quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil Natasia en Amanda een keer tegelijkertijd uit elkaar trekken
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt danquote:
Is 'ie toch weer even 5 minuten schoon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Bolle mag de villa winnen wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij vindt de bewoners dieren? Geweldig dat je dan toch het programma en de streams volgt dan
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De onrust van eerder vanavond is weg, maar geen garantie dat het vannacht niet gewoon terugkomt.....
true...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:14 schreef Prosac het volgende:
lekker "we zijn op schoolreisje"-niveau Huub
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Snolletje heeft haar ponnetje gewassen![]()
[afbeelding]
Al die dingetjes waarvan ze denkt dat het jurkjes zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets anders dan die kermis-outfit?
Ze is aan het jong lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zag je ook dat ze een 'springkussen' speciaal naast haar bed legt, zodat die kleine op bed kan springen. Ze doet dat al een paar dagen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Sylvia stopt ook ff een hondje tussen de benen
Niet netjes dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
Wat is huub nou aan het doen? De tafel netjes dekken? Daar ligt palma toch niet wakker van.
Wie zou je daar nou mee bedoelen!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Niet netjes dus.
De actie komt dus morgenochtend, kan ik weer door 75 oneliners per topic van de blaatkoningin scrollen om bij te lezen.![]()
Dat is niet zo netjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt het nog rustig. Als Palma zoiets bij mij geflikt had, waren er heel andere dingen gebeurd.
Huub; "Schyzofrene fucking idioot!"
Op dat zuurballenroze zijn vlekken niet zo goed te zien..quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |