Ik vind het ook wel dreigend hoor zo'n groot persoon als Jaap zo dicht op je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Jaap moet afstand houden, staat op de schermen.
Geniaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: De lafaard loopt weg!
Ian_Nick: Jij bent dik.
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Prosac het volgende:
Jaap: waarom doe je dit, dit wordt toch niet uitgezonden
Dat moet werken jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zelf zou ook niet goed zijn voor het programma. Als iemand mij zou bedreigen zou ik echt in een lachkick terecht komen...en Jaap en Brian zou ik gewoon uit de buurt houden door constant hun een kus op de mond te geven... die schrikken zich dan de pleuris.
Je klinkt als een uiterst geschikte bewonert!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zelf zou ook niet goed zijn voor het programma. Als iemand mij zou bedreigen zou ik echt in een lachkick terecht komen...en Jaap en Brian zou ik gewoon uit de buurt houden door constant hun een kus op de mond te geven... die schrikken zich dan de pleuris.
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees...
Helaas voor jou.... Jaap is dol op "knuffelen"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap of Brian een kus op de mond? Brrrrrquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..
Stelt zijn "rellen" en "losgaan" elke keer weer voor zich uit en alleen rond etenstijden wil het nog wel eens gebeuren dat je hem ziet.
En hij sluit zich af van de totale groep
waarom de fuck zit hij daar?
en ik weg 65..dus dan word ik doodgeplet:( door Jaapquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Helaas voor jou.... Jaap is dol op "knuffelen"
200 kilo bovenop je
Kleine correctiequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is zó een ontzettende zielige zak vlees vet...
Ik ook. Jaap is tegen iedereen onvriendelijk. Behalve tegen Brain. Zelfs de redaktie moet het ontgelden met zn kenkerlijers.quote:
Zijn studie is een flop geworden omdat hij niet meer mag deelnemen aan de tentamens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had allang de toneelhaak gebruikt. Hij zeikt alleen maar op alles: SHE, Natasja, Achter, Carlos, DGK algemeen, kijkers etc etc..
Stelt zijn "rellen" en "losgaan" elke keer weer voor zich uit en alleen rond etenstijden wil het nog wel eens gebeuren dat je hem ziet.
En hij sluit zich af van de totale groep
waarom de fuck zit hij daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |