Precies, hij denkt dat hij grappig is enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoor
Zo voorspelbaar..die jongen verliest zijn kans op het huis uit dommigheid..echt superdom dit. Huub weg, programma ten einde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, maar Huub deelt binnen een paar minuten een klap uit ....![]()
Nou mijn hart klopt al wat sneller..ook omdat het de vorige keer precies zo ging..Huub teveel gezopen en tjakka.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Ik vind huub nog tamelijk rustig.
Hij zag een camera man, dus dit is "prime time" voor hemquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
Te zielig voor woorden . De hele dag zie je hem niet en nu komt ie even langs hoor
Denk dat dat schijn is, hij kan elk moment zijn geduld verliezen vrees ik ......quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Ik vind huub nog tamelijk rustig.
Nooit, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Wanneer gaat ze Jaap daarover waarschuwen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij zag een camera man, dus dit is "prime time" voor hem
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is geen lol aan. hij zegt niets grappigs, is niet gevat of bijdehand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon pure iritatie, ik vind het niet echt dreigend, meer een soort lachwekkend eigenlijk. Maar het blijft irritant, vooral omdat Huub niets terug MAG doen. Bovendien heeft Huub al een waarschuwing zodat hij nog eens extra beperkt is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben geen Huub fanboy ofzo, maar die KudtJaap kan ECHT NIET rellen.
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure irratie, ik vind het niet echt dreigend, meer een soort lachwekkend eigenlijk. Maar het blijft irritant, vooral omdat Huub niets terug MAG doen. Bovendien heeft Huub al een waarschuwing zodat hij nog eens extra beperkt is...
Hehe dat werd tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Redactie, bedankt !!
Er is ook een grens in hoe ver je een volwassen vent in bescherming moet nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub wat ben je weer lekker dom bezig met je stomme drank...redactie grijp in roep hem naar achteren anders is jullie programma DOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |