees...
Helaas voor jou.... Jaap is dol op "knuffelen"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap of Brian een kus op de mond? Brrrrrquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..
Stelt zijn "rellen" en "losgaan" elke keer weer voor zich uit en alleen rond etenstijden wil het nog wel eens gebeuren dat je hem ziet.
En hij sluit zich af van de totale groep
waarom de fuck zit hij daar?
en ik weg 65..dus dan word ik doodgeplet:( door Jaapquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Helaas voor jou.... Jaap is dol op "knuffelen"
200 kilo bovenop je
Kleine correctiequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees vet...
Ik ook. Jaap is tegen iedereen onvriendelijk. Behalve tegen Brain. Zelfs de redaktie moet het ontgelden met zn kenkerlijers.quote:
Zijn studie is een flop geworden omdat hij niet meer mag deelnemen aan de tentamens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..
Stelt zijn "rellen" en "losgaan" elke keer weer voor zich uit en alleen rond etenstijden wil het nog wel eens gebeuren dat je hem ziet.
Daar ga ik uit protest niet naar kijken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:56 schreef papagena het volgende:
[..]
Voor de miljonairswedding op 8 juni
De redaktie denkt dat omdat wij over hem praten, en omdat wij hem irritant vinden dat hij daarom een goede casting is. Ze vergeten echter dat we Jaap haten om andere redenen dan bijvoorbeeld Natasja en Brainless.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
Nee! Het lag aan de weegschaal..die was niet ge-eikt. En nu kan Jaap bijna niet sporten want zijn enkel bezweek onder zijn gewicht. En!!!! Carlos is een slechte trainer....maar ik reken het wel uit aan de hand van de callorieen die ik heb gegeten hoeveel ik ben afgevallen zei Jaap in de tv uitzending...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Is ie wel 10 kilo voor 300 cp's afgevallen?
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie denkt dat omdat wij over hem praten, en omdat wij hem irritant vinden dat hij daarom een goede casting is. Ze vergeten echter dat we Jaap haten om andere redenen dan bijvoorbeeld Natasja en Brainless.
Dat ligt eraan welke weegschaal je neemt en op welke tegel je die weegschaal neerzetquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Is ie wel 10 kilo voor 300 cp's afgevallen?
De mensen die geen breedbeeld hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....
Alarmfase is teruggedraaid. Paardje heeft vandaag geen zin. Jammer he? Ik hoop het wel te zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Waar zijn de streams op dat paard dat gaat werpen![]()
Ik krijg de indruk dat we die pas zien als alle bewoners naar bed zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Alarmfase is teruggedraaid. Paardje heeft vandaag geen zin. Jammer he? Ik hoop het wel te zien![]()
Nu maar hopen dat ze haar op een goede stream zetten en niet op een van de drie haperende.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....
Zojuist zag je Bolle even op de LCD. Staat rustig buiten te kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat we die pas zien als alle bewoners naar bed zijn.
Laat die aub wegblijven. Als ik dat wil zien kijk ik wel een programma over dieren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Ja, en je ziet daaraan ook weer eens goed hoe bedrieglijk licht kan zijn: het is of ze erin staat te baden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist zag je Bolle even op de LCD. Staat rustig buiten te kijken.
Was het verschilquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die aub wegblijven. Als ik dat wil zien kijk ik wel een programma over dieren.
Je ziet Jaap nooit, behalve een paar keer zeer heldhaftig achter Huub aanlopend en door zijn haar strelend. Die Jaap is echt de meest trieste figuur in de kooi. Zelfs Amanda heeft nog meer inhoud.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil Natasia en Amanda een keer tegelijkertijd uit elkaar trekken
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt danquote:
Is 'ie toch weer even 5 minuten schoon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Bolle mag de villa winnen wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt dan
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....
true...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Prosac het volgende:
lekker "we zijn op schoolreisje"-niveau Huub
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Al die dingetjes waarvan ze denkt dat het jurkjes zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?
Ze is aan het jong lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zag je ook dat ze een 'springkussen' speciaal naast haar bed legt, zodat die kleine op bed kan springen. Ze doet dat al een paar dagen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Sylvia stopt ook ff een hondje tussen de benen
Niet netjes dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
Wat is huub nou aan het doen? De tafel netjes dekken? Daar ligt palma toch niet wakker van.
Wie zou je daar nou mee bedoelen!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Niet netjes dus.
De actie komt dus morgenochtend, kan ik weer door 75 oneliners per topic van de blaatkoningin scrollen om bij te lezen.![]()
Dat is niet zo netjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt het nog rustig. Als Palma zoiets bij mij geflikt had, waren er heel andere dingen gebeurd.
Huub; "Schyzofrene fucking idioot!"
Op dat zuurballenroze zijn vlekken niet zo goed te zien..quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |