Faultquote:
er staat rechts onderin je scherm een heel klein toetsenbord icoontje, die moet je waarschijnlijk aanklikken en op een andere taal zetten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn COS wilde niet lukken, al mn toetsen geven opeens vreemde letters en tekens aan![]()
*bonkt hoofd op tafel*quote:
Zit dat op je toetsenbord?quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Ctrl zit linksonderin je tobo, (staat ctrl op) en de shift zit daarboven... staat waarschijnlijk een dubbele pijl op... dat is die knop die je gebruikt om 1 hoofdletter neer te zetten
Weet bijna zeker van wel.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overschat het niet, in dat koppie wordt niet zoveel gedacht.
Party poker rip off...quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef doesss het volgende:
Wat denken ze nu daar achter? (als ze uberhaupt al denken)
Dat er nu massaal gekeken gaat worden naar wannabe amateurpoker.![]()
![]()
![]()
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
Maar dan geen namen bij de kaarten...quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
en de kaarten van de deler zijn zonder vergrootglas niet heel goed te zien....quote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan geen namen bij de kaarten...
Knuffelhoek of HOOLIGANS?quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik zei maar wijselijk niks, maar mijn hart huilde....
Simpel: speler in beeld, effe zijn kaarten, speler weer en het wordt ons duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.
Parkeren?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
TT: Er is een poging gedaan om de cp'en te verdelen, dit gaat niet door omdat het dan de laatste keer is volgens achter dat er uberhaupt punten komen. Nicolaas heeft daarop punten gevraagd om te bellen om te vragen hoe het met zijn oma gaat. Aangezien Nic eerst tegen Brian zei dat ie de punten wilde om zijn kindjes te bellen vindt Brian het een vaag verhaal en heeft Brian het verzoek van Nic geparkeerd omdat hij eerst wil afdwingen dat Huub 120 punten uit de pot krijgt omdat Huub nog 100 punten schuld heeft bij Brian en met een beetje pech vanaf morgen 120 punten schuld. Nic heeft het parkeren niet afgewacht en meteen gezegd dat de eerstvolgende stemming zijn tegenstem krijgt. Daarmee zijn de poppen aan het dansen.
Onzin!quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen. Brian had het geld nodig om zijn moeder over te laten komen. Maar volgens mij was dit al door de redactie geregeld als mooi tv momentje. Afijn Brian had ook veel schulden (telefoonrekeningen en dergelijke) ..volgens mij is het geld er al weer door heen en zijn internetsites liggen plat omdat de rekeningen niet zijn betaald.
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Altijd als Brian ervan langs heeft gekregen gaat hij zingen of fluiten. Wanneer hij zich aangevallen voelt dan.
Doen katten ook; die gaan zichzelf likkenquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."
Zo doorzichtig.![]()
Katten doen de laundry, ofwel ze wassen zich den gansche dagquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen katten ook; die gaan zichzelf likken![]()
De knuffelzithoek dus?quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker op de bank?![]()
Huub zit daar en Brian is naar achteren.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub en waar moet Brian naar toe?
Heb je de streams uit?quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub
Wat jij wiltquote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Honden likken, katten wassen zichzelf![]()
Ik heb Netty in de kapsalon tegen Natas horen zeggen dat ze het geld had gekregen en dat het op was aan aflossingen. De ex van Brian schijnt contact met Netty te hebben gezocht met indirect de vraag of er voor haar nog wat te halen was, maar ze was al te laat en Netty gunde haar het licht in de ogen niet. Het schijnt dat Brian nog steeds aan het aflossen is wat zijj veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
Toch niet op de pokertafel he....quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
*bonkt hoofd op tafel*
Gadverdamme! Dit gaat nu weer elke avond gebeuren zeker?
Oh, ok...bedanktquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, eerst wilde Brian zijn deal er doorheen krijgen en dan dat van Nicolaas.
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch niet op de pokertafel he....
heb jij een beter idee dan?
Hehe, komen we eindelijk weer van dat pauper volk afquote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |