Iedereen wil dat hij het laat knippen, maar Amanda vindt het mooiquote:Op maandag 16 april 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Brian heeft schaamhaar op zijn hoofd!
Dat vond ik nou een leuke opmerking.quote:
Die vraagt zich af wat die staart tussen zijn benen doet.quote:Op maandag 16 april 2007 22:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
En waar is Brian?
De appelkoeken waren lekker he?quote:Op maandag 16 april 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
Zo dan. Dat was even leuk!
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou een leuke opmerking.Dat soort humor hebben niet veel mensen
Amanda wil gewoon niet dat iemand anders Brian leuk vindtquote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Iedereen wil dat hij het laat knippen, maar Amanda vindt het mooi
Unsportsmanslike conduct.quote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Totaal onlogisch - die rat moet een sanctie krijgen wegens spelobstructie
Nee, heb ik ook. S1 geeft zo te zien een of andere motorrace, S2 lijkt me een webcam in een straat, S3 is op zwart en op S4 zie ik Lieke boenen. Wat zie jij?quote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben ik de enige waar de streams raar doen?
Dat wilden ze dus graag, maar achter gaf aan dat de puntenpot dan niet weer aangevuld zou worden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Lipsch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die cp-pot - iedere maand wordt deze aangevuld tot 500 cp's die middels een unanieme stemming deels "gewonnen" kunnen worden. maar hoezo worden de punten die maandelijks overblijven verdeeld onder de bewoners, wat is dat voor 'n onzin?
Dat zegt niets bij Nico. Loyaal is hij allerminst.quote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gooit Niels zijn onpartijdigheid nu overboord? Aansluiting bij SHE?
Rechts zie ik rat, toch?quote:
Terecht, die pot is om spel mee te spelen, geen maandelijkse cp-uitkering of iets, wat een onzin.quote:Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat wilden ze dus graag, maar achter gaf aan dat de puntenpot dan niet weer aangevuld zou worden.
quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Sneacky Brian op de trap...rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |