Daar ga ik uit protest niet naar kijken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:56 schreef papagena het volgende:
[..]
Voor de miljonairswedding op 8 juni
De redaktie denkt dat omdat wij over hem praten, en omdat wij hem irritant vinden dat hij daarom een goede casting is. Ze vergeten echter dat we Jaap haten om andere redenen dan bijvoorbeeld Natasja en Brainless.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
En hij sluit zich af van de totale groep
waarom de fuck zit hij daar?
Nee! Het lag aan de weegschaal..die was niet ge-eikt. En nu kan Jaap bijna niet sporten want zijn enkel bezweek onder zijn gewicht. En!!!! Carlos is een slechte trainer....maar ik reken het wel uit aan de hand van de callorieen die ik heb gegeten hoeveel ik ben afgevallen zei Jaap in de tv uitzending...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Is ie wel 10 kilo voor 300 cp's afgevallen?
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie denkt dat omdat wij over hem praten, en omdat wij hem irritant vinden dat hij daarom een goede casting is. Ze vergeten echter dat we Jaap haten om andere redenen dan bijvoorbeeld Natasja en Brainless.
Dat ligt eraan welke weegschaal je neemt en op welke tegel je die weegschaal neerzetquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Is ie wel 10 kilo voor 300 cp's afgevallen?
De mensen die geen breedbeeld hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....
Alarmfase is teruggedraaid. Paardje heeft vandaag geen zin. Jammer he? Ik hoop het wel te zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Waar zijn de streams op dat paard dat gaat werpen![]()
Ik krijg de indruk dat we die pas zien als alle bewoners naar bed zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Alarmfase is teruggedraaid. Paardje heeft vandaag geen zin. Jammer he? Ik hoop het wel te zien![]()
Nu maar hopen dat ze haar op een goede stream zetten en niet op een van de drie haperende.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....
Zojuist zag je Bolle even op de LCD. Staat rustig buiten te kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat we die pas zien als alle bewoners naar bed zijn.
Laat die aub wegblijven. Als ik dat wil zien kijk ik wel een programma over dieren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Ja, en je ziet daaraan ook weer eens goed hoe bedrieglijk licht kan zijn: het is of ze erin staat te baden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist zag je Bolle even op de LCD. Staat rustig buiten te kijken.
Was het verschilquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die aub wegblijven. Als ik dat wil zien kijk ik wel een programma over dieren.
Je ziet Jaap nooit, behalve een paar keer zeer heldhaftig achter Huub aanlopend en door zijn haar strelend. Die Jaap is echt de meest trieste figuur in de kooi. Zelfs Amanda heeft nog meer inhoud.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat de redactie denkt, weet ik niet. Wel valt op dat sinds de komst van Japio de kijkcijfers per week dalen .....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil Natasia en Amanda een keer tegelijkertijd uit elkaar trekken
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt danquote:
Is 'ie toch weer even 5 minuten schoon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Bolle mag de villa winnen wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt dan
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....
true...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Prosac het volgende:
lekker "we zijn op schoolreisje"-niveau Huub
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Al die dingetjes waarvan ze denkt dat het jurkjes zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?
Ze is aan het jong lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zag je ook dat ze een 'springkussen' speciaal naast haar bed legt, zodat die kleine op bed kan springen. Ze doet dat al een paar dagen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Sylvia stopt ook ff een hondje tussen de benen
Niet netjes dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
Wat is huub nou aan het doen? De tafel netjes dekken? Daar ligt palma toch niet wakker van.
Wie zou je daar nou mee bedoelen!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Niet netjes dus.
De actie komt dus morgenochtend, kan ik weer door 75 oneliners per topic van de blaatkoningin scrollen om bij te lezen.![]()
Dat is niet zo netjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt het nog rustig. Als Palma zoiets bij mij geflikt had, waren er heel andere dingen gebeurd.
Huub; "Schyzofrene fucking idioot!"
Op dat zuurballenroze zijn vlekken niet zo goed te zien..quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |