Mama Netty had dat bedrijf dus onderhands verkocht? Met wat adviseurs krijg je wat minder, maar je krijgt in elk geval iets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vertelt een heleboel leugens, dus hoe het precies zit, komen we later een keer achter.
Zover ik weet...
- is het internetbedrijf verkocht (dus geen schulden)
- heeft Brian ietsiepietsie VEUL schulden gemaakt om Tamara te plezieren
- heeft Mámá-Netty het bedrijf verkocht en nooit het geld ontvangen van die meneer. (dit laatste is waar Brian zoveel hoofdpijn van had, omdat hij het moest oplossen vanuit de gouden kooi)
Als een respectabele business. Zelf ook wel eens een domein naam gekocht. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is geen gossip, toen die vriend partner Darryl langskomt had hij het met 1 van de andere bewoners over wat ie deed en hij zei toen "domeinnamen handel", en dat kan maar 1 ding betekenen, en dat is het kapen van domein-namen om ze vervolgens door te verkopen met winst. Hoe wou je anders "domeinnamen handel" omschrijven?
Dan gebeurd er tenminste IETSquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, als jullie meelezen ......... misschien moet Huub weer even tegen zichzelf
beschermd worden voor wat betreft de alcohol, kan wel weer eens fout gaan met Jaap![]()
Als Huub in de fout gaat, dan is dat z`n eigen schuld. Kan ie weer lekker naar huis gaan naar Hedda, en kunnen wij lekker gaan afkicken van dit programma (als dat nog niet gebeurt is)quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, als jullie meelezen ......... misschien moet Huub weer even tegen zichzelf
beschermd worden voor wat betreft de alcohol, kan wel weer eens fout gaan met Jaap![]()
Opdracht van Coraquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Wat zit Jaap mega vervelend te doen zeg.
Ja en dan denkt die dikke blubber dat hij zijn dubbelspel kan volhouden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Mag hij zelf weten, maar het is diep triest dat die kleuter niet een keer iets anders kan verzinnen. Rijp voor een toneelhaak.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Dat ben ik dan wel met je eens, maar ik gun het zo'n Jaap toch niet dat 'iequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Als Huub in de fout gaat, dan is dat z`n eigen schuld. Kan ie weer lekker naar huis gaan naar Hedda, en kunnen wij lekker gaan afkicken van dit programma (als dat nog niet gebeurt is)
Inderdaad hij doet al weken hetzelfde, Huub is wel erg wijs nu om gewoon van plek te wisselen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag hij zelf weten, maar het is diep triest dat die kleuter niet een keer iets anders kan verzinnen. Rijp voor een toneelhaak.
Ik ga mee slachten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
Een genadeloze slachtpartij tussen HiiDiiHoo, Sjarkie en FuTilE op Pokerstars...
ZOMG, Einsaments!
Als ik Huub was, zou per ongeluk ineens mijn glaasje cola omvallen ...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad hij doet al weken hetzelfde, Huub is wel erg wijs nu om gewoon van plek te wisselen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja dat vind ik het mindere aan Huub...zijn alcoholgebruik..maar ik vind hem echt een boef:) en als ik de kans zou krijgen zou ik het ook gewoon met hem doen lol
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |