abonnement Unibet Coolblue
pi_48372486
Hier mag je echt alles samen delen

Volg je het niet: hier een link


[SC # 34] Off-topic geleuter...

Als je ruzie wilt maken: DGK HOOLIGANS#7

[ Bericht 16% gewijzigd door kleinzusje op 16-04-2007 10:01:58 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_48372587
Of is het weer bedoeld dat mensen die de Libelle lezen dom zijn ofzo, want daar had ik een topic over maar die is gesloten maar apk typte dat het in GC moest, maar GC bestaat helemaal niet.
Dus dan is het natuurlijk SC, en dat is hier.
pi_48372615
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Netty het volgende:
Of is het weer bedoeld dat mensen die de Libelle lezen dom zijn ofzo, want daar had ik een topic over maar die is gesloten maar apk typte dat het in GC moest, maar GC bestaat helemaal niet.
Dus dan is het natuurlijk SC, en dat is hier.
Moeder van Brian
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_48372655
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Moeder van Brian
Nee hoor, dat is een andere Netty, dat is puur toevallig.

Hee, je kan ook klikken op die smileys in dan komen ze in de tekst
  maandag 16 april 2007 @ 10:03:21 #5
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48373076
edit

[ Bericht 54% gewijzigd door tuinfluiter op 16-04-2007 11:11:13 ]
  maandag 16 april 2007 @ 10:16:41 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48373414
mén, wat een zieke mensen heb je...

vrouw probeerd haar twee kinderen van 1 en 5 te verdrinken...
daar kan ik even niet bij met mijn verstand..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 april 2007 @ 10:30:27 #7
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_48373858
lieke krijgt flink op dr flikker van palma en herma
ze verwaarloosd haar werk
alles voor huub
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 16 april 2007 @ 10:31:32 #8
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_48373886
oei palma is helemaal klaar met lieke
ze zegt het is of jij of wij eruit
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 16 april 2007 @ 10:33:40 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48373937
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef AnTjUh het volgende:
oei palma is helemaal klaar met lieke
ze zegt het is of jij of wij eruit
bedankt voor het bericht!
de COS however, is een deur verder...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 april 2007 @ 10:34:01 #10
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_48373944
lieke zegt nu dat ze interesse heeft in de media
ze wil verder in de media
en dan gaat ze maar schoonmaken in DGK
Palma zegt dat ze zich moet doodschamen en dat ze er helemaal klaarmee is
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 16 april 2007 @ 11:29:51 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48375800
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 april 2007 @ 13:00:02 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48378516
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Netty het volgende:
Of is het weer bedoeld dat mensen die de Libelle lezen dom zijn ofzo, want daar had ik een topic over maar die is gesloten maar apk typte dat het in GC moest, maar GC bestaat helemaal niet.
Dus dan is het natuurlijk SC, en dat is hier.
Wel gvd.... je opent een account op FOK waar je nota bene ook nog een keer serieus over de Libelle gaat lopen blaten en je hebt geen fucking flauw idee wat GC is???

General Chat, en voor al die andere idioten die denken dat FOK! alleen maar DGK geneuzel is... ga gvd eens op onderzoek uit en realiseer je eens waar je zit te posten.
DGK is een subforum van FOK... en het subforum met het nummer 126.....

En geloof me, dat achterlijke kutnewbie-topic wat je over de Libelle geopend had was in ieder ander subforum finaal afgebrand...

En voor de sufkutten die het nog niet snappen: die Netty kan niet anders zijn dan een relkloon... dus die hoeft bij voorbaat al niet serieus genomen te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48378582
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel gvd.... je opent een account op FOK waar je nota bene ook nog een keer serieus over de Libelle gaat lopen blaten en je hebt geen fucking flauw idee wat GC is???

General Chat, en voor al die andere idioten die denken dat FOK! alleen maar DGK geneuzel is... ga gvd eens op onderzoek uit en realiseer je eens waar je zit te posten.
DGK is een subforum van FOK... en het subforum met het nummer 126.....

En geloof me, dat achterlijke kutnewbie-topic wat je over de Libelle geopend had was in ieder ander subforum finaal afgebrand...

En voor de sufkutten die het nog niet snappen: die Netty kan niet anders zijn dan een relkloon... dus die hoeft bij voorbaat al niet serieus genomen te worden.
Goeie morgen lief
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 16 april 2007 @ 13:10:12 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48378930
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goeie morgen lief
Helleu dear
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48379166
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helleu dear
Ben in een actieve Fok bui
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 16 april 2007 @ 13:22:11 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48379321
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben in een actieve Fok bui
Oh?? Nix te doen op je werk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48379370
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh?? Nix te doen op je werk?
Geen ene reet

Maar nu moet ik toch gaan , aan de slag

Dag oldbe
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 16 april 2007 @ 13:31:05 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48379619
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen ene reet

Maar nu moet ik toch gaan , aan de slag

Dag oldbe
Oldbies zijn alleen de eerste 5000
De rest zijn newbies... alleen sommigen zijn kutnewbies

Werk ze
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 april 2007 @ 13:38:53 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48379872
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Geen ene reet

Maar nu moet ik toch gaan , aan de slag

Dag oldbe
.

werkse KZ..

and this is al i came up with...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_48379884
Hoe gaat het met Jaap ondertussen? Ik ken Jaap dus van de studie maar ik volg DGK verder niet.

Heeft ie nog meer stomme dingen gedaan na z'n dronken-bubbelbad scene?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 16 april 2007 @ 13:43:22 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48379980
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Hoe gaat het met Jaap ondertussen? Ik ken Jaap dus van de studie maar ik volg DGK verder niet.

Heeft ie nog meer stomme dingen gedaan na z'n dronken-bubbelbad scene?
Ik heb niet zoveel met Jaap, maar ik kots hem nog niet zo uit als de rest schijnt te doen.
IMHO trapt hij er met open ogen in dat Brian doet alsof het zijn vriend is....
Verder heeft hij een totaal gebrek aan manieren en sociale vaardigheden... en ik neem aan dat dat niet speciaal voor DGK is, maar als jij hem kent dan kun je daar vast wel het verlossende antwoord op geven
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48380411
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
Verder heeft hij een totaal gebrek aan manieren en sociale vaardigheden... en ik neem aan dat dat niet speciaal voor DGK is, maar als jij hem kent dan kun je daar vast wel het verlossende antwoord op geven
Ik heb enige tijd met hem gewerkt in de keuken van een Bastion Hotel en daarna ook een paar keer gesproken op de Erasmus Universiteit.

Ik ken hem niet heel goed en heb ook geen echt goede gesprekken met hem gevoerd maar dat lompe/botte zit wel een beetje in hem alhoewel ik niet denk dat hij in essentie zo lomp/bot is als hij in de Gouden Kooi is (afgaande op wat ik zag in z'n bubbelbad filmpje ).

Zijn grootste probleem is dat hij een totaal gebrek aan bepaalde sociale vaardigheden heeft. Daarmee doel ik niet op het aanleggen van een praatje met bekenden. Dat gaat wel. Ik heb het dan vooral over het inschatten van mensen en een complete naïviteit in wie hij wel kan vertrouwen en wie er alleen maar op uit is om hem schade te berokkenen. Hij lijkt blind voor het gevaar dat er genoeg mensen zijn die hem (of ieder ander) het liefst zo ver mogelijk naar beneden trappen om er zelf zo goed mogelijk van af te komen.

De Gouden Kooi is in dat opzicht natuurlijk een extreme vorm van die samenleving. Naai elkaar op, daag elkaar uit en met een beetje geluk moet je 'tegenstander' het huis verlaten. De hele show draait in dat opzich dus een beetje/heel veel (vul zelf maar in, ik ken het verder niet zo goed) op het elkaar opnaaien en elkaar naar beneden halen.

Als ik dan dat filmpje van Jaap zie dan zie ik dat direct terug. Hij is naïef en denkt dat de andere bewoners met hem bevriend zijn, dat de andere bewoners goede bedoelingen met hem hebben maar het enige wat ze doen is hem afzeiken, hem verleiden tot dingen die hij eigenlijk niet zou moeten doen maar die hij vervolgens wel doet omdat hij het idee krijgt dat hij een soort van toestemming heeft van z'n "vrienden".

Ik vind het ook ontzettend sneu voor Jaap dat hij zo te kijk wordt gezet maar ik snap vooral niet dat er niemand in z'n direct omgeving is die hem tegen heeft gehouden. Ik kende hem een paar maanden van een avond of twee avonden per week werken in een keuken en ik had je toen al kunnen vertellen dat hij absoluut nooit maar dan ook nooit mee had moeten doen omdat hij daar het karakter niet voor heeft. Hij mist de eigenschap om andere mensen in te schatten en daar wordt juist in de Gouden Kooi schandalig misbruik van gemaakt. Vandaar ook dat ik het onzettend sneu en zielig vind dat er werkelijk waar niemand maar dan ook niemand in de omgeving van Jaap was die hem heeft gestopt.

Dat is iig mijn visie Beetje langdradig misschien voor een SC maar goed.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 16 april 2007 @ 14:03:59 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48380574
Langdradigheid geeft niet als het wel verhelderend is, en dat is het

Het vervelende voor Jaap in deze is dat een hoop mensen zich niet schijnen te reliseren dat hij gewoon echt niet beter weet, en hem zijn onbehouwen en soms onbeschofte gedrag dus kwalijk nemen.
Net als het niet kunnen inschatten van mensen hem volgens anderen dus dom maakt.

Wel grappig dat hij dan wel weer zo goed kan schaken trouwens, want daarin moet je strategisch denken en kunnen voorzien wat je tegenstander zal gaan doen...
Echter dat is aan hele strikte regels gebonden en de strategie in DGK niet

Als ik kijk wat voor idioten DGK inmiddels volgen en wat voor dingen die zeggen te doen als ze een van de bewoners (of personeelsleden) IRL tegenkomen dan denk ik dat Jaap nog een zware tijd tegemoet gaat....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48380716
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat hij dan wel weer zo goed kan schaken trouwens, want daarin moet je strategisch denken en kunnen voorzien wat je tegenstander zal gaan doen...
Hoog IQ, laag EQ. Zo zou je m'n beschrijving van Jaap in 1 zin kunnen samenvatten.

Ik blijf het sneu vinden voor Jaap dat er zo misbruik van wordt gemaakt en dat niemand heeft ingegrepen toen hij zich heeft aangemeld. Dat Talpa er niets aan heeft gedaan dat had ik wel verwacht, die zagen de 'potentie' wel van Jaap in de Gouden Kooi
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48380788
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Hoog IQ, laag EQ. Zo zou je m'n beschrijving van Jaap in 1 zin kunnen samenvatten.

Ik blijf het sneu vinden voor Jaap dat er zo misbruik van wordt gemaakt en dat niemand heeft ingegrepen toen hij zich heeft aangemeld. Dat Talpa er niets aan heeft gedaan dat had ik wel verwacht, die zagen de 'potentie' wel van Jaap in de Gouden Kooi
Jaap gaat 8 juni trouwen Met Cora, ze hebben heus al 3 weken een relatie.... maar Jaap zit helemaaaaaaaal niet onder de plak! Ze is pas op bezoek geweest een uurtje...... 3 kusjes bij het binnenkomen en 3 bij het weggaan, de sex spatte er vanaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')