Moeder van Brianquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Netty het volgende:
Of is het weer bedoeld dat mensen die de Libelle lezen dom zijn ofzo, want daar had ik een topic over maar die is gesloten maar apk typte dat het in GC moest, maar GC bestaat helemaal niet.
Dus dan is het natuurlijk SC, en dat is hier.
Nee hoor, dat is een andere Netty, dat is puur toevallig.quote:
bedankt voor het bericht!quote:Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef AnTjUh het volgende:
oei palma is helemaal klaar met lieke
ze zegt het is of jij of wij eruit
Wel gvd.... je opent een account op FOK waar je nota bene ook nog een keer serieus over de Libelle gaat lopen blaten en je hebt geen fucking flauw idee wat GC is???quote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef Netty het volgende:
Of is het weer bedoeld dat mensen die de Libelle lezen dom zijn ofzo, want daar had ik een topic over maar die is gesloten maar apk typte dat het in GC moest, maar GC bestaat helemaal niet.
Dus dan is het natuurlijk SC, en dat is hier.
Goeie morgen liefquote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gvd.... je opent een account op FOK waar je nota bene ook nog een keer serieus over de Libelle gaat lopen blaten en je hebt geen fucking flauw idee wat GC is???
General Chat, en voor al die andere idioten die denken dat FOK! alleen maar DGK geneuzel is... ga gvd eens op onderzoek uit en realiseer je eens waar je zit te posten.
DGK is een subforum van FOK... en het subforum met het nummer 126.....
En geloof me, dat achterlijke kutnewbie-topic wat je over de Libelle geopend had was in ieder ander subforum finaal afgebrand...
En voor de sufkutten die het nog niet snappen: die Netty kan niet anders zijn dan een relkloon... dus die hoeft bij voorbaat al niet serieus genomen te worden.
Ben in een actieve Fok buiquote:
Geen ene reetquote:
Oldbies zijn alleen de eerste 5000quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen ene reet![]()
Maar nu moet ik toch gaan, aan de slag
![]()
Dag oldbe![]()
.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen ene reet![]()
Maar nu moet ik toch gaan, aan de slag
![]()
Dag oldbe![]()
Ik heb niet zoveel met Jaap, maar ik kots hem nog niet zo uit als de rest schijnt te doen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Hoe gaat het met Jaap ondertussen? Ik ken Jaap dus van de studie maar ik volg DGK verder niet.
Heeft ie nog meer stomme dingen gedaan na z'n dronken-bubbelbad scene?
Ik heb enige tijd met hem gewerkt in de keuken van een Bastion Hotel en daarna ook een paar keer gesproken op de Erasmus Universiteit.quote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
Verder heeft hij een totaal gebrek aan manieren en sociale vaardigheden... en ik neem aan dat dat niet speciaal voor DGK is, maar als jij hem kent dan kun je daar vast wel het verlossende antwoord op geven
Hoog IQ, laag EQ. Zo zou je m'n beschrijving van Jaap in 1 zin kunnen samenvatten.quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat hij dan wel weer zo goed kan schaken trouwens, want daarin moet je strategisch denken en kunnen voorzien wat je tegenstander zal gaan doen...
Jaap gaat 8 juni trouwenquote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoog IQ, laag EQ. Zo zou je m'n beschrijving van Jaap in 1 zin kunnen samenvatten.
Ik blijf het sneu vinden voor Jaap dat er zo misbruik van wordt gemaakt en dat niemand heeft ingegrepen toen hij zich heeft aangemeld. Dat Talpa er niets aan heeft gedaan dat had ik wel verwacht, die zagen de 'potentie' wel van Jaap in de Gouden Kooi
WTFquote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat 8 juni trouwenMet Cora, ze hebben heus al 3 weken een relatie.... maar Jaap zit helemaaaaaaaal niet onder de plak! Ze is pas op bezoek geweest een uurtje...... 3 kusjes bij het binnenkomen en 3 bij het weggaan, de sex spatte er vanaf.
![]()
Nee nee, hij kende Cora een paar maanden via internet, en tijdens zn screening heeft ie op het vakantiepark van haar ouders gelogeerd. Voor de kooi hadden ze 3 weken iets. 2 Weken terug ongeveer kwam er een videoboodschap van Cora dat Jaap haar maar eens ten huwelijk moest vragen. Madam had het allemaal al gepland, kaartjes met gouden randjes etcetcetc. Vooralsnog lijkt ze nogal een golddigger. Tijdens het bezoek hebben ze elkaar dus niet aangeraakt en Cora wilde ALLEEN maar over het spel spreken!quote:Op maandag 16 april 2007 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
WTF![]()
Doe eens meer, wie is Cora, foto's enzo
![]()
Ja ik ben ook naief dus Cora zal wel het huisdier zijn ofzo
Ik realiseer mezelf prima dat ik in het DGK forum aan het posten bent, en ik vind dat je niet aardig bent voor newbies.quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gvd.... je opent een account op FOK waar je nota bene ook nog een keer serieus over de Libelle gaat lopen blaten en je hebt geen fucking flauw idee wat GC is???
General Chat, en voor al die andere idioten die denken dat FOK! alleen maar DGK geneuzel is... ga gvd eens op onderzoek uit en realiseer je eens waar je zit te posten.
DGK is een subforum van FOK... en het subforum met het nummer 126.....
En geloof me, dat achterlijke kutnewbie-topic wat je over de Libelle geopend had was in ieder ander subforum finaal afgebrand...
En voor de sufkutten die het nog niet snappen: die Netty kan niet anders zijn dan een relkloon... dus die hoeft bij voorbaat al niet serieus genomen te worden.
omfgquote:Op maandag 16 april 2007 17:08 schreef Netty het volgende:
[..]
Ik realiseer mezelf prima dat ik in het DGK forum aan het posten bent, en ik vind dat je niet aardig bent voor newbies.
Op deze manier durven steeds minder nieuwe mensen in het COS te posten.![]()
Net alsof alleen mensen die heel vaak posten welkom zijn, je bent totaal niet aardig.![]()
Waarom doen jullie nou zo naar tegen mij?quote:Op maandag 16 april 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omfg![]()
weer een newbie met het calimero syndroom...![]()
Ik ben toch ook nieuw, hoor je mij huilie doen!?quote:Op maandag 16 april 2007 17:08 schreef Netty het volgende:
[..]
Ik realiseer mezelf prima dat ik in het DGK forum aan het posten bent, en ik vind dat je niet aardig bent voor newbies.
Op deze manier durven steeds minder nieuwe mensen in het COS te posten.![]()
Net alsof alleen mensen die heel vaak posten welkom zijn, je bent totaal niet aardig.![]()
En dan gillen dat GC niet bestaat?quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Netty het volgende:
[..]
Waarom doen jullie nou zo naar tegen mij?
Ik lees al een paar maanden mee hoor.
Niet stressbestendige kutnewbie!quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Netty het volgende:
Ik ga nu ff weg hoor, ik word van dit soort dingen altijd zenuwachtig.
piep piep hallo doeiquote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef Netty het volgende:
Ik ga nu ff weg hoor, ik word van dit soort dingen altijd zenuwachtig.
van wie moet dat?quote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef mootie het volgende:
tis ook best zielig als je altijd met een eierdop op je kop moet lopen!
Van jou.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
weer een newbie met het calimero syndroom...![]()
ow, ik dacht dat Calimero dat uit eigen vrije wil deed...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat Calimero dat uit eigen vrije wil deed...![]()
Calimero??quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat dat kuiken.
persoonlijk vind ik het calimero syndroom vele malen erger..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |