Méérdere COS'sen met hetzelfde nummer zichtbaar in de AT, dá's een tijd geleden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, hij stond gewoon in DGK?!
Bug verholpen?
Nope, ik zag er maar 1 en dat was die van zusje.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, hij stond gewoon in DGK?!
Bug verholpen?
Blijkbaar loopt er nog een weddenschap waar morgen de uitslag op komt, Brian rekent erop dat ie het weer heeft gewonnen. Vraag me niet om welke weddenschap het deze keer gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Liess het volgende:
HOezo 20 extra?? 100 waren het er toch
"Nicolate"quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Méérdere COS'sen met hetzelfde nummer zichtbaar in de AT, dá's een tijd geleden.![]()
Snap je.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian en Huub...
Goeie maatjes, dat zie je zo.
Moet je ff ctrl shift doenquote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn COS wilde niet lukken, al mn toetsen geven opeens vreemde letters en tekens aan![]()
Via Huub ja. Hij wil dat ze aan huub gegeven worden zodat Huub hem kan betalen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Als ik de OP lees, begrijp ik daar toch uit dat Brian 100 punten uit de pot wil
Volgens mij gebruikt hij hetzelfde wagensmeer als Amanda.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Brian z'n kapsel is wel een beetje ontdaan van al dat verbale geweld.
idd... maar 3 weken is nog lang..quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is wel een heel erg groot watje aan het worden nu.
Beetje lopen heulen met dat minderwaardige stuk vreten, terwijl hij hem ook nog even lekker had kunnen voeren.
Waar zit de shit ook al weer =quote:
En dan die dikke Japio weer achter hem aan.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is wel een heel erg groot watje aan het worden nu.
Beetje lopen heulen met dat minderwaardige stuk vreten, terwijl hij hem ook nog even lekker had kunnen voeren.
Wat ik heb begrepen. Brian had het geld nodig om zijn moeder over te laten komen. Maar volgens mij was dit al door de redactie geregeld als mooi tv momentje. Afijn Brian had ook veel schulden (telefoonrekeningen en dergelijke) ..volgens mij is het geld er al weer door heen en zijn internetsites liggen plat omdat de rekeningen niet zijn betaald.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoe zit trouwens het "50.000 euro" verhaal van Brainless in elkaar? En wat heeft Netty daar mee te maken? Dat moet in de begindagen van DGK geweest zijn, toen ik nog niet keek... De bewoners mogen daar blijkbaar niet over praten? Want elke keer als het ter sprake komt zwijgt iedereen ineens...
Onder dat schaamhaar...quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar zit de shit ook al weer =
dit bedoel ik dus![]()
Nee, ik was er niet bang voor Syl... hield het nu echt wel in de gaten... ze stond al achter Huub om in te grijpen... (tenminste zo zag ik het)quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan die dikke Japio weer achter hem aan.
Er is ook niemand die japio bij Huub wegtrekt.
was echt bang dat Huub hem met asbak zou rammen.
Als ik al twijfelde, ik weet het nu zeker.quote:
Ja dat zag ik ook.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, ik was er niet bang voor Syl... hield het nu echt wel in de gaten... ze stond al achter Huub om in te grijpen... (tenminste zo zag ik het)
Naar nat en opgedroogd zweet..het valt me op dat hij altijd zweet..zoals bij de uitzending vandaag toen Cora langskwam (waar inderdaad de liefde er niet van af spatte..(3 kussen op de wang)..toen zweette hij ook als een otter.quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Charmian het volgende:
Hoe zou het shirtje van Jaap ruiken (zomaar een vraag tussendoor)?
inderdaad. Hij zei nog net geen "koetsjie, koetsjie" tegen het bakje ijs.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Altijd als Brian ervan langs heeft gekregen gaat hij zingen of fluiten. Wanneer hij zich aangevallen voelt dan.
Overschat het niet, in dat koppie wordt niet zoveel gedacht.quote:
Juist ja waren.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
We waren hier toch van verlost?
Nee, het is weer van stal gehaald.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
Van DGK n het algemeen? I wish.quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef noekje het volgende:
mmm, dit is nog het enige leukequote:
Daar gaan we weerquote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar zit de shit ook al weer =
dit bedoel ik dus![]()
Faultquote:
er staat rechts onderin je scherm een heel klein toetsenbord icoontje, die moet je waarschijnlijk aanklikken en op een andere taal zetten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn COS wilde niet lukken, al mn toetsen geven opeens vreemde letters en tekens aan![]()
*bonkt hoofd op tafel*quote:
Zit dat op je toetsenbord?quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Ctrl zit linksonderin je tobo, (staat ctrl op) en de shift zit daarboven... staat waarschijnlijk een dubbele pijl op... dat is die knop die je gebruikt om 1 hoofdletter neer te zetten
Weet bijna zeker van wel.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overschat het niet, in dat koppie wordt niet zoveel gedacht.
Party poker rip off...quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef doesss het volgende:
Wat denken ze nu daar achter? (als ze uberhaupt al denken)
Dat er nu massaal gekeken gaat worden naar wannabe amateurpoker.![]()
![]()
![]()
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
Maar dan geen namen bij de kaarten...quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Yes Yes! Live poker op de streams INCLUSIEF tafelcameras
Wordt een zware klus redaktie
en de kaarten van de deler zijn zonder vergrootglas niet heel goed te zien....quote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan geen namen bij de kaarten...
Knuffelhoek of HOOLIGANS?quote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik zei maar wijselijk niks, maar mijn hart huilde....
Simpel: speler in beeld, effe zijn kaarten, speler weer en het wordt ons duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten hier nog even op oefenen bij de regie. Vanmiddag was het ook amper te volgen.
Parkeren?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
TT: Er is een poging gedaan om de cp'en te verdelen, dit gaat niet door omdat het dan de laatste keer is volgens achter dat er uberhaupt punten komen. Nicolaas heeft daarop punten gevraagd om te bellen om te vragen hoe het met zijn oma gaat. Aangezien Nic eerst tegen Brian zei dat ie de punten wilde om zijn kindjes te bellen vindt Brian het een vaag verhaal en heeft Brian het verzoek van Nic geparkeerd omdat hij eerst wil afdwingen dat Huub 120 punten uit de pot krijgt omdat Huub nog 100 punten schuld heeft bij Brian en met een beetje pech vanaf morgen 120 punten schuld. Nic heeft het parkeren niet afgewacht en meteen gezegd dat de eerstvolgende stemming zijn tegenstem krijgt. Daarmee zijn de poppen aan het dansen.
Onzin!quote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen. Brian had het geld nodig om zijn moeder over te laten komen. Maar volgens mij was dit al door de redactie geregeld als mooi tv momentje. Afijn Brian had ook veel schulden (telefoonrekeningen en dergelijke) ..volgens mij is het geld er al weer door heen en zijn internetsites liggen plat omdat de rekeningen niet zijn betaald.
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Altijd als Brian ervan langs heeft gekregen gaat hij zingen of fluiten. Wanneer hij zich aangevallen voelt dan.
Doen katten ook; die gaan zichzelf likkenquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kijk, het doet me niets, het raakt me niet."
Zo doorzichtig.![]()
Katten doen de laundry, ofwel ze wassen zich den gansche dagquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen katten ook; die gaan zichzelf likken![]()
De knuffelzithoek dus?quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker op de bank?![]()
Huub zit daar en Brian is naar achteren.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub en waar moet Brian naar toe?
Heb je de streams uit?quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef tutjehola het volgende:
Waar is Huub
Wat jij wiltquote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Honden likken, katten wassen zichzelf![]()
Ik heb Netty in de kapsalon tegen Natas horen zeggen dat ze het geld had gekregen en dat het op was aan aflossingen. De ex van Brian schijnt contact met Netty te hebben gezocht met indirect de vraag of er voor haar nog wat te halen was, maar ze was al te laat en Netty gunde haar het licht in de ogen niet. Het schijnt dat Brian nog steeds aan het aflossen is wat zijj veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
Toch niet op de pokertafel he....quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
*bonkt hoofd op tafel*
Gadverdamme! Dit gaat nu weer elke avond gebeuren zeker?
Oh, ok...bedanktquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, eerst wilde Brian zijn deal er doorheen krijgen en dan dat van Nicolaas.
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?quote:Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch niet op de pokertafel he....
heb jij een beter idee dan?
Hehe, komen we eindelijk weer van dat pauper volk afquote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er mis met rellen, ruzie en non stop rocken?
Het was eventjes zo leuk en tada..we gaan pokeren.
Nu moet ik ook naar bed want ik snap helemaal niks van pokeren.![]()
Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks...ik snap er ook niks van, maar is dat belangrijk?
Zie ook liever rellen...zoals een Mokummer betaamt..![]()
Wie?quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet Japiio roepen.![]()
Precies wat ik aan het doen benquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regiequote:
Is dat leuk...kutpoker..? Lijkt mij wel geinig...quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
Waar?quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een potje poker op het net spelen, toedels.![]()
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ffquote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Start me pokerstars ook maar even op, poker op de streams is toch niet te volgen dankzij die *** regie
Precies en als ze nou nog ruzie kregen. . .quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutpoker.
find player HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Dogga het volgende:
[..]
vertel is aan mij aan welke tafel gij zit dan kom ik ook ff
Gewoon meegaan met de trend, niets aan de handquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
Waarom zitten we nou net in een pokertrend.
quote:
Ik kan niet zoeken naar spelersquote:
what's new?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat doet natasia raar
Te moeilijk ?quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
zal ze wel weer teveel gezopen hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
ja maar nu doet ze zo raar-raar. zo overdreven-raar.
Request > find a player > HiiDiiHooquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik kan niet zoeken naar spelers
die functie kan ik niet gebruiken ofso
(excuse me,...eerste dag op pokerstars)
Ja dat zag ik alquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Carlaa het volgende:
Toch grappig dat Nasty iemand anders afzeikt op uiterlijk (Ilona) tewijl zij zelf strax nephaar, neptieten en een kunstmatig rechtgetrokken pens heeft.......
quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Kunnen jullie dat ook in de desbetreffende chatroom doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al
maar find a player is niet in bold geschreven
kan het niet klikken :S
Ik vind er geen reet aanquote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik haat Poker.
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
d'r staat gewoon een cameraman bovenop
net echt allemaal
![]()
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannendquote:
of AZ vs PSVquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed naar een snookerwedstrijd op de BBC gaan kijken, net zo spannend![]()
Ik hoop dat ze elke avond een paar uur gaan pokerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Heb je iets aan je handen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die pokertafel in de fik steken?
Altijd = soms, als er iets bijzonder te doen is. Niet als bewoners er 'gewoon' gaan zitten.quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er is toch altijd een cameraman in het kantoor? Volgens mij één van de weinige plekken binnen waar ze niet achter een spiegel zitten.
OFquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef carpediem23 het volgende:
Boring........Ik ga er van tussen, kom straks nog wel een keer kijken. Ben benieuwd als Huub nog gaat rellen.
Brian had net als Nicolaas de deal dat de 50.000 pas na 5 maanden beschikbaar zou zijn. Als hij voor die tijd de villa moest verlaten, kon hij fluiten naar zijn geldprijs. Vandaar denk ik dat hij behoorlijk para werd van het idee zijn prijs te verliezen door een clash met Huub de laatste maand. Eerste week van april is 5 mndntermijn verlopen en heeft hij zijn doekoes binnen. Ik vind hem precies vanaf dan ook erg veranderd. Berustender en meer lef. Ook al staat het hem voor geen meter.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Of het geld al helemaal uitbetaald is, weet niemand. Toen Netty de 1e keer op bezoek kwam, had ze het in ieder geval nog niks van gehad. Wel had Brian haar ticket betaald om over te komen, zodat ze aanwezig kon zijn op de familiedag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |