Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?
Zie ook liever rellen...zoals een Mokummer betaamt..![]()
Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.![]()
Precies wat ik aan het doen benquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regiequote:
Is dat leuk...kutpoker..? Lijkt mij wel geinig...quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
Waar?quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ffquote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regie
Precies en als ze nou nog ruzie kregen. . .quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
find player HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Dogga het volgende:
[..]
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ff
Gewoon meegaan met de trend, niets aan de handquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
Waarom zitten we nou net in een pokertrend.
quote:
Ik kan niet zoeken naar spelersquote:
what's new?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat doet natasia raar
Te moeilijk ?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
zal ze wel weer teveel gezopen hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
ja maar nu doet ze zo raar-raar. zo overdreven-raar.
Request > find a player > HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik kan niet zoeken naar spelers
die functie kan ik niet gebruiken ofso
(excuse me,...eerste dag op pokerstars)
Ja dat zag ik alquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Carlaa het volgende:
Toch grappig dat Nasty iemand anders afzeikt op uiterlijk (Ilona) tewijl zij zelf strax nephaar, neptieten en een kunstmatig rechtgetrokken pens heeft.......
quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Kunnen jullie dat ook in de desbetreffende chatroom doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Ik vind er geen reet aanquote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
d'r staat gewoon een cameraman bovenop
net echt allemaal
![]()
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannendquote:
of AZ vs PSVquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannend![]()
Ik hoop dat ze elke avond een paar uur gaan pokerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Heb je iets aan je handen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Altijd = soms, als er iets bijzonder te doen is. Niet als bewoners er 'gewoon' gaan zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.
OFquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef carpediem23 het volgende:
Boring........Ik ga er van tussen, kom straks nog wel een keer kijken. Ben benieuwd als Huub nog gaat rellen.
Brian had net als Nicolaas de deal dat de 50.000 pas na 5 maanden beschikbaar zou zijn. Als hij voor die tijd de villa moest verlaten, kon hij fluiten naar zijn geldprijs. Vandaar denk ik dat hij behoorlijk para werd van het idee zijn prijs te verliezen door een clash met Huub de laatste maand. Eerste week van april is 5 mndntermijn verlopen en heeft hij zijn doekoes binnen. Ik vind hem precies vanaf dan ook erg veranderd. Berustender en meer lef. Ook al staat het hem voor geen meter.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |